תוכן שיווקי
בעקבות אירוע GIV

Infor זכתה בפרס פרוסט אנד סאליבן – בזכות השימוש בדור הבא של תוכנת ה-EAM

פלטפורמת Infor משלבת רכיבים בעלי פונקציונאליות מתקדמת לכדי פתרון אחוד, המאפשר ללקוחות לבצע ניטור שוטף ומעבר חסכוני לתחזוקה על בסיס חיזוי

09/12/2018 15:38

בהתבסס על הניתוח האחרון של שוק המוצרים העולמי ל-"ניהול נכסים ארגוני" עבור תעשיות עתירות נכסים, פרוסט אנד סאליבן הכירה ב-Infor כראויה להימנות עם מקבלי הפרס של הובלה עולמית בנושא הכרת ערכי הלקוח ל-2018.

הפתרון הרחב וההוליסטי של Infor, המיועד ללקוחות ממגוון רחב של תעשיות, מבוסס על פלטפורמה פתוחה המשתלבת בקלות עם אוטומציה קיימת וארכיטקטורת IT, כמו גם עם פתרונות צד שלישי. הפתרון כולל פונקציות אינטרנט של הדברים, המיועדות לסייע לחברות להפחית את עלויות התחזוקה שלהן, לייעל את ניצול המשאבים, למקסם את חיי הנכס ולהשיג חיסכון באנרגיה. זהו יתרון קריטי בעידן של ייצור חכם, שבו תעשיות מבקשות להגדיל את כמות האוטומציה בארגון, לעבור לפעילות ללא נייר וליישום תוכניות תחזוקה מבוססות חיזוי.

"בשונה מתוכנות ה-EAM המסורתיות, המותאמות ומפותחות עבור תעשיות מסוימות, מודולי ה- EAM של Infor מותאמים באופן ייחודי לכל משתמש קצה, בהתאם לשיטות העבודה המומלצות בתעשייה. בדרך זו, Infor מסוגלת להציג בפני הלקוחות נראות אמיתית ותובנות עשירות לניהול נכסים, ביצועים ותהליכים עסקיים", הסביר קירבני אמאני, אנליסט בתעשייה. "התוכנה פשוטה וקלה להגדרה, מבטיחה תאימות לדפדפני האינטרנט העדכניים ביותר, ומבטלת את המורכבות והעלויות הטמונות בתוכנות המסורתיות".

כמענה לצרכים של היצרנים לפתרונות תוכנה בעלות יכולות אנליטיות מובנות לתמיכה בקונסולידציה של נתונים, בהבנתם ובנראות שלהם, Infor הציגה את רכיב הדו"חות המתקדם של EAM. זוהי פלטפורמה אנליטית, מעולה וידידותית למשתמש, המספקת קבוצה מוגדרת של משימות ומייצרת לוחות מחוונים מרובים, שמציגים נתונים היסטוריים ונתוני זמן אמת. התכונות הייחודיות של מוצר זה הינן השילוב הקל שלו למערכות ה-ERP הקיימות והיכולת לפשט נפחים גדולים של מידע למודלים גרפיים הניתנים להתאמה.

מאפיין משמעותי נוסף של חבילת EAM Infor הוא EAM Mobile – פלטפורמה הוליסטית המאפשרת ללקוחות לבצע מגוון של פעילויות תוך כדי תנועה, כגון ניהול פקודות עבודה, מעקב אחר נכסים, סקירות במפעל ועמידה ברגולציה.

הוספת היכולת לניהול הקיימות של הנכס לפתרון Infor EAM מאפשרת למהנדסי המפעל להבין את מצב הנכסים השונים שלהם במונחים של צריכת ובזבוז אנרגיה, ועלות ההפעלה. מערכת המידע הגיאוגרפי (GIS) היא מודול נוסף המשפר את חוויית הבעלות של הלקוחות על הנכסים, על ידי ביטול המאמץ הכרוך בניהול מפעלים הממוקמים במקומות מרוחקים.

"פלטפורמת EAM איתנה, אמינה, בטוחה וניתנת להרחבה"

"Infor פעלה ופועלת ברציפות לבניית פלטפורמת EAM איתנה, אמינה, בטוחה וניתנת להרחבה, על ידי יצירת שותפות עם ספקי IT ו-IoT מובילים כגון AWS ויבמ", ציין אמאני. "התוצאה של הוספת הפתרון לענן, כמו גם של הוספת היכולות האנליטיות והפתרונות הניידים, היא יצירת קשרים ארוכי טווח עם הלקוחות. המאמץ במתן מענה לצרכים המשתנים של הלקוחות מדגים את ההתמקדות של Infor בלקוחותיה, וממקמת אותה כחברה שתצמח לאורך זמן בענפי התעשייה השונים".

בכל שנה, פרוסט אנד סאליבן מעניקה את הפרס לחברה שמפגינה מצוינות ביישום אסטרטגיות המייצרות באופן יזום ערך מוסף ללקוחות, תוך התמקדות בשיפור התשואה על ההשקעה של הלקוחות בשירותים או במוצרים שלה. הפרס הינו הכרה בהתמקדות הייחודית של החברה בהגדלת הערך שמקבלים לקוחותיה ובמעבר לשירות לקוחות טוב, המוביל לשיפור בשימור הלקוחות ולהרחבת בסיס הלקוחות.

הפרסים של פרוסט אנד סאליבן ניתנים לחברות מגוונות בשווקים אזוריים ובשוק העולמי על הצגת הישגים יוצאי דופן וביצועים מובילים בתחומים כגון מנהיגות, חדשנות טכנולוגית, שירות לקוחות ופיתוח מוצרים אסטרטגיים. אנליסטים מהתעשייה בודקים ומשווים את הביצועים של השחקנים בשוק בראיונות מעמיקים, ניתוח ומחקר, על מנת לזהות את שיטות העבודה המועדפות בכל תעשייה.

אירועים קרובים