תוכן שיווקי
בעקבות כנס הפסגה הטכנולוגית על שם שלמה טירן של לשכת טכנולוגיות המידע

אלעד מערכות הציגה את פתרונות ה-Customer Engagement בכנס הפסגה הטכנולוגית

28/11/2018 14:01
אנשי אלעד מערכות. מימין: לירון שדה, אפרת גלבוע, שירי טסמן שרעבי, שלמה מתיא, גדעון טרוקמן, יואש טרוקמן ורויטל יצחק חכמו. צילום: ניב קנטור

אלעד מערכות, חברת מעורבות הלקוח (ה-Customer Engagement) המובילה בישראל, הציגה בכנס השנתי של לשכת טכנולוגיות המידע אקו-סיסטם מלא של פתרונות מכווני לקוח. פתרונות אלה מכוונים ליצור חוויית משתמש רציפה ומתקדמת, המחזקת את החיבור בין הלקוח לחברה.

בשנים האחרונות מתפתחת מגמת שינוי בצרכי הלקוחות, המעוניינים לקבל שירותים בדרך קלה, פשוטה ואינטואיטיבית. חברות וארגונים מבינים את הצורך המשתנה ונערכים ברמה הטכנולוגית עם פתרונות רלוונטיים מוכווני לקוח.

האקו-סיסטם של אלעד מספק מגוון רחב של פתרונות חוויית לקוח – החל מהתאמת המערכות הארגוניות לצרכים הדיגיטליים החדשים והעברת מערכות ה-CRM לענן לצריכת משאבי תוכנה ותשתיות בדרך נכונה יותר, על פי מודל צריכה לפי שימוש, וכלה במערכות חדישות ומאובטחות, שתומכות בפרויקטי דיגיטל מתקדמים. המעבר לענן מאפשר מתן שירות מהיר ויעיל יותר, כולל ניהול, אחסון, ניתוח וחיזוי נתוני הלקוחות, לשיפור חוויית השירות.

בכנס הוצג Simple Chat – פתרון ייחודי מבית אלעד לניהול הקשר עם הלקוחות. Simple Chat מאפשר למוקדי שירות ומכירה לקיים שיח רציף ורב ערוצי עם הלקוח בגישת ה-OmniChannel, שבאמצעותה יכול הלקוח לפנות לקבלת שירות במגוון ערוצי תקשורת לבחירתו (צ'ט, SMS, אפליקציה, מסנג'ר, פוסט בדף העסקי של הארגון, מייל, פקס או טלפון), ליצור קשר עם נציג השירות בערוץ אחד, להמשיך בערוץ אחר וליהנות מחוויית שירות רציפה ונוחה.

הפתרון, המבוסס על מערכת Dynamics CRM, מאפשר חיבור של נתוני הלקוחות ישירות לליבת העסקים של הארגון.

אלעד הציגה באירוע אף מגוון רחב של פרויקטים נבחרים בהם יושמו פתרונות דיגיטל מקצה לקצה בכל עולמות הפיתוח, אתרי אינטרנט, פורטלים, אפליקציות ואזורי שירות אישיים – החל משלב האפיון, עבור בשלב העיצוב, וכלה בפיתוח וביישום.

אודות אלעד מערכות
אלעד מערכות הינה חברת ה-Customer Engegment המובילה בישראל, המספקת פתרונות 360 מקיפים לניהול חוויית הלקוח. הקבוצה פועלת בתחומים שונים: עיצוב חוויית משתמש UX/UI, פיתוח ובניית אתר מסחר מקוון, בניית אתרים ופורטלים ארגוניים, פיתוח מערכות CRM מבוססות Microsoft Dynamics 365, פתרונות דיגיטל מתקדמים, פתרונות תשתית ואינטגרציה למערכות מידע ועוד. אלעד מעסיקה כ-1,000 מומחים, ובין לקוחותיה נמנים משרדי ממשלה, עיריות, בתי חולים, חברות רכב, בנקים ועוד. לאתר החברה לחצו כאן.

אירועים קרובים