תוכן שיווקי
בעקבות כנס הלקוחות של אינוקום

הסוכנות היהודית עוברת לענן: מעבירה את תשתיות סיטריקס לממשק מרוחק מאוחד

הפרויקט מבוצע באמצעות אינטגריטי תוכנה ואינוקום מקבוצת אמן

19/11/2018 11:44
עוברת לענן. הסוכנות היהודית

במסגרת תהליך העברת תשתית סיטריקס של הסוכנות היהודית לענן, מבוצע בימים אלה פרויקט של מעבר התשתיות, בתצורה חדשנית, ל-Azure של מיקרוסופט. הפרויקט מבוצע תוך התאמה לצרכיו המורכבים של הארגון.

בשלב הראשון בוצעה העברת רכיבי הניהול לענן בשילוב תצורת ה-On Premise באתר הלקוח (תצורה היברידית). בשלב השני תוקם סביבת טרמינל בענן לשימוש משתמשים בינלאומיים בסביבת Azure של מיקרוסופט. משתמשי ישראל ימשיכו לעבוד מול אתר הלקוח.

הפרויקט מבוצע בשיתוף פעולה בין סיטריקס, אינוקום מקבוצת אמן, אינטגריטי תוכנה ומיקרוסופט.

המעבר לענן יאפשר לסוכנות היהודית ניהול קל בממשק אחד, המאפשר חיבור מרחוק ותמיכה שוטפת, במהירות ובפשטות.
הפתרון יאפשר פריסה עולמית על תשתיות Azure וסיטריקס בהתאם לאופי הארגון, המשרת משתמשים רבים באזורים שונים בעולם.

תהליך ההטמעה מתבצע על ידי אינטגריטי תוכנה בשיתוף סיטריקס.

ארז ברוך, ה-CTO של אינטגריטי תוכנה, אמר כי "אנחנו גאים להיות חלק מפרויקט חדשני שכזה. הפרויקט לא היה יוצא לפועל לולא שיתוף הפעולה המצוין בין סיטריקס, אמן, אינטגריטי והלקוח. אני משוכנע שבשנה הקרובה, לקוחות רבים נוספים יראו את הערך המוסף של טכנולוגיות סיטריקס בענן".

טכנולוגיה חדשנית בשוק ה-IT הישראלי

אינוקום מקבוצת אמן מתמקדת בחשיפה של טכנולוגיה חדשנית בשוק ה-IT הישראלי, במגוון תחומים וביניהם אבטחת רשתות, אופטימיזציית WAN ושירותי ניהול מבוססי ענן. החברה עובדת בשיתוף עם הפעילויות המגוונות בקבוצת אמן, עם יצרניות בינלאומית מובילות ועם שותפים מקומיים לביצוע הטמעות מוצלחות מקצה לקצה של טכנולוגיות IT חדשות.

אינטגריטי תוכנה מתמחה במתן פתרונות תוכנה למגזר הארגוני בישראל, תוך שימת דגש על יושרה, שירות ומקצוענות. פתרונות התוכנה שלה כוללים מוצרים ייחודיים, הטובים ביותר מסוגם, מישראל ומחו"ל, בשילוב עם שירותים מקצועיים על ידי מומחים טכנולוגיים מהדרגה הראשונה. המוצרים והשירותים המסופקים על ידי החברה הינם במספר תחומים עיקריים: Desktop Virtualization, תקשורת ואבטחת מידע, תשתיות תוכנה ו-System.

אירועים קרובים