תוכן שיווקי
בעקבות אירוע Veeam On Tour

"ארגונים צריכים לרתום את כוח הנתונים לטובת השינוי הדיגיטלי"

בעקבות אירוע Veeam On Tour שוחחנו עם גיא רחמים, מנהל הטכנולוגיות הראשי של נט-אפ ישראל, על שיתוף הפעולה בין החברות

22/10/2018 13:09
גיא רחמים, סמנכ"ל הטכנולוגיות של נט-אפ ישראל. צילום: ניב קנטור

מה המשמעות של העידן הדיגיטלי לארגונים?
"ארגונים צריכים לקחת בחשבון, כיום יותר מאי פעם, שהעידן הדיגיטלי הופך את המידע שלהם לשווה ערך יותר מתמיד. רוב הארגונים לא מבינים שהנתונים הם הנכס העיקרי שלהם. ארגון בכל גודל שהוא צריך לדעת כיצד להפיק את מרב הערך העסקי מהנכסים הדיגיטליים שלו, גם אם הם מפוזרים בין תשתיות פרטיות לענן הציבורי וההיברידי. כאן, שיתוף הפעולה של נט-אפ ו-Veeam נכנס לתמונה. נט-אפ ידעה לקרוא את המפה והפכה בשנים האחרונות מחברת אחסון לחברת ניהול מידע. כיום אנחנו מציעים לארגונים פתרון בכל צורה שהיא: בענן, פתרון מבוסס תוכנה, בצורה של רכיב, התקן (אפליינס) או במסגרת תשתיות משולבות" .

מה התרומה של שיתוף הפעולה הזה לארגונים?
"הדרישות של ארגונים הן מגוונות. הם רוצים פשטות וזמינות תמידית של יישומים, סיוע בטרנספורמציה דיגיטלית, חיזוק של הגמישות בעסק וחופש בחירה מרבי. בזכות שיתוף הפעולה שהזכרתי קודם, ארגונים יכולים למנף את תפיסת מארג הנתונים (Data Fabric) של נט-אפ עם הסיוע של Veeam כדי לפשט את ניהול הנתונים ופעולות ה-IT, לשפר את הזמינות, להקטין את העלויות וליצור חוויה דיגיטלית שקופה יותר ללקוחות, שותפים ומשתמשים".

מה היתרונות של מערכת ההפעלה ONTAP באימוץ שינוי דיגיטלי בארגון?
"מערכת ההפעלה ONTAP של נט-אפ מרכזית לתפיסת מארג הנתונים. המערכת היא זו שמפעילה את טכנולוגיות האחסון של נט-אפ. את ONTAP ניתן להטמיע בתוך הדטה סנטר בתצורות שונות, כגון FlexPod ו-All-Flash FAS, או על חומרת White-Label באתרים מרוחקים. מעבר לכך, היא ניתנת לפריסה כפתרון מוגדר תוכנה ב-AWS ,Azure, ענן יבמ או באחת מספקיות הענן המשלבות נט-אפ ו-Veeam גם יחד. בזכות האינטגרציה הרחבה של Veeam עם נט-אפ, ארגונים יכולים להשיג זמינות מתמדת של עומסי העבודה, ולא משנה אם המידע מאוחסן בדטה סנטר או בענן. השילוב של ONTAP עם Veeam מספק גמישות וחופש בחירה לשימוש מרבי בענן ההיברידי ולהאצת תהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית".

מה המסר שלך לארגונים שחוששים מהשינוי הדיגיטלי?
"ארגונים יכולים בימינו בקלות לנהל, לשתף ולהגן על המידע, ללא קשר לתשתית שעליה הוא רץ. עם השילוב של Veeam ו-ONTAP הם גם יכולים להבטיח את זמינותו והגנתו של 'הזהב הדיגיטלי' שלהם. המטרה שלנו היא לסייע ללקוחות הארגוניים לנצל את המידע שלהם ולהפיק ממנו יותר, לעזור לשמירת המידע, לגיבוי ולהגנה עליו, וגם לשינוע שלו בין העננים השונים: הפרטי, של ספק השירות והענן הציבורי. ארגונים צריכים להבין שאם ישכילו למנף את הנתונים לטובתם הם יוכלו רק להצליח ולשפר את הביצועים העסקיים. בזכות הנתונים הם יוכלו לנצל את הטכנולוגיות הדיגיטליות כדי להשפיע על שווקים חדשים, על הסביבה של הארגון ועל החדשנות העסקית".

אירועים קרובים