תוכן שיווקי

מלם תים ארגנה בפיליפס אירוע IT4U Day בנושא אבטחת מידע

12/09/2018 12:49
בתמונה: עובדים בפיליפס עם בוריס צ'רניאק (עומד שני מימין), מנהל אתר פיליפס מטעם מלם תים, ואסנת אמסטרדם (יושבת ראשונה מימין), מנמ"רית פיליפס ישראל. צילום: יוסף דקסה

צוות אגף ה-TMS (מיקור-חוץ) של קבוצת מלם תים, שאחראי על תפעול תשתיות המחשוב באתר של פיליפס בחיפה, החליט לצאת קצת מהשגרה וארגן, בשיתוף אסנת אמסטרדם, מנמ"רית פיליפס ישראל, אירוע חוויתי לעובדי החברה, להעלאת המודעות לנושא אבטחת המידע.

במהלך האירוע הוקמו מספר תחנות מידע שעסקו בחוזק סיסמאות ובדרכים לשמירה ולהגנה עליהן במקום בטוח. בנוסף, פותחו במיוחד שני חדרי בריחה בנושא אבטחת מידע, שבהם התבקשו המשתתפים לפצח חידות שקשורות במדיניות שולחן נקי, ורובם הצליחו במשימה. אחר הצהריים קינחו העובדים בהרצאת אורח מרתקת של גלעד האן, חוקר פשעי מחשב, על התמודדות עם סכנות באינטרנט.

בוריס צ'רניאק, מנהל אתר פיליפס מטעם מלם תים, ציין ש-"מטרת האירוע הייתה להעלות את המודעות בקרב עובדי פיליפס בנושא הסייבר ואבטחת המידע, וניתן להגיד שעמדנו במשימה. הצוות של מלם תים קיבל פידבקים מצוינים מכלל עובדי פיליפס ומהמנמ"רית. העובדים נהנו מאוד ועל הדרך גם למדו איך לשמור על המשרד נקי ומאובטח".

 

אירועים קרובים