אולקרגו הטמיעה מערכת חתימה דיגיטלית לעבודה מול המכס

המערכת, מבית קומסיין, תאפשר לסוכני אולקרגו להתנהל מול מערכת המחשוב של המכס "שער עולמי", המחייבת חתימה דיגיטלית מאושרת ● היקף הפרויקט עשרות אלפי שקלים

זאב שטח, מנכ"ל חברת קומסיין. צילום: ניב קנטור

אולקרגו (AllCargo), שהיא אחת מחברות השילוח ועמילות המכס הגדולות בשוק, סיימה לפני ימים אחדים פרויקט הטמעת חיתום דיגיטלי, של חברת קומסיין (Comsign), המאפשר לכל אלו שעובדים עם החברה לתפקד בצורה חלקה ויעילה מול המכס.

כזכור, בינואר השנה העלה המכס את פרויקט המחשוב שלו, "שער עולמי", שבין היתר מחייב תהליכים מבוססי חתימה דיגיטלית לכל הלקוחות והגורמים שעובדים מולו.

המערכת שקומסיין התקינה באולקרגו מחליפה את הצורך בכרטיסים חכמים אישיים של העובדים, ומשמשת כמקשר עם אפליקציות של לקוחות כגון: מערכת מסלול, שער הממשלה, Unifreight של חברת עמיטל, ומערכות נוספות.

כמו כן מאפשרת המערכת לבצע תהליכים מהירים ואוטומטיים בעבודה מול הלקוחות שלה ובנוסף בוצעו בחברה תהליכים של אפיון המערכות לצורכי העבודה של אולקרגו, חיבור מערכות תפעוליות וממוחשבות, וממשקים למערכת הממשלתית.

הפרויקט ארך כחצי שנה, וההיקף הכספי המוערך שלו הוא עשרות אלפי שקלים.

זאב שטח, מנכ"ל חברת קומסיין, אמר בשיחה עם אנשים ומחשבים כי הפרויקט באולקרגו הוא המשך לפרויקטים דומים שנעשו בתקופה האחרונה, מאחר שקומסיין נתפשת כגורם המוסמך הרשמי לביצוע חתימה דיגיטלית. "כמעט לכל העוסקים בתחום המכס יש חתימה אלקטרונית מאושרת של קומסיין, ואני רואה בזאת מחמאה גדולה והערכת לפעילות שלנו", אמר שטח.

פרויקט "שער עולמי", כזכור, התעכב זמן רב עד שעלה לאוויר, ולמעשה ביצוע פרויקטי החתימה הדיגיטלית של קומסיין הם שאפשרו את סיום הפרויקט והעלאתו לאוויר בינואר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים