תוכן שיווקי

IConduct פורשת כנפיים לחו"ל

הפלטפורמה של IConduct הישראלית מנהלת באופן אחיד ומשולב את המידע בין כלל האפליקציות

29/04/2018 10:47
אמיר משולם, מנכ''ל IConduct. צילום: יח"צ

כתב: הילל יוסף

"ארגונים נדרשים לפתרונות שיאפשרו למערכות השונות שלהם 'לדבר' זו עם זו – בכל סביבה ובכל אפליקציה", כך אמר אמיר משולם, מנכ"ל IConduct.

IConduct הוקמה לפני שמונה שנים, היא מונה 30 עובדים, יושבת בפתח תקווה ומפתחת ומשווקת פלטפורמת אינטגרציה כשירות, IPaaS (ר"ת Integration Platform as a Service). הפלטפורמה של IConduct מאפשרת ליצור אינטגרציה וסנכרון מלא בין כל תשתיות ה-IT והאפליקציות הארגוניות.

"אנו הפלטפורמה היחידה הקיימת בשוק שהיא רב-תכליתית", הסביר משולם, "וככזו היא מאפשרת סינכרון שקוף בין כלל האפליקציות – בין אם הן מבוססות ענן, או שהן במתכונת רישוי מסורתי (on-premise)".

"יש לנו ארבעה דטה סנטרים בעולם", אמר משולם, "שניים בארץ, אחד בארצות הברית ואחד בגרמניה, לטובת לקוחות בחו"ל, אשר מחויבים לרגולציות השונות".

לטובת השילוב בין האפליקציות, אמר, "בנינו יותר מ-150 מחברים (קונקטורים) לכל המערכות הארגוניות, ממערכות איזוטריות – ועד מערכות הליבה הארגוניות המוכרות – סאפ (SAP), אורקל (Oracle), וכל בסיסי הנתונים הקיימים בשוק, המסורתיים, הרלציוניים ועד NoSQL, ביניהם MongoDB ואחרים".

האתגר – ביזור המערכות

"האתגר הארגוני כיום", ציין משולם, "הוא לא מערכות ה-Legacy, אלא ביזור המערכות בענן ובענני המחשוב השונים. הדבר מביא לכך שגם התהליכים נעשים בצורה נפרדת. כך, למשל, בארגון טיפוסי המטפל בנושא משאבי אנוש, ייתכנו מספר מערכות שונות בתחום – ונדרש לחבר ביניהן, כאשר חלקן, או רובן – מצויות בענן. אנו מאפשרים לארגונים לחבר בין שלל התהליכים העסקיים הללו, הנמצאים במערכות הארגוניות השונות, וליצור תהליכים עסקיים ותפעוליים אחודים. אנו מעניקים לארגונים את היכולת לעשות זאת בצורה פשוטה, בלא צורך בפיתוח ותצורה (קונפיגורציה)".

על פי משולם, "פלטפורמת IConduct מאפשרת לארגונים לנהל באופן אחיד, בממשק המסנכרן את המידע במהירות בין כל האפליקציות באופן מלא. המעבר נעשה באופן שהוא שקוף למשתמש, כשירות ענן, תוך תמיכה במודל היברידי, שבו חלק מהמערכות הארגוניות בענן וחלקן בתוך ה-LAN הארגוני. וזאת, בלא לפגוע בתהליכי העבודה הסדירים של החברה".

פלטפורמת IConduct, ציין משולם, "יוצרת סנכרון מידע קבוע וחוצה ארגון, אשר מבטיח את שלמות המידע, גם בשלבי המעבר בכל אזורי הפעילות הפרוסים בעולם. היא מספקת מענה מהיר ואיכותי, ועושה זאת בזמני תגובה מהירים. כל זאת, באמצעות ממשק אחיד לניהול עצמי, אשר מאפשר חיבור יישומים ארגוניים בקלות ובמהירות, בלא צורך בתכנות, או בכתיבת קוד".

פלטפורמת ה-iPaaS של IConduct, הסביר משולם, "מאפשרת אינטגרציה מוצלחת של מערכת חדשה המוטמעת ב-IT הארגוני, למערכות הארגוניות הקיימות. בדרך זו היא בונה זרימה חלקה של מידע ותהליכים עסקיים".

היעד הבא: מערב אירופה וארצות הברית

לחברה יש יותר מ-100 לקוחות ארגוניים, ביניהם ארגונים מהמגזר הפיננסי, הציבורי, היי-טק, אקדמיה, תעשייה, וכן לקוחות בחו"ל. כך, ציין, "בעמותה ציבורית בישראל, אשר הטמיעה מערכת של Salesforce, עלה הצורך בהגירה מורכבת ממערכות הליבה הישנות, אל המערכת החדשה. זאת, לטובת בניית תהליכים עסקיים חדשים בין המערכת החדשה למערכות הליבה הקיימות. סייענו לעמותה לצלוח את האתגר, ועשינו זאת בעלויות סבירות ובזמן הגעה מהיר לשוק".

"האתגר המרכזי שנטלתי על עצמי בהובלת החברה", אמר משולם, "הוא ביסוס מעמדנו בשווקים בחו"ל, מערב אירופה וארצות הברית". לדבריו, "חוג הלקוחות שלנו בחו"ל כולל כבר היום חברות כמו Epicore, ספקית ERP בארצות הברית; התובע הכללי של אינדיאנה; ארגונים פיננסיים ועוד, ואני בטוח ביכולת שלנו לבסס את מעמדנו כמובילים בתחום

"אנו צומחים באופן עקבי", סיכם משולם. "אנו בהחלט יכולים להביט קדימה באופטימיות, עם הצטרפותם של לקוחות גדולים בשוק הישראלי, בארצות הברית ובאירופה, והתעניינות הולכת וגדלה מצד רבים אחרים.

אירועים קרובים