תוכן שיווקי

GoAnywhere: הדרך הקלה והמהירה לשיתוף מידע מאובטח

08/01/2018 15:01
ירון חממי, סמנכ''ל פיתוח עסקי ומכירות, MessageNet. צילום: יח"צ

כתב: הילל יוסף

"זה כמה שנים ארגונים חווים גידול מטורף בכמות המידע המאוחסן בקבצים, נתונים ומידע היוצא והנכנס מהארגון. ארגונים נדרשים לטפל במידע ולהגן עליו בהתאם לסיווגו ודרישות אבטחת מידע ו/או רגולציה. הם בנו מערכות שלמות לניהול והעברת המידע – אך יקרות ומורכבות. אנו מציעים פתרון לשיתוף מידע מאובטח, ידידותי – וקל להטמעה", כך אמר ירון חממי, סמנכ"ל פיתוח עסקי ומכירות, MessageNet.

ארגונים, אמר חממי, "נדרשו לפיתוח עצמי של מערכות להעברת מידע מתוך ומחוץ לארגון בצורה מאובטחת. הם עשו זאת עם פתרונות שמרניים, או פתרונות אד-הוק. כך, נוצרו 'מפלצות' הדורשות תחזוקת תהליכים רבים ומורכבים".

"הם ניצבו מול אתגרים רבים : כיצד להעביר את המידע ללקוחות ישירות ממערכות הליבה התפעוליות, כיצד להצפין ולהגן , איך לנטר ואיך לקבל שקיפות למידע. לבסוף, הפכו פתרונות אלו ל-'מפלצות' המצריכות תחזוקה יקרה – וכוח אדם ייעודי /או שילוב עם מערכות נוספות להשלים את הפתרון הנדרש. כל זה על מנת להוציא את המידע ולשנעו באופן יעיל ומאובטח".

MessageNet, ציין חממי, הינה חברה פרטית בת 15 שנים וחלק מקבוצת עידור, ולה יותר מ-1,000 לקוחות ארגוניים. היא פועלת בשני תחומים: פתרונות מסרים ותקשורת ופתרונות להעברת מידע בצורה מאובטחת.


"באחרונה חברנו ל-Helpsystem, המתמחה בפיתוח פתרונות לניהול מידע וניטור רשתות מחשוב", אמר חממי.

"GoAnywhere, מוצר הדגל שלה, הוא פלטפורמה המציעה לארגונים דרך קלה ומהירה ליישום תהליכים עסקיים, לטיפול, ניהול והגנה על המידע. מדובר במערך מוצרים שלם לטיפול והגנה על מידע רגיש בארגון ומחוצה לו, באופן מוצפן".

לדבריו, "GoAnywhere פועל בעולם MFT (ר"ת Managed File Transfer). זהו פתרון ארגוני המאבטח, ממכן ומטפל בכל נושא העברות קבצים עבור ארגונים מכל הגדלים. הפתרון מתקבל ברישוי מסורתי (On Premise), בסביבות ענן או סביבות היברידיות. הוא מסייע לארגונים להלום לתקנות הרגולציה בקלות, משפר את אבטחת הנתונים ומייעל תהליכים ידניים".

הצפנה ואינטגרציה מובנות

"הכלי בעל מגוון כלי הצפנה, ועומד בתקן הצפנה הגבוה ביותר – FIPS Level 2, תקן ההצפנה הפדרלי לתהליכי מידע. הכלי מסייע להאצה של העברת הנתונים (Data Acceleration), עם משיכת נתונים והסבות אוטומטיות (Data Manipulation)", אמר חממי. "הוא כולל כלי אינטגרציה RESTful web services, ויכולת להפיק דו"חות מובנים ודו"חות מותאמים, וכולל לוח מחוונים (דשבורד) רב-עוצמה".

מימוש תהליך עיסקי לתהליך אוטומטי בעשר דקות

כך, למשל, נתן דוגמה חממי, "בבנקים או חברות ביטוח מערכות הליבה הן מערכות מורכבות וחלקן שמרניות (Mainframe) המתוחזקות על ידי מחלקת ה-IT. מחלקת השיווק רוצה לשלוח מידע במייל ללקוחות הכולל עדכון על מצב החשבון שלהם. או אז, ה-IT נדרש לתרגם צורך שיווקי זה לפתרון אפליקטיבי. זה גורר פיתוח של התהליך, פיתוח מציאת אפליקציה ו'תפירה' שלה למערכות המחשוב. מדובר בעניין מורכב, הגוזל זמן וכסף ומצריך skills של אנשי פיתוח".


"הכלי שהתחלנו בהפצתו בישראל, GoAnywhere, הופך את התהליך השלם והמורכב הזה לבנייה של תהליך אוטומטי ב-10 דקות. ארגונים כיום מתאפיינים בכך שיש להם תהליכים עסקיים רבים מאד, ולכל ארגון יש מספר פתרונות שונים למימוש תהליכים אלו. GoAnywhere מפשט את החיבור של כלל התהליכים ומספק ניראות, הגנה, בקרה ושליטה באופן מלא".

"האתגר הגדול ביותר כיום בארגונים הוא להחליף את התהליכים הקיימים, היקרים – בפתרונות יעילים יותר המניבים חיסכון כספי. GoAnywhere מציע עלות אטרקטיבית, ויישומו בפועל יחסוך את העלויות הללו. כך, כוח האדם בארגונים יוכל לעסוק בליבתם העסקית. אנו מעניקים לארגונים כלי שלא רק שמביא לחיסכון בכוח אדם, אלא אף נותן לארגון שליטה ויכולת שינוי בזמן אמת על התהליך".

לדברי חממי, " GoAnywhere הוטמע בקרב יותר מ-10,000 ארגונים בעולם. בשנה האחרונה המוצר הותקן בכמה עשרות ארגונים בארץ. בימים אלה אנו עורכים פרויקט בגוף עסקי גדול מבוזר, עם חיבור של כמה עשרות אתרים. בסופו של דבר, הכלי יעביר נתונים מהאתרים המרוחקים למרכז, מידע בסדר גודל של טרה-בייטים רבים של מידע".

GoAnywhere , סיכם חממי, "מיועד לארגונים בינוניים וגדולים. הוא 'מדבר' עם כל פלטפורמת IT קיימת: Legacy ,Windows, Linux ,Unix AS400 ומיינפריים. הוא מביא להאצת הנתונים על ידי דחיסתם, מעביר את הנתונים מפורמט לפורמט וממערכת אחת לשניה בלא לכתוב שורת קוד אחת, ויש לו ממשקים לכל סוג מערכת. יש לו רכיב לבניית תהליכים עסקיים (Workflow) מובנה שאינו מצריך ידע תכנותי ובלא הכשרה מעמיקה".

"לקוחות שערכו מבחני השוואה, גילו מוצר קל ופשוט להטמעה, אטרקטיבי במחיר. בימים אלה אנו מנהלים מו"מ להרחבת השותפויות לנו עם האינטגרטורים במשק. נגדיל משמעותית את היקף המכירות של GoAnywhere בישראל ב-2018 – בשל התועלות הרבות הגלומות בו".

אירועים קרובים