תוכן שיווקי
בעקבות האירועים KMDM ו-eGov

סורקים מציאות חדשה: פתרונות הסריקה של Brother ל-2018

03/01/2018 13:58
סורק מדגם ADS2800W של Brother

הסורקים של Brother הפכו זה מכבר לחלק בלתי נפרד מהנוף העסקי בארץ ובעולם, הודות ליכולות הגבוהות שהם מציגים בהמרת מסמכי נייר למסמכים דיגיטליים ותרומתם המשמעותית לפרודוקטיביות הארגון ולאבטחת המידע העסקי. עם זאת, קבוצת Brother, המיוצגת בישראל על ידי רשף פתרונות הדפסה, לא נחה על זרי הדפנה וממשיכה להוביל את התחום, עם פתרונות סריקה מתקדמים המשלבים בתוכם טכנולוגיות מהפכניות.

מענה מושלם לכולם – מ-SMB ועד תאגידים חובקי עולם

"הסורקים של Brother מספקים מענה מושלם לאתגרים מולם ניצבים ארגונים מודרניים, גדולים וקטנים כאחד, והם משתלבים היטב באסטרטגיות העבודה ובמערכות הפנים ארגוניות", אומר שרון שפר, מנהל פיתוח פרויקטים ברשף פתרונות הדפסה. "באמצעותם תוכלו ליישם בארגון שלכם תהליכי דיגיטציה מהירים, מאובטחים ואמינים של מסמכים שונים, ולהבטיח שכל המידע הדיגיטלי הארגוני יעמוד לרשות בעלי התפקידים הרלוונטיים – בקלות, ביעילות ובכל רגע נתון".

בין פתרונות הסריקה של Brother נמנים הסורקים העסקיים הניידים, כגון DS-620. אלה סורקים שמבטאים את תפיסת "המשרד הנייד" של הקבוצה ופועלים באמצעות חיבור USB בלבד – ללא תלות במקור מתח חיצוני וסורקים שולחניים קומפקטיים (ADS-1100W ו-ADS-1600W). הם מתאימים לסביבת עבודה צפופה ולסריקה ברשת אלחוטית.

באחרונה השיקה Brother סדרת סורקים לעומסי עבודה גבוהים, שמציבה סטנדרטים חדשים בעולם פתרונות הסריקה ומשלבת בצורה כמעט ייחודית יכולות ארגוניות ורשתיות בסורק כסטנדרט, רשת מהירה עד מהירות של ג'יגה-בייט ומסך מגע ייחודי, למגוון פעולות רבות.

סורקים עוצמתיים לארגונים הפועלים בעומסים גבוהים

הסורקים העוצמתיים והידידותיים מהסדרות החדשות של Brother, שמיועדים לשימוש מחלקתי עם חיבורי רשת ועם קיבולת גבוהה של כמויות סריקה, הם הסורקים המתקדמים בתחומם בעולם. סורקים אלה מסייעים בייעול תהליכי העבודה ובשיפור תפוקות העסק, ומספקים מענה מלא לצרכים הנוכחיים של הארגון הבינוני או הגדול, עם מגוון תכונות ייחודיות:

• סריקה מהירה של 30-50 דפים בדקה.
• מסך מגע ידידותי ואפשרות תכנות מראש לתהליכי סריקה.
• סריקה בלחיצת כפתור היישר אל כתובת מייל, לענן מידע למחשב ועוד.
• יצירת ארכיון מסמכים דיגיטלי, לשיתוף ולאחזור מהיר להתקנים בארגון ובכל רחבי העולם.
• שיתוף צוותי עבודה, סניפים ולקוחות – ללא צורך בהדפסה.

Brother at your side – הרבה מעבר לסיסמה

"מחויבותה של קבוצת Brother ללקוחותיה באה לידי ביטוי בסלוגן המלווה אותנו מזה שנים: 'תמיד לצדך – At your side'", מסביר דני גבירץ, מנכ"ל רשף פתרונות הדפסה. "מוטו זה מייצג את המחויבות שלנו לשביעות הרצון המלאה של לקוחותינו, באמצעות הבנה מעמיקה של הצרכים העסקיים שלהם ופיתוח מוצרים מלאי השראה, שמספקים פתרונות לכל סביבת עבודה בה הם פועלים – בהווה ובעתיד"

כחלק מגישה זו, Brother מקפידה לשלב במוצריה בכלל ובסדרות הסורקים בפרט טכנולוגיות פורצות דרך בתחומי הדיגיטציה, השיתוף והעבודה הניידת. טכנולוגיות אלה תורמות להתנהלות יעילה יותר ומאפשרות לפנות את זמנם היקר של המנהלים והעובדים למשימות המצויות בליבת הפעילות העסקית. בין הטכנולוגיות הללו נמנית טכנולוגיית ה-OCR (ר"ת Optical Character Recognition), המיושמת בתוכנת ABBYY שמשולבת בסורקים של Brother.

איך אומרים "זיהוי תווים אופטי" בעברית? סורק Brother עם ABBYY!

שנים של ידע וניסיון מצטבר בקרב לקוחות בארגונים מתקדמים והשימוש בתוכנת ABBYY העוצמתית לזיהוי תווים אופטי (OCR) מאפשרים לסורקים של Brother לבצע המרה בטוחה, מדויקת ואמינה של מסמכי נייר, קבצי PDF ותמונות דיגיטליות – למידע שניתן לעריכה ולחיפוש. בעזרת יכולת טכנולוגית זו, שתואמת הן ל-PC והן ל-Mac, תובילו את הארגון שלכם לעתיד שכולו דיגיטלי ותיהנו מיכולת אחזור ועריכת מסמכים כמותה לא הכרתם:

• יצירת ארכיונים דיגיטליים ארגוניים.
• המרה מדויקת של מסמכים סרוקים וקבצי PDF לתבניות Word, Excel ו-PDF
הניתנות לחיפוש ולעריכה.
• אחזור מהיר של מסמכים בעזרת מילות מפתח או תוכן רלוונטי.
• עריכה וחיפוש במסמכי PDF סרוקים, חילוץ קטעים רלוונטיים לשימושים שונים, הסרת מידע מסווג לפני שיתוף מסמכים סרוקים, איחוד קבצים, הוספת ביאורים והגנת המסמך.
• זיהוי מהיר של שינויי טקסט בין גרסאותיו השונות של אותו מסמך.
• שיתוף מהיר של מסמכים בכל רבדי הארגון ומחוצה לו.

ארגונים רבים ברחבי העולם רואים בפתרונות הסריקה המתקדמים של Brother כלי עסקי רב עוצמה, שמאפשר להם ליהנות מתוצאות עסקיות טובות יותר. זאת, הודות לצמצום המשאבים הכלכליים והאנושיים המוקדשים לעבודת הניירת, לשיפור הנגישות למידע בקרב העובדים ונציגי הארגון בכל רחבי העולם, לחיסכון הרב בשטח אחסון המסמכים, להגנה על המידע הארגוני יקר הערך מפני נזקים פיזיים ולא פחות חשוב: להפחתת השימוש בנייר, שתורמת להקטנת "טביעת הרגל האקולוגית" של הארגון.

אירועים קרובים