תוכן שיווקי

CMS מקימה מרכז ידע דיגיטלי ישראלי לתחום הענן של מיקרוסופט

CMS תסייע בהנגשת הידע ברישוי, תפעול ורכישה של היצע מוצרי מיקרוסופט בענן, הזמינים לשותפים ומשווקים

13/11/2017 11:42
יוסי כהן, מנכ"ל CMS. צילום: יח"צ

CMS מפיצה רשמית של מוצרי מיקרוסופט (Microsoft) וספקית שירותי ענן מובילה למשווקים בישראל, הקימה פלטפורמה דיגיטלית לעולם הענן ומודל ה-CSP (ר"ת Cloud Solution Provider).

הפלטפורמה תשמש מרכז ידע מקצועי ללא תשלום לקהילת ה-IT בישראל, ביניהם מנהלי IT, מנמ"רים, שותפים, משווקים, לקוחות ואינטגרטורים.

מודל ה-CSP מאפשר לנהל, למכור ולתמוך בלקוח במגוון פתרונות ומוצרי ענן של מיקרוסופט (קיימים או חדשים) כמו Office 365 ,Microsoft Azure ,Dynamics CRM ומוצרי צד ג'. כמו כן, המודל תומך באפשרות לאגד את הפתרונות לכדי החבילות (Bundles) ייחודיות על בסיס שירותים ומאפשר תשלום חודשי או שנתי גמיש בהתאם לצריכת הלקוח בממשק אחד.


הפלטפורמה הדיגיטלית של CMS, תרכז מידע אודות חבילות ומוצרים, הדרכות, קורסים שולחנות עגולים, התקנות וטיפים לטיפול בתקלות. בנוסף היא תסייע לחברי הקהילה למצוא ולהתאים עבור הלקוחות שלהם את המוצרים הנכונים ביותר לפי אופי השירות הנדרש.

"יזמנו צעד שיביא לקהילת ההייטק וה-IT הישראלית ערך מוסף אמיתי בתחום מוצרי מיקרוסופט", כך אומר יוסי כהן, מנכ"ל CMS, חברת ההפצה מהוותיקות בישראל.

לדבריו, "עם ניסיון של כ-30 שנה בשוק הישראלי, CMS מייצגת את היצרנים המובילים בעולם ביניהם אינטל (Intel), וריטאס (Veritas), סימנטק (Symantec), לנובו (Lenovo), אדובי (Adobe), אפסון (Epson), זירוקס (Xerox), Eaton ,Dell-EMC, ועוד, ומפיצה אלפי מוצרים מדי יום".

"כמפיצה הרשמית של מיקרוסופט כבר מעל 11 שנים, וספקית ענן מובילה בישראל בתחום זה, השותפים שלנו יודעים שהם תמיד יקבלו ערך מוסף, אם זה בשירות, בניהול או בתפעול המוצר, בנוסף לשמירת תנאי התשלום ומקסום הרווחיות שלהם. אנחנו מזמינים את כל חברי הקהילה לקחת חלק, ללא עלות נוספת, בפלטפורמה הדיגיטלית, לעמוד בקשר אישי עם המומחים של CMS ולקבל את כל הידע שאתם צריכים לעולמות מיקרוסופט".

לדברי אבי ביניא, סמנכ"ל חטיבת One Commercial Partner במיקרוסופט ישראל, "אנחנו גאים ליצור ביחד עם CMS שיתוף פעולה למודל רישוי CSP אשר יביא ערך רב ללקוחותינו".


"באמצעות מודל ה-CSP, כל שותף יוכל להציע מגוון רחב ממוצרי הענן שלנו הכולל Office 365, מוצרי אבטחה והזדהות חכמה, Dynamics 365 ו- Azure, באופן ספציפי ולפי צורכי הלקוח. מרכז הידע בפלטפורמה הדיגיטלית של CMS יתמוך ויסייע בעברית פשוטה להנגיש את הידע הנדרש לכלל לקוחותינו".

לכניסה למרכז הידע הדיגיטלי Microsoft CSP, לחצו כאן.
למידע נוסף אודות כדאיות תכנית ה-CSP, לחצו כאן.

אירועים קרובים