תוכן שיווקי

Spinnaker Support מחזקת את שירותי ההגנה על גבי פלטפורמות סאפ ואורקל

19/10/2017 12:00
חן חפר, ה-CISO ומנהל אבטחת המידע העולמי של Spinnaker Support. צילום: יח"צ

Spinnaker Support, ספקית שירותי תמיכה צד ג' לארגונים המשתמשים בפלטפורמות סאפ (SAP) ואורקל (Oracle), מכריזה על שיתוף פעולה עם Alert Logic האמריקנית. שיתוף פעולה זה מרחיב משמעותית את סל שירותי אבטחת המידע שמספקת Spinnaker Support בהיבטי מניעה, איתור וטיפול באירועי סייבר, בדגש על מסדי נתונים ואפליקציות Web.

במהלך זה Spinnaker Support הופכת להיות הראשונה להציע חבילת שירותים מלאה ומקיפה לתמיכה בלקוחות סאפ ואורקל, הכוללת כיסוי מלא של תחום הסייבר וטיפול באירועי אבטחת מידע. חבילת השירותים המקיפה, מוסמכת תקן ISO, של Alert Logic משלימה את חבילת שירותי אבטחת המידע שסיפקה Spinnaker Support עד היום, ושילוב כוחות זה נותן מענה לכל חמשת היבטי ניהול הסייבר של זיהוי, מניעה, איתור, תגובה והתאוששות.

"החזון שלנו, העולה בקנה אחד עם דרישות השוק והלקוחות, היה מאז ומתמיד הרחבת יכולות התמיכה ובכללן היבטי אבטחת המידע השונים", אומר מאט סטבה, מנכ"ל Spinnaker Support העולמית.

"לאורך השנים Spinnaker Support סיפקה שירותי ייעוץ ואבטחת מידע ללקוחותיה, ובאמצעות שיתוף פעולה זה עם Alert Logic, אנחנו למעשה מציעים את מה שאף אחד מהמתחרים שלנו לא יודע להציע היום – שירותי אבטחה מקיפים ומלאים לסביבת מסדי הנתונים הקריטיים של הארגון בין אם בסביבת ענן, הארגון, או סביבה מעורבת של השניים".

שילוב בין אנשים, תהליכים וטכנולוגיות הוא ניהול אבטחת מידע חכם ואפקטיבי

לאחרונה הרחיבה Spinnaker Support את יכולותיה אף בתחום ההון האנושי, וגייסה מומחי אבטחת מידע ברחבי העולם בתחומי ניהול פגיעויות, ניתוח איומים ואיסוף מודיעין סייבר. להובלת התחום כולו גייסה החברה את חן חפר לתפקיד ה-CISO ומנהל אבטחת המידע העולמי של הארגון.

חפר, מומחה אבטחת מידע בעל שם עולמי, חזר לאחרונה ארצה אחרי מספר שנים בארצות הברית, בהן מילא תפקידים בכירים בתחום. בין היתר כיהן חפר כ-CISO של הממשלה המקומית במחוז דגלאס שבמדינת קולורדו ואף זכה בפרס היוקרתי של ארגון ה EC-Council לשנת 2016.

חפר, אשר במקביל לתפקידו ב Spinnaker Support, בנה ומוביל את תוכנית הלימודים היוקרתית והייחודית של היחידה ללימודי חוץ של טכניון, CISO 2020, מקדם גם במסגרת החברה את גישת הניהול המשלבת בין אנשים, תהליכים וטכנולוגיות להגנת המידע.

על ידי הרחבת יכולותיה הייעוציות, Spinnaker Support מכסה כיום למעשה את כל רגולציות ודרישות אבטחת המידע הקיימות בעולם ובכללן את PCI DSS ,HIPAA ,NERC ,CJIS ,NIST ,SOX COBIT ,GLBA ,GDPR ,UK Cyber Essentials ,China Cybersecurity and Data Protection Laws.

"פיתחנו למעשה מסגרת ייחודית וכוללת, באמצעותה לקוחותינו זוכים למענה רגולטורי מלא, הן בהיבטי אבטחת המידע והן בפרטיות המידע. צוות אבטחת המידע שלנו עוסק בזיהוי מקדים של פגיעויות וחשיפות חדשות, אותן הוא מתקשר ללקוחות החברה ובמקרים מסוימים אף ליצרנים עצמם. צוות התמיכה של Spinnaker Support מתפרס על פני שמונה מדינות ברחבי העולם, מה שמאפשר לנו להביא דרישות, רגולציות וחוקי אבטחת מידע שונים לידי ביטוי, גישה המייצרת יכולות הגנה ייחודיות ומגוונות", מציין חפר.

"אבטחת מידע לא יכולה להתבסס על טלאי (Patch) זה או אחר, כי אם על גישה הוליסטית ובוגרת יותר המביאה בחשבון כשלון", מוסיף חפר. "גישת האנשים, תהליכים וטכנולוגיות, בבסיסה היא גישת בקרות. ההנחה שלנו היא שבקרות, טובות ככל שתהיינה ומקצועי ככל שיהיה הליך הטמעתן, סופן להיכשל. הנחה זו עוזרת ללקוחות שלנו לבנות את מערכי אבטחת המידע שלהם בצורה בוגרת יותר מאשר תהליך הטמעת טלאים, שמפעם לפעם מפרסמות יצרניות התוכנה. מערכי האבטחה מבוססים על הגנה בשכבות, וככל שיותר שכבות נלקחות בחשבון, נבדקות ומוטמעות, כך מערך האבטחה חסין יותר מפני גורמים זדוניים וסלחן יותר לטעויות פנים ארגוניות".

באמצעות שיתוף הפעולה עם Alert Logic, מציעה Spinnaker Support שכבות הגנה שונות על מסדי הנתונים ואפליקציות Web, המספקות מענה רחב ומקיף מפני איומים ידועים כגון אלו המתפרסמים על ידי פרויקט ה-OWASP ואיומים חדשים המזוהים על ידי Spinnaker Support ושותפתה באמצעות איסוף מודיעין סייבר אקטיבי.

"באמצעות שיתוף הפעולה בין החברות אנחנו מביאים גישת הגנה רחבה יותר מגישת הטלאים (Patches) לארגונים התלויים בפלטפורמות כמו הסאפ והאורקל ברחבי העולם", אומר בוב לייטון, סגן נשיא ב-Alert Logic, "אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם Spinnaker Support אשר פועלת נמרצות לקידום אבטחת המידע בקרב משתמשי סאפ ואורקל ומיישמת גישה בוגרת ואחראית לנושא הגנת המידע".

אירועים קרובים