תוכן שיווקי
לקראת אירוע - ISUG 2017, יום ד' 7 ביוני, LAGO

"SAP for Planning תשפר את מצבם של סמנכ"לי הכספים"

לדברי אמיר הרמן, מנהל תחום פתרונות מתקדמים בחטיבת הסאפ של נס, "אנו יודעים להטמיע יכולות אנליטיות לעיבוד וניתוח מהיר ומתקדם לכלל צורכי עולם הכספים, עם כלים המשולבים באופן פשוט לכל מערכת - SAP או NON SAP"

05/06/2017 15:18
אמיר הרמן, מנהל תחום פתרונות מתקדמים, בחטיבת הסאפ של נס. צילום: יח"צ

כתב: הילל יוסף

"לנו בנס יותר מ-18 שנות ניסיון ביישום מערכות סאפ (SAP) בעולמות התוכן השונים ובמגוון מגזרי תעשייה, עם רקורד עשיר של מאות פרויקטים ומאות יועצים ומומחים, אשר מלווים את הלקוח והארגון משלב הגדרת הדרישות, דרך האפיון והיישום ועד עלייה לאוויר והטמעה", כך אמר אמיר הרמן, מנהל תחום פתרונות מתקדמים, בחטיבת הסאפ של נס.

הרמן התראיין לקראת כנס של ארגון משתמשי סאפ בישראל, ISUG. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ד' הקרוב, ה-8 ליוני, באולם אירועים LAGO, ראשון לציון.
לדברי הרמן, "החטיבה עוסקת בפתרונות סאפ המותאמים לעולמות השונים, בין השאר עם פתרונות מתקדמים וחדשניים, דוגמת S4/HANA ,HANA, פתרונות ליבה למגזר הפיננסי, CRM ,BI ותשתיות".

עולמות התוכן שהרמן ואנשיו מטפלים בהם, ציין, "הם משרד המנמ"ר ומנהל הכספים (Office of the CIO & CFO), פתרונות מתקדמים לעולמות הפיננסיים, לרבות תכנון תקציב, תחזיות תמחור, תכנון אסטרטגי, סרגל מדדים לניהול ביצועים (Balanced Scorecard), מדדי KPI, איחוד דוח"ות כספיים, GRC, BI & Analytics ועוד".

"בין השאר אנו נותנים מענה למי שאינם מוגדרים כלקוחות סאפ המסורתיים. אנו יודעים להטמיע יכולות אנליטיות לעיבוד וניתוח מהיר, מתקדם ומנבא, עם כלים המתממשקים באופן פשוט לכל מערכת".

בכנס, אמר הרמן, "אדבר על הדור הבא של תכנון, חיזוי ואנליטיקה בענן. המערכת של סאפ לתחום, SAP Analytics Cloud for Planning – זו מערכת אחת, המוטמעת בפלטפורמת ענן, המאגדת בתוכה יכולות אנליטיות לתכנון פיננסי. היא מפשטת את כלל תהליכי התפעול, והחיזוי והניתוח העסקית – ובזמן אמת".

"הפתרון מוצע במתכונת תוכנה כשירות בענן, המשתמשים לא נדרשים לעבור בין כלי תכנון, דיווח וניתוח, אלא מקבלים את כל היישומים במקום אחד". לדבריו, "המערכת ממנפת את הטכנולוגיה של סאפ, In Memory, של HANA".

חיבור לכל האפליקציות במקום אחד

כך, הסביר הרמן, "מתאפשרת קבלה של תוצאות מהירות, יכולות לבצע סימולציה, חיזוי ואנליזה בכל רמת מידע, עם זרימת תהליכים טבעית בין תכנון חיזוי וניתוח – והכל בסביבת ענן מאובטחת. יש התעניינות במערכת מצד מוסדות פיננסיים וחברות רב-לאומיות. היישום על גבי הכלי הוא פשוט ומהיר, עם מנגנון חישוב מתקדם העובד במהירות, כשהכל רץ בזריזות".

הכלים, הסביר הרמן, "מתקדמים חזותית, עם דו"חות ולוחות שעונים, הכל אינטואיטיבי לשימוש ולתחזוקה, עם ניהול וזרימת תהליכי עבודה, סנכרון וניהול משימות וניהול הרשאות".

לדבריו, "המערכת היא המתקדמת מסוגה מבחינת יכולות העבודה שלה, עם בנייה ותכנון בראיית המשתמשים. היישום שלה מאוד מהיר ולכן בסוף מתקבל החזר השקעה, ROI – מהיר, יש הקטנה של עלות בעלות כוללת, TCO, קיצור לוחות זמנים, שיפור תהליכים עסקיים, יצירת אמת ארגונית אחת, עם יכולת לנהל את התהליך ביעילות ובמהירות – כך נעשה  חיבור לכל האפליקציות במקום אחד".

"נס מתמחה ביישום מערכות סאפ לסוגיהן", סיכם הרמן. "מומחי נס הם בעלי רקע עסקי – בינהם, רו"ח, כלכלנים, ומצד שני הם בעלי יכולות טכנולוגיות מהגבוהות ביותר".

"בנוסף, יש לנו בנס, מעטפת של יכולות בעולם האינטרנט של הדברים, הענן, ה-Digital ,UI/X אשר מעניקה פתרון 360 לכלל צורכי הארגון ומבטיחה ללקוח את המענה המקצועי והטוב ביותר בתחומו".

אירועים קרובים