תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - ארוחת בוקר למנמ''רים בכירים, HPE-מיקרופוקוס

"נפעל בתחומים שמהווים עסקי ליבה בפעילות המנמ"רים"

11/05/2017 15:44
אריאל סלפטר, מנהל אזורי בגרטנר. צילום: נדב כהן יהונתן

כתב: הילל יוסף

"החברה החדשה שמוקמת בשל המעבר למיקרו פוקוס (Microfocus), תספק היצע רחב של מוצרים ושירותים של תוכנות ארגוניות מאובטחות, ניתנות לגידול עם בינה מובנית מראש. נפעל בתחומים אשר נמצאים על שולחנם של המנמ"רים ומהווים עסקי הליבה בפעילות שלהם", כך אמר אריאל סלפטר, מנהל פעילות תוכנה, HPE ישראל.

סלפטר התראיין בעקבות ארוחת בוקר למנמ"רים בכירים שערכו HPE-מיקרו פוקוס. המפגש, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך ביום ג' ה-9 למאי, במלון רויאל ביץ', תל אביב. אורח הכבוד באירוע היה כריס שו, המנכ"ל המיועד של מיקרו פוקוס.

לפני כמה חודשים הודיעה ענקית המחשוב, HPE, כי היא מפצלת את עסקי התוכנה שלה. מיקרו פוקוס הבריטית תרכוש חלק מעסקי התוכנה שלה, בעסקת מיזוג בשווי של 8.8 מיליארד דולר. ל-HPE תהיה בעלות על 50.1% ממניות החברה המאוחדת, שתמשיך לשאת את השם מיקרו פוקוס. העסקה כוללת העברה במזומן של 2.5 מיליארד דולר ממיקרו פוקוס ל-HPE.

מסר של המשכיות ללקוחות

HPE מסרה כי המניע לפיצול הוא הרצון להתמקד בעסקי הליבה שלה, כאשר עסקי התוכנה שנמכרו אינם שכאלה. HPE ממשיכה במאמציה למצב עצמה כחברה של "רישות, אחסון, דטה סנטר ושירותים טכנולוגיים נילווים לתחומים אלה".

המיזוג יביא ליצירת חברת תוכנה "טהורה", בעלת כמה פעילויות: Big Data, אבטחת מידע ארגונית, וכן הפעילות של מרקורי (Mercury Interactive) הישראלית לשעבר – ניהול מידע וניהול התפעול של ה-IT, וכן ניהול האפליקציות, ADL.

אלה יפעלו לצד פעילותה המסורתית של מיקרו פוקוס – המספקת תוכנה המאפשרת לחברות לפתח, לבדוק, להתקין, להעריך ולחדש יישומים ארגוניים קריטיים. החברה הבריטית קיימת יותר משלושה עשורים, לה יותר מ-18 אלף לקוחות ומיליוני משתמשים מורשים, לרבות 91 מארגונים הנמנים על ה-Fortune Global 100.

סלפטר יוביל את פעילות מיקרו פוקוס, בשל הפיצול מיחידת התוכנה של HPE ישראל, במקביל למעבר בעולם, שיקרה ב-1 בספטמבר השנה. לדבריו, "הפעילות תכלול את תחומי אבטחת המידע, Analytics ,DevOps, ניהול IT, שליטה ובקרה על ה-IT, פעילות של ארגונים בענן פרטי, וכן בנייה בענן ציבורי במיזם OpenStack, ש-HPE שותפה מרכזית בו".

קבוצת המכירות בישראל מונה עשרות אנשים, לצד 1,000 אנשי מו"פ, בראשם יעמוד רפי מרגליות. "אנשי המכירות מתמקדים אך ורק בשוק הישראלי", אמר, "והם כוללים אנשי טכנולוגיה, מכירות, שירות ועוד. תהליך בניית החברה החדשה מחזק את הסניף הישראלי – ומשדר מסר של המשכיות ללקוחות. לא צפויים שינויים בפעילות של הסניף הישראלי של HPE תוכנה. זה עוד סממן לכך שישנה שביעות רצון מצד הנהלת מיקרו פוקוס".

עדות למחויבות של החברה לישראל

"החברה שנבנית מתמקדת בלקוח הארגוני, אותו היא שמה במרכז", אמר סלפטר, "עם השקעה בחדשנות ובפיתוח של מוצרים שיענו על אתגרי המנמ"רים ועל המגמות הטכנולוגיות החדשות".

לדבריו, "אנחנו עוזרים לארגונים לפתח תוכנה במהירות גבוהה יותר מתמיד, ולעמוד בדרישות ההולכות וגוברות של ההיבטים העסקיים של הארגונים – ולעבור טרנספורמציה, מתהליכי פיתוח מסורתיים – לאג'ייל ול-DevOps".

"אנו מתמחים בפתרונות לארגונים בתחומי DevOps, סייבר, תפעול IT וממשל מידע. את כל אלה אנו עושים בעזרת Big Data Analytics".

"מיקרו פוקוס החדשה, הנבנית בימים אלה עם הנהלה משתי החברות", סיכם סלפטר, "בונה תוך השקעה במשאבי מו"פ, עם שיווק, מכירות ומערך תפעול רחב היקף".

"הגעתו ארצה של כריס שו, המנכ"ל מיועד של מיקרו פוקוס העולמית היא עדות למחויבות של החברה לישראל בכלל ולמרכז המו"פ הגדול הנמצא ביהוד. נפגיש את בכירי תעשיית ה-IT הישראלית עם שו, על מנת שייחשף לפעילות הנעשית בישראל. נמשיך לספק ללקוחותינו פתרונות תוכנה מתקדמים, שיסייעו להם להרחבת העסקים".

אירועים קרובים