תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Sophos, יום ה' 25 במאי, סטוקו

Inneractive בוחרת באבטחת המידע של Sophos

במסגרת הפרויקט הוחלף פיירוול של חברה מתחרה ובמקומו הוטמעו פתרונות הגנה של הדור החדש מסוג SG UTM 210, ופתרונות הגנה לנקודות קצה

30/04/2017 11:00
אילן סגלמן, סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי ב-Power Communication. צילום: יח"צ

Inneractive, המציעה טכנולוגיה מתקדמת לפרסום במובייל ובורסת מודעות עצמאית, בחרה בפתרונות אבטחת המידע של Sophos, המיוצגת בישראל על ידי Power Communications. הפרויקט, שהסתיים לאחרונה, משרת כיום את 100 עובדי החברה.

במסגרת הפרויקט הוחלף פיירוול של חברה מתחרה ובמקומו הוטמעו פתרונות הגנה של הדור החדש מסוג SG UTM 210 ופתרונות הגנה לנקודות קצה.


עיליי פיינשטיין
, האחראי על מערכות המידע ב-Inneractive אמר כי "החלפנו את המערכת הקודמת שלנו בפתרונות אבטחת המידע של Sophos, דבר שאפשר לנו לטפל בנפח תעבורה גבוה באופן משמעותי ולזכות בהגנה בעלת מהירות גבוהה, המאפשרת לנו לספק את השירות האיכותי והזריז ביותר למשתמשים שלנו. מעבר לכך, ממשק הניהול הפשוט הפך את משימות האבטחה היומיומיות לקלות ביותר, וכך התפנה לנו זמן לעסוק בנושאים מהותיים יותר".
אילן סגלמן, סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי ב-Power Communications ומנהל פעילות Sophos בישראל, אמר כי "Sophos חרטה על דגלה לפתח פתרונות אבטחת מידע שמקדמים את הארגון, מייעלים את העבודה בו ומשפרים את השרות ללקוח".

"פתרונות האבטחה של Sophos נבנו על הנדסה חכמה ומתקדמת, שמעניקה ביצועים גבוהים מאי פעם והגנה מהירה וחזקה, שאינה מפריעה לעבודה השוטפת או לזמני התגובה הרצויים ללקוח".

גיל פלד, מנכ"ל Expert2IT אמר כי "Sophos UTM מאפשר הגנה מקיפה עם יכולות שלא ניתן למצוא בשום פיירוול אחר, כולל הגנה למובייל, לרשת ולנקודות הקצה ויכולות הצפנה, וכל זאת בהתקן אחד ללא צורך בחומרה נוספת או בתשלום נוסף. היעילות שלהם באה לידי ביטוי גם בתהליך ההטמעה הקל והמהיר וגם בעבודה שוטפת איתם לאורך זמן".

אירועים קרובים