תוכן שיווקי

גלובל דטה סנטר שילשה את מרחבי ההמשכיות העסקית במתקן בהרצליה

לקוחות שנחשפים לאירוע שמשבש את העבודה הרציפה במשרדיהם, יוכלו להציב בהתראה קצרה עובדים או מנהלים במתקן של גלובל דטה סנטר, משם יוכלו להמשיך את עבודתם ללא הפסקה וללא הפרעה

25/04/2017 12:21
משה לסמן, מנכ"ל גלובל דטה סנטר. צילום: קובי קנטור ז"ל

גלובל דטה סנטר (Global Data Center) שילשה את מרחבי ההמשכיות העסקית במתקן הדטה סנטר המתקדם אותו היא מפעילה בהרצליה פיתוח. כחלק מהמהלך, רישתה גלובל דטה סנטר אזורים נוספים במתקן בתשתיות חשמל, תשתיות תקשורת, מחשבים, טלפונים ועמדות עבודה, המוכנות לאיוש מיידי בעת הצורך.

גלובל דטה סנטר ערוכה לחבר בתוך דקות ספורות כל עמדת עבודה לספק התקשורת של אותו ארגון. לקוחות שנחשפים לאירוע שמשבש את העבודה הרציפה במשרדיהם, יוכלו להציב בהתראה קצרה עובדים או מנהלים במתקן של גלובל דטה סנטר, משם יוכלו להמשיך את עבודתם ללא הפסקה וללא הפרעה.

"לקוחות רבים מחזיקים באתריהם תשתיות IT ואנרגיה שעונות היטב על הצרכים השוטפים בשגרה, אך אינן ערוכות לאפשר עבודה ללא הפסקה כאשר חל שיבוש בשל אירוע ביטחוני או אחר", אמר משה לסמן, מייסד ומנכ"ל גלובל דטה סנטר.

"מחקר של Dimensional Research מצא ש-60% מהארגונים הגדולים שנסקרו חווים הפסקה משמעותית של שירותי IT בתדירות של פעם בחודש לכל הפחות, הן בשל תקריות אבטחת מידע והן בשל תקלות IT. יש לנו יסוד להניח שהמצב בישראל אינו שונה בהרבה".

לאפשר ללקוחות המשכיות עסקית

לסמן סיכם כי "כחברה הנמצאת בחזית שירותי הדטה סנטר בישראל, גלובל דטה סנטר מחויבת לספק ללקוחותיה לא רק יכולות מלאות של התאוששות מאסון (DR), אלא גם פתרונות של המשכיות עסקית (BC). מבחינה זו, שילוש מרחבי ההמשכיות העסקית במתקן הדטה סנטר שלנו הוא מהלך מתבקש וטבעי, המאפשר ללקוחותינו המשכיות עסקית".

לסמן, שכיהן בעברו כמנהל חטיבת ה-Outsourcing ביבמ (IBM) ישראל וכמנהל HP Global Services בישראל, הקים את גלובל דטה סנטר ב-2013 בשיתוף ובגיבוי פיננסי של קבוצת ויולה וחברת ההשקעות גלנרוק של ליאון רקנאטי.

צוות ההנהלה של החברה כולל מנהלים עתירי ניסיון רלוונטי מחברות מובילות נוספות במשק הישראלי כגון טבע וסלקום. לקוחות גלובל דטה סנטר כוללים שורה של חברות ישראליות מובילות בתחומי הטכנולוגיה, הביטוח והפיננסים והתעשייה.

גלובל דטה סנטר מפעילה באתר נגיש בהרצליה פיתוח מתקן מרכז נתונים תת-קרקעי ממוגן, יציב, אמין וחדשני שנבנה על פי סטנדרטים עולמיים גבוהים. שטח הדטה סנטר עומד על כ-2,250 מ"ר, עם פוטנציאל להכפלת שטחו הכולל.

גלובל דטה סנטר מספקת מגוון שירותים דוגמת אירוח ליחידות מחשב תפעוליות, המשכיות עסקית מלאה, BCP (ר"ת Business Continuity Program) והתאוששות מאסון, DRP (ר"ת Disaster Recovery Plan). זאת, לצד שירותי גיבוי באתר וגיבוי מרחוק, שירותי מחשוב ענן, שירותי בקרה ותפעול לפי דרישה ושירותי אצבע.

למידע נוסף ניתן לבקר באתר גלובל דטה סנטר.

אירועים קרובים