תוכן שיווקי
לקראת אירוע - NESSPRO 2017, יום ג' 9 במאי, סטוקו

NICE בחרה בפתרון Balabit לאבטחתם של בעלי הרשאות נרחבות

האתגר: כיצד לאבטח את המשתמשים בלי להשפיע על תהליכי העבודה

18/04/2017 15:01
Cyber for C-Level

Nice Cloud Services, המספקת את מוצרי NICE בענן, משקיעה מאמצים באופן תדיר להגברת החוסן והאבטחה של מוצריה. הציוד של NICE פועל בסביבה בעלת רמה גבוהה של אבטחה הדורשת בקרת שינויים מחמירה ויומני ביקורת (audit trail) מפורטים.

מסיבה זו, NICE שאפה להגדיל את רמת פירוט המידע שהיא מקבלת ממערכות ניטור הסייבר שלה, ללא צורך בהתקנת סוכנים נוספים או רכיבים על נקודות הקצה. בנוסף, NICE השתמשה בשיטות לא שגרתיות לאישור שינויים, המבוססות על WebEx וכלי ועידות וידיאו, ורצתה יכולת 4-eyes יעילה.

NICE חיפשה פתרון שיהיה שקוף לצוות התמיכה, שלא ישפיע לרעה על תהליכי העבודה שלה, ושלא יצריך החלפה של הפתרון הקיים לניהול זהויות של בעלי הרשאות נרחבות (Privileged Identity Management).

הפתרון: Shell Control Box של Balabit

NICE בחרה ב-SCB (ר"ת Shell Control Box) של Balabit – המיוצגת בישראל על ידי NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס – שהוא פתרון לניטור משתמשים בעלי הרשאות נרחבות. הפתרון מאפשר ל-NICE לממש שכבת ניטור בלתי מורגשת לסביבת הענן שלה, מבלי לכפות תלויות (dependencies) בנקודות הקצה.

"אנו ממליצים על SCB לכל ארגון שמחפש להוסיף יכולות ניטור נוספות לסביבה שלו ללא השפעה על תהליכי העבודה של צוותי התמיכה", אמר אלן ביקסקי, מנהל האבטחה וה-Compliance של NICE Systems. "ניסינו מספר תרחישים עם מספר ספקי PIM, ו-SCB ניצחה ב-invisibility שלה".

פריסת מכשירי ה-SCB  בסביבת הבדיקות והרצת בדיקות תאימות ארכו חודש. NICE הצליחה לפרוס את ההתקנה הסופית לסביבת הייצור בתוך כחודשיים. NICE מריצה עתה את גרסת SCB 4 LTS  במרכזי הנתונים האזוריים שלה ומנטרת מאות מהנדסי תמיכה בעלי הרשאות נרחבות.

מהנדסי התמיכה משתמשים ב-Linux ,OSX ,Windows 7 ו-Windows 10 כדי לקבל גישה לשרתי Red Hat Enterprise Linux 6/7 ,Windows 2008 ו-Windows 2012 המוגנים על ידי SCB.

יתרונות נוספים של הפתרון

SCB שיפר ופישט את תהליך הניתוח לאחר שינויים של NICE וגם הפחית את הזמן שהמהנדסים הבכירים שלה צריכים להשקיע בפיקוח על קבלנים או על מהנדסים זוטרים. NICE נהנית מיתרונות תפעוליים נוספים על ידי שימוש בדברים הבאים:
● פונקציית אישור 4-eyes לניהול שינויים בתצורה.
● חיפוש טקסט-חופשי מהיר בהקלטות לצורך ביקורת.
● התרעה על תוכן מסך זדוני או תוכן לא מורשה.

מפת הדרכים של NICE כוללת שילוב של SCB עם פתרון IT service management של ServiceNow.

"אנו מדגישים את קלות המימוש ואת שקיפות הרשת של SCB. בלתי נראות זו, היא בדיוק הסיבה לכך שאנו ממליצים על SCB לכל מי שרוצה להוסיף יכולות ניטור נוספות לסביבתו מבלי להשפיע על תהליכי העבודה הקיימים של צוותי התמיכה", סיכם ביקסקי.

אירועים קרובים