תוכן שיווקי

Spinnaker Support מודיעה על תוצאות ביצועיה בשנה הפיסקלית 2016

החברה שומרת על מקומה ככזו המאופיינת בצמיחה המהירה ביותר מבין ספקי תמיכת צד שלישי ושירותים מנוהלים לאפליקציות האנטרפרייז סאפ ואורקל

22/03/2017 11:29
מאט סטאווה, מנכ"ל Spinnaker Support. צילום: יח"צ

Spinnaker Support, הספקית הגלובלית המובילה של תמיכת צד שלישי, שירותים מנוהלים וייעוץ למשתמשי אפליקציות האנטרפרייז סאפ (SAP) ואורקל (Oracle), דיווחה היום על תוצאות הביצועים שלה בשנה הפיסקלית שהסתיימה ב-31 בדצמבר 2016.

החברה דיווחה על צמיחת שיא – בגובה 48.7% – במכירות החדשות לעומת השנה שעברה. מספר הלקוחות גדל ל-852 ב-93 מדינות. כוח האדם בחברה גדל ב-34.6%.

"בשנת 2016, Spinnaker Support שמרה על מקומה כספקית המאופיינת בצמיחה המהירה ביותר בשוק שגדל במהירות", הודיע מאט סטאווה, מנכ"ל Spinnaker Support.

לדבריו, "עסקים המשתמשים בסאפ ובאורקל מחפשים ערכים גבוהים יותר תמורת הוצאות התחזוקה והתמיכה שלהם. רבים נוטלים פסק זמן מדמי התמיכה הגבוהים, כאשר הם מגדירים את מפות הדרכים האסטרטגיות שלהם בתחום מחשוב הענן. התמהיל הייחודי של השירותים שלנו, מחויבותנו המתמדת וחסרת-הפשרות ללקוח והכבוד שלנו לזכויות הקניין הרוחני של אחרים, הם המניעים העיקריים לביצועי השיא שלנו".

שיאי המכירות והגידול בכוח האדם בשנת 2016

● שיא בעלייה במכירות חדשות – עלייה של 48.7%.
שירותי התמיכה באורקל גדלו ב-52.5%.
שירותי התמיכה בסאפ גדלו ב-38.9%.
● 36.3% מן המכירות החדשות היו מחוץ לצפון-אמריקה, וצרכנים חדשים נרשמו ב-17 מדינות שונות.
● 90.1% מן המכירות החדשות נבעו כתוצאה מתמיכת צד שלישי, והיתרה – כתוצאה משירותים מנוהלים ומייעוץ.
● החברה הקימה סניף מכירות ומרכז תמיכה בתל אביב, ובכך הוסיפה משאבים מקומיים כדי לתמוך בלקוחות הישראליים שלה, וכדי לתגבר את מודל הכיסוי הבינלאומי שלה.
● החברה אף הרחיבה את כוח האדם הגלובלי שלה ב-34.6%, והוסיפה מהנדסי תמיכה בכל מרכזי התמיכה האזוריים שלה, כולל דנוור, לונדון, מומבאי וסינגפור.
● 69.8% מהעובדים בחברה מספקים שירותי תמיכה.
● נכון לעכשיו, סך הלקוחות הרשומים עלה ל-852 לקוחות, המתפרשים על פני 93 מדינות.
● Spinnaker Support היא כיום הספקית היחידה של תמיכת צד שלישי שמספקת שירותי ארכיון לחברות המשתמשות באורקל. זה מפחית מבחינת הלקוח את העלויות המורכבות והסיכונים המשפטיים.

זכייה בפרסים והכרה בשנת 2016

● החברה זכתה בכבוד לקבל את פרס סטיבי (Stevie Award) לצוות שירות הלקוחות של השנה.
● החברה הוכרה על ידי CIOReview כאחת מ-20 החברות הנמצאות במקומות הראשונים ברשימת ספקיות טכנולוגיות הנתונים המבטיחות ביותר וכאחת מ-100 הספקיות המבטיחות ביותר של פתרונות אורקל.
● החברה נבחרה על ידי העיתון "דנוור פוסט" לזכות בפרס למקומות העבודה הטובים ביותר של מדינת קולורדו.

הכרה מצד לקוחות

לדברי גילה הומינר, מנהלת אגף מערכות המידע בקבוצת זאפ (ZAP), "לאחר תהליך בחינה יסודי שביצענו בשנה שעברה, במסגרת התייעלות מערך התמיכה במערכות האורקל שלנו – בסיסי הנתונים, פלטפורמת ה-EBS ומערכת ה-CRM של סיבל (Siebel) – בחרנו ב-Spinnaker Support כיוון שהגענו למסקנה שהיא הספק המתאים ביותר לצרכים ולאתגרים שלנו".

"כקבוצה המאגדת למעלה מ-20 אתרי אינטרנט ופורטלים שונים מעולמות תוכן נרחבים המהווים פלטפורמה פרסומית רחבה ועשירה לבעלי עסקים קטנים ובינוניים באמצעי המדיה השונים, אנו זוכים לטיפול מהיר, ענייני, ממוקד ויסודי בכל קריאת שירות או סוגיה לה אנו נדרשים מ- Spinnaker Support. כמו כן עלות השירות נמוכה, מה שמאפשר לנו להפנות תקציבים ומשאבים לאפיקים אחרים, בהתאם לאסטרטגיית הארגון".

שנת 2017 הופכת לעוד שנה של צמיחה אדירה

"לקוחות חדשים ממשיכים להגיע מכל קצות תבל", מסכם סטאווה. "השנה אנחנו פותחים מרכזי תפעול חדשים במזרח אירופה, באזור אסיה ומדינות האוקיינוס השקט (Asia-Pacific) ובמזרח התיכון, ואנו ממשיכים להרחיב את ההתפרשות הגלובלית שלנו ולהעשיר את כיסוי התמיכה שאנו נותנים 'בעקבות השמש'".

"אנו ממשיכים לקלוט לשורותינו את מהנדסי התוכנה הטובים ביותר בעולם, המתמחים בסאפ ובאורקל, שציידנו אותם בטכנולוגיית ITSM העדכנית ביותר בענף, כדי לבצע את התהליכים בהתאם להסמכה של ISO 9001:2015 שקיבלנו".

אירועים קרובים