תוכן שיווקי
לקראת אירוע - SUSE Expert Day, יום ג' 7 בפברואר, סטוקו

Suse תציג את יכולות ה-Zero Downtime שלה בכנס ה-Expert Days

דורון אופק, מנכ"ל Suse ישראל: "הצלחנו ב-Suse להביא למצב בו המערכות לא עוצרות אף פעם, ואת כלל השדרוגים, העצירות והתיקונים עושים תוך כדי עבודה"

05/02/2017 14:59
דורון אופק, מנכ"ל SUSE ישראל. צילום: פלי הנמר

Suse תציג לראשונה בישראל את יכולות ה-Zero downtime של מערכות ההפעלה שלה, בכנס ה-Expert days, שיערך ב-7 בפברואר, יום ג' הקרוב, במתחם איסט בתל אביב.

דורון אופק, מנהל Suse ישראל, מסביר כי "יש לא מעט מערכות שלא יכולות לעצור אף פעם. למשל, מערכת קבלת חולים בבית חולים, מחשבים של בתי השקעות, אלה מערכות שאסור שיעצרו, גם עבור תיקונים או שדרוגים תקופתיים. לכן, חיפשנו איפה נמצאות הנקודות בהן יש צורך בעצירה, וגילינו כי החלק הקריטי הוא בכל נושא העדכונים".

אופק מסביר כי ב-Suse פיתחו שיטה המאפשרת להם לעדכן את המערכת תוך כדי ריצה. "השירות של Zero Downtime מאפשר לשים סוג של טלאי על המערכת אשר מאפשר לעדכן אותה on the fly, תוך כדי עבודה, מבלי לאתחל את השרתים".
את המענה לתקלות נותנים ב-Suse באמצעות שימוש בקלאסטרים-צבירי שרתים המאפשרים ליצור גיבוי האחד לשני. "פיתחנו יכולת משלימה שמאפשרת להוריד לאפס את זמני הקריסה של המערכות", מסביר אופק.

לדבריו, "תצורת הקלאסטר מאפשרת לנו להעמיד סדרה ארוכה של שרתים, גם במיקומים גיאוגרפיים שונים, המבצעים את אותה המשימה כך שבמידה ובשרת אחד מתרחשת תקלה טכנית, או שהוא אפילו מושמד בשל פגיעה פיזית, השרתים האחרים יכולים להיכנס לפעולה ולתת למערכת להמשיך לעבוד מבלי נפילות. שתי הפעולות הללו מאפשרות לנו להחזיק מערכות קריטיות מבלי לתת להן ליפול, אף פעם".

SuSE היא החברה המובילה בעולם בפיתוח ותמיכה במערכות מבוססות Linux לסביבות קריטיות ולארגונים וכן בניהול מערכות המידע ופתרונות האחסון מבוססי הענן. החברה מפתחת מוצרי קוד פתוח אמינים, יעילים ובטוחים, המאפשרים לארגונים שליטה וגמישות גדולה מאי-פעם בתחום המחשוב הארגוני ואספקת שירותים קריטיים מאובטחים, תוך הפחתת עלויות המחשוב הארגוני.

בכירי החברה בהם סגן נשיא EMEA, טון מוסטרס, וה-CTO של החברה העולמית, ד"ר תומאס די ג'יאקומו, יגיעו לכנס ה-Expert days, אשר יערך ביום ג' הקרוב במתחם איסט בתל אביב.

לפרטים לחצו כאן.

אירועים קרובים