תוכן שיווקי

"Okta משחררת חסם קריטי במעבר לארגון דיגיטלי"

"ארגונים רוצים מצד אחד להאיץ את אימוץ טכנולוגיות הדיגיטל והענן, אך מצד שני נרתעים מתחושת חוסר השליטה וסוגיות אבטחת מידע", כך אמרו אריה גליקמן, מנכ"ל Okta ישראל, ויורי ימפולסקי, מנהל הטכנולוגיות הראשי בחברה

02/02/2017 11:08
אריה גליקמן, מנכ"ל Okta ישראל

"בפגישות שלנו בארגונים אנחנו שומעים שלושה נושאים שחוזרים על עצמם – דיגיטל, ענן ומובייל. אלו התחומים שמובילים תהליך דרמטי שרואים דוגמתו פעם ב-20 או 30 שנים, שינוי טכנולוגי כול כך עמוק המשנה את האופן בו הלקוחות והארגונים מתנהגים ועושים עסקים. ארגונים מתמודדים עם השינויים האלה, בונים אסטרטגיות דיגיטל, אבל במקביל הם גם נתקלים בחסמים קשים, שאחד הקריטיים שבהם נוגע לתחומים של אבטחת מידע. פתרונות Okta נוגעים בדיוק בעולמות תוכן אלה ומשחררים חסם קריטי במעבר לדיגיטל", כך אמרו אריה גליקמן, מנכ"ל Okta ישראל; ויורי ימפולסקי, מנהל הטכנולוגיות הראשי בחברה.

חברת הסייבר ואבטחת המידע Okta הינה ספקית עולמית של פתרונות לניהול זהויות, גישה ליישומי ענן ארגוניים וניהול ואבטחת התוכן הארגוני במובייל. Okta נחשבת אחת ההבטחות הגדולות של עמק הסיליקון האמריקני בתחום הסייבר עם הערכת שווי עדכנית של יותר מ-1.2 מיליארד דולר. לחברה אלפי לקוחות בעולם, בהם אדובי (Adobe), לינקדאין (Linkedin), תאגיד ניוז קורפ (News Corp) שבבעלות משפחת מרדוק, חברת השירותים הפיננסיים וסטרן יוניון (Western Union), ועוד.

ארגונים עושים מאמצים אדירים להתקדם לדיגיטל ולהגר לענן. מה לדעתך הסיבות לכך שהדרך הזו כה איטית, ואיך אפשר להאיץ אותה?
"הארגונים נמצאים במצב של אמביוולנטיות כלפי הדיגיטל", אמר גליקמן. "מצד אחד, רוצים לאמץ את הדיגיטל במהירות האפשרית. הם רוצים לאפשר לעובדים ולקוחות גישה לאפליקציות ומידע מכל מקום, בכל זמן, ומכל מכשיר קצה; שהגישה תהיה פשוטה מצד אחד, אך גם מאובטחת ומנוהלת; הם רוצים להיות דיגיטליים כדי להנגיש את השירותים שלהם ללקוחות ברשת ובמובייל; להעביר יותר תכולות ותשתיות לענן; ועוד".

"אלא שרצונות אלה נתקלים בקשיים – בין אם מדובר ברגולציה או גורמי אבטחת מידע בתוך הארגון – שמאטים את המעבר לדיגיטל, לענן ולמובייל. גורמים אלה חוששים שהדיגיטל, והגישה הפתוחה שהוא מוביל, יגרמו לדליפת מידע או גניבתו, גישה למידע ללא הרשאות, ביצוע פעולות עסקיות על ידי גורמים לא מורשים, ועוד".

לדבריו, "Okta נותנת מענה מדויק לאתגרים האלה. הפתרונות שלה הם כמו טיל מדויק המספק מענה לאתגרים שמונעים אימוץ מהיר יותר של כלי דיגיטל וטכנולוגיות ענן. אנחנו שומעים את החששות והאתגרים שמונעים מארגונים את האימוץ של כלי הדיגיטל או הגירה מאסיבית יותר לענן, והתשובה שלנו היא פשוטה – תנסו את Okta".

יורי ימפולסקי, מנהל הטכנולוגיות הראשי ב-Okta ישראל

יורי ימפולסקי, מנהל הטכנולוגיות הראשי ב-Okta ישראל

מה כוללת הסוויטה של Okta?
פתרונות Okta מאפשרים למגוון רחב של משתמשים – עובדים, לקוחות וספקים – להתחבר מכל מכשיר לאפליקציות הארגוניות מבוססות הענן", מסביר ימפולסקי, "וזאת באמצעות כלים ייחודיים לניהול זהויות ואימות המשתמש".

"הגישה לאפליקציות הארגוניות, הן אלו הממוקמות On Premise והן אלו מבוססות ענן (SaaS), מתבצעת מנקודה אחת באמצעות סיסמה אחידה, ויכולת יצירת אמצעי אימות גבוהים יותר לאפליקציות הקריטיות בארגון. הסוויטה של Okta מספקת גם פתרון לניהול ואבטחת התוכן ארגוני על מכשירי המובייל (EMM), והקצאה של הרשאות גישה (Provisioning) לעובדים בצורה פשוטה, יעילה, מנוהלת ומאובטחת".

"אבל Okta לא מדברת רק על דיגיטל וענן, היא בעצמה ספקית של פתרונות ענן. הסוויטה של החברה מבוססת ענן, כך שהחברה לא רק מספרת ללקוחותיה איך הם יוכלו להשתפר במעבר לענן, היא עושה זאת בעצמה ומתמודדת עם האתגרים האלה בעצמה, ויש לומר במלוא הצניעות – גם בהצלחה רבה".

לפרטים נוספים לחצו כאן.

אירועים קרובים