תוכן שיווקי
לקראת אירוע - SUSE Expert Day, יום ג' 7 בפברואר, סטוקו

Suse העולמית רוכשת את מוצרי הענן Helion ו-Stackato מ-HPE

משמעות המהלך: הקמה ותפעול של ענני מחשוב לארגונים יהיו פשוטים וזולים הרבה יותר

04/01/2017 12:55
מנכ"ל חדש בישראל. סוסה

Suse העולמית רוכשת את מוצרי הענן Helion ו-Stackato מ-HPE. הרכישות מתבצעות כחלק מהסכם נרחב אליו הגיעה החברה עם HPE בסוף נובמבר לפיו תרכוש ממנה ידע וטכנולוגיה על מנת להרחיב ולהעצים את שירותי התשתית כשירות (IaaS) שלה.

הרכישה מצטרפת למוצרי הענן של Suse המבוססים על פלטפורמת Open stack ומוצרי האחסון מוגדר תוכנה המתלווים אליהם.

הרכישה מבססת את מעמדה העולמי של Suse כאחת החברות המובילות בעולם בתחום הענן הפרטי וההיברידי ומרכזת ב-Suse מוקד ידע ויכולות ייחודי, המאפשר לחברות בגדלים שונים להקים ענני מחשוב בצורה קלה ופשוטה יותר מאי פעם.
Helion היא שירות PaaS (פלטפורמה כשירות) המאפשר הפעלה של אחסון, שרתים ומכונות באופן וירטואלי בענן פרטי וציבורי. Stackato היא תשתית לאפליקציות ענן, המכילה בתוכה סדרה של מוצרים המאפשרים פיתוח יעיל ומהיר לסביבה זו, לה דרישות שונות בתחום הסקלביליות, התחברות למסדי נתונים שונים, ויכולות מגוונות בתחום ה-Big Data.

דורון אופק, מנהל Suse ישראל, מסביר כי "Suse מובילה קו טכנולוגי שהופך הקמת ענני מחשוב לקלה, פשוטה וזולה הרבה יותר מבעבר. הרכישות האחרונות שלנו בעולם מאפשרות לנו ליצור אקו-סיסטם שלם עבור המשתמשים שלנו בתחום תשתיות התוכנה ותשתיות הפיתוח לתחום הענן".

לדבריו, "הרעיון שלנו הוא להביא את הטכנולוגיה הזו בצורה קלה, פשוטה ונגישה לכמה שיותר חברות ואירגונים בעולם, ולממש את היכולות האינסופיות הטמונות בתחום. Suse הופכת להיות שחקן משמעותי בעולם ה-PaaS, שדורש יותר פתרונות מבוססי תוכנה בכלל ומודלים מבוססי קוד פתוח בפרט".

אירועים קרובים