תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - CITRIX ROADSHOW

"בעזרת סיטריקס ניתן להתחבר לאפליקציות מכל מקום ובצורה מאובטחת ללא פגיעה בביצועים"

13/11/2016 13:47
גל עופרי סמנכ"ל פתרונות דטה סנטר בטלדור תקשורת

גל עופרי, סמנכ"ל פתרונות דטה סנטר בטלדור תקשורת, מספר על העבודה המשותפת עם סיטריקס (Citrix), והיתרון בעבודה עם חברה בעלת ניסיון רב בתחומה.

הצג את טלדור
"טלדור תקשורת, חלק מקבוצת טלדור, היא חברת אינטגרצית פתרונות IT מהמובילות בארץ. היא נותנת מענה רחב ללקוחות בכל תחום ה-IT החל מתקשורת, אבטחת מידע, פתרונות אחסון, גיבוי וניהול ופתרונות ברמת הארכיטקטורה".

"טלדור היא אחת החברות הוותיקות בתחום האינטגרציה והיא מייצגת את הפתרונות המובילים בשוק. בשנת 2012 רכשנו את חברת התוכנה גלאסהאוס (GlassHouse) וב-2015 רכשנו את XGlobe, המתמחה בשירותי ענן".

ספר לי על הקשר והעבודה המשותפת שלכם עם פתרונות סיטריקס
"אנחנו שותפים של סיטריקס, המופצת בישראל על ידי קבוצת אמן, בעולמות ה-Desktop Virtualization וה-VDI. היו לנו לא מעט פרויקטים משותפים ביחד עם פתרונות סיטריקס, המתממשקים בצורה מושלמת עם הפרוטפוליו שאנחנו מעניקים ללקוחות".

"טלדור מתכננת, מקימה ומנהלת את הדטה סנטר והאפליקציות של הארגון ובאמצעות סיטריקס אנחנו מנגישים את האפליקציות לעובדים On Premise, באתרים רחוקים, חברות בנות שעובדות מרחוק ועוד. בעזרת סיטריקס אנחנו מעניקים ללקוחות את היכולת להתחבר לאפליקציות שלהם מכל מקום שהם רוצים בצורה מאובטחת ללא פגיעה בביצועים".

מה לדעתך מבדל את סיטריקס מפתרונות אחרים בשוק?
"מה שמבדל את סיטריקס הוא קודם כל הפרוטוקולים המיוחדים שיש לה וניסיון רב השנים של החברה ועובדיה בתחום ה-Desktop Virtualization. החברה יודעת להבטיח ולוודא, בעזרת מוצריה, שה-Quality of Service של הפתרון יהיה בהתאם לתכנון. בזכות השילוב של יכולות סיטריקס והמקצוענות שנרכשה בטלדור, הלקוח יודע שכאשר הוא בוחר בנו ליישם את הפרויקט, הפרויקט יסתיים בהצלחה".

מה הצגתם בכנס?
"אנחנו הבאנו לכנס את המומחים שלנו לטובת לקוחות שרצו ייעוץ במגוון תחומים. בנוסף, הצגנו ושיתפנו את באי הכנס במספר פרויקטים מורכבים שביצענו לאחרונה כדי לסייע לארגונים להתמודד  עם אתגרים דומים".

אירועים קרובים