תוכן שיווקי

שירותי בריאות כללית בחרה בפתרון ה-Big Data של ווי אנקור, מקבוצת חילן

"עברנו ממצב של ניחושים ושמועות למצב של מידע אמפירי שניתן להסתמך עליו", אומר רביע מנסור, ארכיטקט מערכות ראשי בחברה ● הודות ליישום הפתרון, מצליחה כללית לתחקר את אלפי הלוגים של מערכות התשתית ולהצביע במהירות על מקור התקלות

17/07/2016 15:51
ווי אנקור

אוסף המערכות העצום, אותן מפעילה כללית במרכזי המחשוב השונים, מריץ מאות תהליכים עסקיים קריטיים ועוד אלפי תהליכים עסקיים שוטפים אחרים. ריבוי הטכנולוגיות הוביל לתופעה לפיה כל מערכת מקיימת מנגנון לוגים משל עצמה.

על אף הקשר והאינטגרציה בין המערכות השונות, ניתוח הלוגים שלהן לא נעשה מנקודת מבט מרכזית.

רביע מנסור, ארכיטקט מערכות ראשי בכללית, מסביר כי "במשך השנים נוצרו בכללית עשרות סוגי מערכות שונות; סאפ (SAP), אורקל (Oracle), Sybase, מיקרוסופט (Microsoft), Data Bases ומערכות הפעלה מכל הסוגים. בקיצור, הכל מהכל. העובדה שהמערכות הללו מחוברות ביניהן ומעבירות מידע אחת בין השנייה, מייצרת קושי במקרה של בעיה ותקלה, כיוון שלא ברור מהיכן בדיוק היא מגיעה".

שירותי בריאות כללית

שירותי בריאות כללית

בכללית הבינו כי המפתח לפתרון הבעיה מצוי בלוגים אותם מייצרת כל מערכת, אך עדיין נותרה בעיה לנתח את אלפי הלוגים בכלים הקיימים.

"חיפשנו פתרון שיאפשר לנו לשים את האצבע במהירות על מקור הבעיה. בין אם היא מגיעה מצוות הסיטריקס, ה-DBA, התקשורת, האפליקציות, הסיסטם, בסיסי הנתונים או אולי הלקוח", מסביר מנסור.

טכנולוגיה מתקדמת לתחקור מידע

בכללית החליטו לחפש פיתרון מתקדם לאתגר בעולמות ה-Big Data ופנו לווי אנקורקבוצת חילן, המשלבת היכרות מעמיקה עם עולם התשתיות המגוון בכללית, לצד יכולת מוכחת בעולמות ה-Big Data.

ווי אנקור יישמה בכללית את פתרון ה-Big Data המתקדם של Elastic. מדובר בטכנולוגיית קוד פתוח שבמרכזה מנוע חיפוש עם רכיבים של קליטת ותחקור מידע. על בסיס יכולות מנוע החיפוש, ניתן לנתח את המידע בראייה כללית של טרנדים ארוכי טווח, לצד יכולת Drill down המאפשרת ירידה לרמת המכונה והאירוע הספציפי.

מעבר מניחושים למידע אמפירי

"עברנו ממצב של ניחושים ושמועות למצב של מידע אמפירי שניתן להסתמך עליו", אומר מנסור. "אנחנו יכולים להתמקד ולא לבזבז זמן יקר על פעולות מיותרות. כאשר מדובר בתקלה במערכת קריטית המונעת מלקוחות לקבל שירות, כל הדרג הניהולי עומד על הרגליים ומצפה לפתרון מיידי. הודות למערכת ה-Elastic אנו יכולים כיום לקבל תשובות אמיתיות ולספק את הפתרון בהתאם".

מנסור מציין כי בין היתרונות בעבודה עם ווי אנקור מצויה נכונותם להעביר את הידע לעובדי כללית. "הם לא באים לעשות פרויקט וללכת", הוא אומר. "הם בפירוש מלווים אותנו ומאפשרים להמשיך את תפעול המערכת באופן עצמאי. זאת, לצד נכונות לספק סיוע בכל מקום שבו הוא נדרש. מצאנו בווי אנקור צוות של מקצוענים, עם אהבה אמיתית לטכנולוגיה ורמת שירות שהנה יוצאת דופן. אני בהחלט חושב שספקים אחרים יכולים לקחת מהם דוגמה לדרך שבה מערכת יחסים עם לקוח צריכה להיות".

טל מירון, מנהל תחום Big Data בווי אנקור, מסכם ואומר כי "הפרויקט בכללית היה מרתק ומיוחד כיוון שהוא אפשר לנו להביא לידי ביטוי את מגוון היכולות והניסיון שצברנו בעולמות ה-Big Data בשנים האחרונות. ההיכרות המעמיקה של ווי אנקור עם עולם התשתיות בכלל ועולם ה-Big Data בפרט, אפשרה לנו להביא ערך מוסף לפרויקט זה, ולייצר שיתוף פעולה יוצא דופן עם אנשי כללית שתרמו רבות להצלחת הפרויקט".

אירועים קרובים