תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Software AG, יום ג' 28 ביוני, אווניו מרכז אירועים וקונגרסים, קרית שדה התעופה

Adabas Big Data Analytics: מתכון מנצח למניעת הונאות ומתקפות סייבר

השילוב בין מסד הנתונים המוביל מוצר Big-Data עוצמתי והכלי המוביל לניתוח מידע בזמן אמת - מאפשר לארגונים לשמור על יתרונם התחרותי בשוק

19/06/2016 16:25

ארגונים רבים מבססים מזה שנים ארוכות את מערכות הליבה שלהם על מסד הנתונים העוצמתי ADABAS של Software AG. בעידן הדיגיטלי המסחרר והדינאמי, התווסף למוצר איכותי כ-ADABAS, "מנוע" המאיץ את יכולותיו לרמה גבוהה עוד יותר ומסייע לארגון לשמור על יתרונו התחרותי בשוק.

"מסד הנתונים ADABAS עובד בסימביוזה עם מוצר ה-Terracotta – שניהם מבית Software AG", אומר אילן הרשוביץ, מומחה עולמי לשיפור ביצועים ב-Software AG ישראל.


"למעשה מדובר בתוכנה שמנהלת נתונים ממקורות מידע שונים בגודל של Big-Data בתוך הזיכרון. הנתונים יושבים גם במערכות האחסון הרגילות וגם משתכפלים ל-In-Memory".

"ב-ADABAS שמורים כל נכסי הארגון והנתונים העסקיים, ואחזור המידע השוטף מתוך ADABAS וממקורות מידע נוספים נעשה מתוך ה-Terracotta שנמצא למעשה 'מתחת ליד'. לשמירת נתונים בזיכרון יש שני יתרונות עיקריים: מהירות אחזור ושליפת המידע גבוהה משמעותית, ולכן משפרת את זמני התגובה ואת השירות ללקוחות, והעלויות נמוכות יותר".

לדברי הרשוביץ, "אחד היישומים הבולטים של Terracotta הוא במניעת הונאות. המערכת מריצה על המידע הנשלף מהזיכרון את פתרון APAMA, אשר מבצע ניתוח מידע בזמן אמת באמצעות מנוע חוקה מבוסס אלגוריתמים חכמים, ויכולת לקבל נתונים ממקורות אינטרנט של הדברים שונים".

"השילוב בין שני המוצרים המהירים והמתוחכמים האלה מאפשר לאתר הונאות פיננסיות במילי-שניות. פתרון APAMA מזהה דפוסים חריגים של שימוש במערכות פיננסיות ובאתרי סחר אלקטרוני ממקורות המידע השונים, כמו למשל משיכות מוזרות מכספומט ומתריע על סיכון להונאה אפשרית. לאחרונה החלו פתרונות אלה לשמש ככלי יעיל לאיתור מתקפות סייבר".

פתרונות אלה, המאפשרים שליפת מידע מהירה ממקורות שונים בארגון וניתוחו, הינם חלק מה-Digital Business Platform – הפלטפורמה העסקית הדיגיטלית של Software AG המאפשרת לארגונים להפוך לדיגיטליים במסלול המהיר ביותר, ולתת מענה מהיר ומדויק לאתגרי וצרכי השוק.

אירועים קרובים