תוכן שיווקי
לקראת אירוע לקוחות SolarWinds בישראל, יום ג' 5 ביולי, מלון דן תל אביב

"הדרך ליישום סביבות ענן היברידיות עוברת דרך פתרונות ניהול ואבטחת התשתיות של SolarWinds"

כך אמר ליאור לוי, מייסד ומנכ"ל פרולוג'יק, בראיון לקראת אירוע לקוחות משותף ל-SolarWinds יחד עם חברת התוכנה

15/06/2016 16:21
ליאור לוי, מנכ"ל ומייסד פרולוג'יק. צילום: דני שביט

"אנחנו בעיצומה של הגירת חלקים הולכים וגדלים של כוח המחשוב מהדטה סנטר הארגוני לענן. התהליך הזה כבר מזמן אינו כולל רק מערכות פריפריאליות, דוגמת מערכת הדוא"ל, אלא יותר ויותר הוא נוגע באפליקציות ארגוניות קריטיות, ולעיתים אפילו במערכות ליבה. זהו הרקע להתפתחותה של סביבת תשתיות היברידית, המשלבת בין סביבות ענן עם סביבות מחשוב הנמצאות בארגון". כך אמר ליאור לוי, מייסד ומנכ"ל פרולוג'יק (Prologic), בראיון שהתקיים לקראת אירוע לקוחות משותף ל-SolarWinds יחד עם פרולוג'יק.

לדבריו, "העניין הוא שסביבה זו מעמידה בפני הארגון אתגרים חדשים, וגם חששות; כיצד לנהל את הסביבות החדשות, כיצד לאבטח אותן, איך לפתור תקלות כאשר אלו מתרחשות, ואיך לעשות כל זאת באופן מהיר, יעיל וזול. יותר ויותר ארגונים מבינים שהדרך לנהל את הסביבות ההיברידיות עוברת דרך הפתרונות של SolarWinds".

פרולוג'יק, המתמחה בתחום תשתיות המחשוב, מספקת שירותי אינטגרציה, מיקור-חוץ, ושירותי ייעוץ מומחים (Professional Services). החברה מייצגת בישראל את פתרונות SolarWinds בבלעדיות בישראל מאז שנת 2010, ובנוסף ספקיות טכנולוגיה בינלאומיות נוספות, כדוגמת: idera ,Metalogix, ו-Percise.

SolarWinds הינה מפתחת של פתרונות לניהול, ניטור ואבטחה של שרתים, תקשורת, אפליקציות, גיבויים, וירטואליזציה ומחשוב ענן. בין פתרונות החברה נכללים גם מוצרי ניהול וניטור בסיסי נתונים של Confio Ignite אותה רכשה SolarWinds בשנת 2013. כמו כן, רכשה SolarWinds את החברות Librato ,Pingdom ,Papertrail ו-LOGICnow, המתמחות בפיתוח והפצה של פתרונות לניהול וניטור של ביצועי אפליקציות המתארחות בענן, ועל ידי כך הרחיבה את פורטפוליו הפתרונות שלה לניהול תשתיות המחשוב בענן.

SolarWinds מעסיקה כ-1,500 עובדים ברחבי העולם. החברה פעילה ביותר מ-170 מדינות, וכ-150 אלף ארגונים בעולם משתמשים בפתרונותיה.

באיזה שלב של המסע לענן המגזר הארגוני נמצא היום?
"אנחנו בעיצומו של המעבר לענן. מחקר גלובלי של SolarWinds שהתפרסם לאחרונה מראה ש-9%  בלבד מהארגונים טרם החלו בהגירת תשתיות הארגון לענן. כול שאר הארגונים – 91% – מפעילים תשתיות היברידיות, כאשר שלושה רבעים מכלל הארגונים היגרו פחות מחצי מהתשתיות שלהם לענן. המשמעות היא שארגונים מכירים ביתרונות של הענן, אך הם מבצעים את המעבר באיטיות, תוך בחינה של סיכונים וחסמים אפשריים".

מה הפתרון של SolarWinds להקלת המעבר לענן?
"הפורטפוליו של SolarWinds רחב והוא כולל היום למעלה מ-30 מוצרים לניהול של תשתיות ה-IT הארגוניות. הפלטפורמה של SolarWinds מספקת היום מענה למגוון של אתגרים במעבר לענן עימם מתמודד מנהל התשתיות. בין אם מדובר בניהול של הרשת, אפליקציות, מחסני נתונים, וירטואליזציה, אחסון, שרתים או אבטחה – הפתרונות של SolarWinds בנויים סביב פשטות, אוטומציה ומניעת דאון-טיים".

"המטרה היא לספק מקום אחד ממנו תוכל לראות ולנהל את כלל התשתיות הארגוניות, ובגישה של Multi-Vendor Approach, קרי תאימות של הפלטפורמה לכלל הספקיות המובילות היום את עולמות התשתיות והאפליקציה. אלא ש-SolarWinds לא עצרה כאן – היא גם שמה לעצמה מטרה להביא יחס עלות-תועלת גבוה. זה בא לידי ביטוי ביישום פשוט של הפתרון, ובעלויות רישוי ואינטגרציה נמוכות יחסית. מדובר בסוויטה המשלבת הובלה טכנולוגית, פשטות השימוש, עם ROI גבוה".

מה בכוונתכם להציג באירוע?
"באירוע ישתתפו נציגים בכירים המגיעים לארץ מטעמה של SolarWinds, שיציגו את מפת הדרכים הטכנולוגית של פתרונות החברה. כמו כן, ישתתפו באירוע שותפים עסקיים ולקוחות, שיציגו את המגוון העשיר של פלטפורמת פתרונות SolarWinds הנוגעים לתחומי התשתיות, התקשורת והסקיוריטי".

לפרטים נוספים ולהרשמה לכנס לחצו כאן.

אירועים קרובים