תוכן שיווקי
לקראת אירוע - ISUG 2016, יום ב' 6 ביוני, LAGO

סאפ ודל מכריזות על שת"פ לקידום פתרונות להשגת תובנות עסקיות מבוססות נתונים

01/06/2016 16:20

סאפ (SAP) ודל (Dell) הכריזו על שיתוף פעולה לקידום פתרונות חדשניים ומתקדמים במטרה לאפשר לארגונים להתמודד טוב ובאופן יעיל יותר עם אתגרי ה-Big Data בסביבה הארגונית.

שילוב היכולות של סאפ ודל יאפשרו לחברות וארגונים למקסם את ביצועי פתרונות סאפ בסביבת הענן, ליישם ביעילות פתרונות מבוססים טכנולוגיית האינטרנט של הדברים, לפתח על גביהן את התשתית שלהן פתרונות לעולם אפליקציות רפואיות, ולייעל ניתוח, עיבוד ומיגרציית נתונים בסביבות דל וסאפ.


במסגרת שיתוף פעולה זה, דל צפויה להיות החברה הראשונה שתציע ללקוחותיה את המהדורה המתקדמת ביותר של פלטפורמת SAP HANA Edge – גרסה מתקדמת של SAP Predictive Analytics על גבי פלטפורמת השרתים שלה, מה שיאפשר לחברות מסדר גודל בינוני להתחרות בהצלחה בעידן הדיגיטלי.

פתרון ה-Appliance שיוצע – Dell Validated Systems for SAP HANA Edge, יאיץ קבלת דו"חות חדשים בארגון ללא תלות במקור, ויסנכרן את הנתונים, כך שהמשאבים המושקעים בהשגת התובנות העסקיות יצטמצמו משמעותית. פתרון זה כולל ספריות Native לחיזוי אנליטי בסביבת SAP HANA, יכולות Data modeler ושירותים נוספים מדל ליצירת ערך עסקי מהיר.

פתרון נוסף במסגרת שיתוף הפעולה הוא Dell Automation & Cloud  for SAP, עליו הכריזה דל, המאפשר לחברות וארגונים לפרוס ביעילות את סביבות סאפ וירטואליות על פלטפורמת ענן מבוססת VMware.

לייצר תובנות עסקיות משמעותיות

שיתופי פעולה נוספים בין החברות יהיו סביב פתרונות האינטרנט של הדברים, באמצעות פלטפורמת SAP HANA ופתרון Dell Edge Gateways במסגרת תוכנית שיתופי הפעולה של דל לעולם האינטרנט של הדברים. שיתוף פעולה זה יקל על חברות וארגונים לאסוף ולרכז את המידע המופק מהתקנים מחוברים במטרה לייצר מהם תובנות עסקיות משמעותיות.

בנוסף, צפויות החברות להציע פתרונות נוספים ליישומים רפואיים, על-ידי ייעול ארכיטקטורת SAP Foundation for Health, שנבנתה יחד עם אינטל (Intel).

ארכיטקטורה זו מאפשרת לארגונים בתחום הרפואי לנתח כמויות עצומות של נתונים לא מובנים במהירות, יעילות ובצורה אמינה במיוחד על מנת לייצר תובנות רפואיות לצורכי טיפול.

לדברי ג'ים גנתייר, סגן הנשיא והמנכ"ל של Dell engineered Solutions, HPC and Cloud "כיום, לקוחות מחפשים את הפתרונות הקלים ביותר ליישום, והפשוטים ביותר לניהול, במטרה להשיג תובנות עסקיות בפרק זמן הקצר ביותר. שיתוף הפעולה הפורה בין דל וסאפ שנמשך כבר למעלה מעשור, עונה על צורך ואתגר זה. שילוב היכולות והפתרונות של החברות, המבוסס על סט נרחב של מוצרים יאפשר לחברות וארגונים להשיג את יעדיהם העסקיים".

אירועים קרובים