תוכן שיווקי
לקראת אירוע - IBM & VMware Festive Event Announcement, יום ב' 30 במאי, ריברסייד תל אביב

שיתוף הפעולה בין יבמ ל-VMware מאפשר הרחבת יישומי VMware ל-IBM Cloud

26/05/2016 18:11
נתי אמסטרדם, מנכ״ל VMware ישראל

אירוע השקת שיתוף הפעולה בין יבמ (IBM) ל-VMware בארץ, יתקיים ביום ב' הקרוב, ה-30 במאי, בהשתתפות בכירים משתי החברות. בהמשך להסכם העולמי שנחתם בין החברות, בתחילת השנה, יבמ ו-VMware, יציגו באירוע את האפשרויות לשיתוף פעולה.

גארי לפסלט הוא האורח המרכזי באירוע, המוביל את תחום VMware ביבמ העולמית.

לדברי דרור פרל, IBM Cloud Unit Leader בישראל, מטרת שיתוף הפעולה בין החברות היא לסייע לארגונים במינוף אפשרויות שיפור המהירות והיעילות הכלכלית, בעבודה בסביבת ענן. ההסכם מאפשר ללקוחות ארגוניים להעביר את עומסי העבודה הקיימים שלהם, המיושמים בארגון אל מעבר לגבולות הארגון ואל הענן הציבורי של יבמ.

דרור פרל - מוביל את קבוצת הענן ב-IBM  ישראל

דרור פרל – מוביל את קבוצת הענן ב-IBM ישראל

כיום, כמעט כל החברות ברשימת Fortune 100 עושות שימוש בטכנולוגיות הוירטואליזציה וה-SDDC (ר"ת Software Defined Data Center) של VMware. רבות מאותן חברות עושות שימוש מקביל בטכנולוגיות הענן מבוססות SoftLayer של יבמ. שילוב טכנולוגיות אלו, פועל כיום ב-27 אתרים סביב העולם.

יבמ ו-VMware תכננו במשותף ארכיטקטורה המדגימה ללקוחות כיצד ליישם סביבות VMware SDDC, הכוללות vSphere ,NSX ו-vSAN – על גבי הענן של יבמ. עם הפעלת סביבת SDDC, יכולים ארגונים להעביר יישומים ומערכות אל סביבת הענן ההיברידי – ללא צורך בשינויים כל שהם, תוך קיצור משמעותי של זמן היישום ומזעור סיכונים הכרוכים בפרויקט.

מאמינים בגישת הענן ההיברידי

נתי אמסטרדם, מנכ״ל VMware ישראל, ציין שטכנולוגיית ה-NSX של VMware מאפשרת מעבר שקוף של שירותים מן הדטה סנטר הווירטואלי של הלקוחות אל הענן הציבורי ובחזרה, ללא פגיעה בזמינות של השירות העסקי. "אנו מאמינים בגישת הענן ההיברידי, ושיתוף הפעולה עם יבמ מייצר אפשרויות רבות לארגונים אשר מעוניינים להאיץ חדשנות ופיתוח מוצרים חדשים".

יבמ מציעה עוד לעשות שימוש בשירות CloudBuilder, המביא עמו ביכולות יישום ואוטומציה של סביבת ענן מלאה. כל זאת, על בסיס הארכיטקטורה המוזכרת לעיל.

בנוסף, מרחיבה VMware את כלי האוטומטיזציה vRealize וכלי הניהול vCenter, באופן המאפשר פריסה אוטומטית וניהול הסביבה על גבי הענן של יבמ – כאילו פעלו במרכז הנתונים המקומי של הלקוח המשתמש בהם.

שתי החברות ישווקו במשותף את סל המוצרים החדש לסביבות ענן היברידי, ובכלל זה הכלים להגירה שקופה של יישום ומערכות, התאוששות מכשלים ומצבי אסון, הרחבת יכולות עיבוד זמניות ו/או קבועות ועוד.

שיתוף הפעולה החדש נחשף בכנס InterConnect השנתי של יבמ, שהתקיים בלאס וגאס בפברואר 2016.

אירועים קרובים