תוכן שיווקי

אריקסון בחרה ב-3DEXPERIENCE לקידום טרנספורמציה דיגיטלית של תהליכיה העסקיים

05/05/2016 09:47
אריקסון ודאסו סיסטמס

דאסו סיסטמס (Dassault Systèmes), חברת ה-3DEXPERIENCE, הודיעה כי אריקסון (Ericsson), מובילה עולמית בטכנולוגיה ושירותי תקשורת, בחרה בפלטפורמת 3DEXPERIENCE כדי לקדם את המהפך העסקי שלה ולחזק את הובלתה בשוק.

באמצעות הטמעת "Business Operation Excellence" – פתרון ייעודי לתעשיית ההיי-טק המבוסס על פלטפורמת 3DEXPERIENCE, תוכל אריקסון להחליף את שדרת הרשת (backbone) הוותיקה שלה ואת אפליקציות ה-IT המקושרות אליה.


הטמעת הפתרון החדש תאפשר ניהול דיגיטלי מקיף לכל תהליכי החדשנות, העסקים והתפעול בחברה תוך שיפורי ביצועים ויעילות אשר יסייעו לאריקסון לזרז אספקת חוויות צרכנים עוצמתיות עבור החברה המרושתת (Networked Society) הכוללת אנשים, תעשיות ואת כלל החברה האנושית.

אריקסון מעריכה כי בטווח של שנת 2020 יחוברו 26 מיליארד מכשירים ל-Networked Society, בה תהיה אינטראקציה בין טכנולוגיות מובייל, פס רחב וענן.

כך יהפכו טכנולוגיות מידע ותקשורת למהירות, זולות ונגישות יותר, ויתנו השראה לתחומים חדשים היוצרים שינוי. אריקסון מבינה כי כחלק מהחזון שלה לקידום עולם מרושת, הכרחית אינטגרציה שקופה בין IT, טלקום, חומרה ותוכנה כדי לאפשר חוויות חכמות המבוססות על תוכנה ושירותים מרושתים.

סביבה דיגיטלית מאוחדת

הפתרון הייעודי לתעשייה "Business Operation Excellence" אשר ממנף את יישומי ENOVIA של דאסו סיסטמס, יספק לאריקסון סביבה דיגיטלית מאוחדת עבור ניהול מערכתי מקצה לקצה הכוללת שקיפות, מעקב, דיווח וגמישות, רכיבי חומרה, תוכנה, שירותים ופתרונות.

באמצעות שיתוף פעולה גלובלי בזמן אמת בין תחומי פעילות שונים – בתוך הארגון ומחוצה לו עם לקוחות, שותפים וספקים – יכולה אריקסון למנף נכסים קיימים, חוויות וידע, תוך שהיא מעודדת תהליכים חדשים של חדשנות פתוחה, המפחיתים עיכובים בין השלבים החל מגיבוש רעיון ועד היציאה לשוק.

"לאחר ניסיונות רבים בעבר, אנו שמחים על כך שקיבלנו אישור לצאת לדרך עם פלטפורמת ה-IT החדשה המבוססת על הפתרון של דאסו סיסטמס", אמר יואקים קרוול, ראש פעילויות PLCM ומוביל טרנספורמציית ה-PLM באריקסון.

לדבריו, "ביצענו בדיקות ובחינות יסודיות כדי למצוא את פתרון ה-PLM הטוב ביותר עבור אריקסון, שיאפשר לנו קישור בין ה-IT והיחידות העסקיות. טרנספורמציה זו חיונית להבטחת טיפול דיגיטלי יעיל בנתוני מוצרים ברחבי  החברה, ולהפיכת אריקסון לשחקנית ICT תחרותית".

קריטי להשיג זמן יציאה מהיר לשוק

"הפלטפורמה החדשה תבטיח שנוכל לבצע אוטומציה והאצת תהליכי פיתוח, ובמקביל להפוך מידע על מוצרים רלוונטיים לזמין לקבוצות משתמשים כגון מכירות, אינטגרטורים ותמיכה", אמר יוהאן טורסנסון, ראש קבוצת IT ו-IT ארגוני באריקסון.

לדבריו, "מבחינתנו גם קריטי להשיג זמן יציאה מהיר לשוק, ולהבטיח שלקוחותינו יוכלו לרכוש את מוצרי אריקסון דרך ערוצים דיגיטליים. היתרון של פרויקט זה בהשוואה לניסיונות קודמים להשקת פלטפורמת IT חדשה, הינו בכך שהגורמים העסקיים בארגון מקדמים אותו".

"פלטפורמת 3DEXPERIENCE הינה יותר מאשר PLM, ומאפשרת לקשר את צוותי השיווק, ההנדסה, הייצור, המכירות והשירות, החל מהשלבים המוקדמים של רעיונות והמצאה, דרך שלבי תכנון, הנדסה, אספקה ותפעול של חוויות עשירות ומורכבות, הכוללות חומרה, תוכנה, תוכן ושירותים", אמר אוליבייה ריבט, סגן נשיא תעשיית היי-טק בדאסו סיסטמס.

לדבריו, "חוויות היי-טק ממנפות כיום חיישנים, רשתות, תוכנות חכמות מבוססות ענן וניידות, ועדכונים רציפים של תוכנה תוכן ושירותים. אנו גאים ללוות את אריקסון במסע זה, ולתמוך בזינוק בתעבורת אינטרנט של הדברים ובתקשורת נתונים בין מכונה-למכונה, וכמו כן לאפשר פתרונות חדשים וחוויות עבור ערים חכמות, ניידות חכמה, ייצור דיגיטלי, ותחומים נוספים".

למידע נוסף על פתרונות תעשייה של דאסו סיסטמס עבור היי-טק, לחצו כאן.

אירועים קרובים