תוכן שיווקי
לקראת אירוע - 2016 C3 TOUGH MUDDER, אנגליה

"אני מקווה שתרומתנו הצנועה תסייע במעט לפעילות עמותת גדולים מהחיים"

כך אמר אסף בר, מנכ"ל איטרניטי מקבוצת אמן, לקראת אתגר TOUGH MUDDER שיתקיים בתחילת מאי באנגליה

13/04/2016 16:10
אסף בר, מייסד ומנכ"ל איטרניטי מקבוצת אמן

"כל עובד חדש שמגיע לאיטרניטי יודע שהתרומה לקהילה נמצאת בליבת הפעילות של החברה. כאשר נודע לי על גיוס התרומות לילדי גדולים מהחיים, התייצבתי מיד מבלי לחשוב פעמיים". כך אמר אסף בר, מנכ"ל איטרניטי מקבוצת אמן לקראת אתגר TOUGH MUDDER שיתקיים בתחילת מאי באנגליה.

קבוצת אנשים ומחשבים וקבוצת אוטופונט (Autofont) פועלים בימים אלה לגיוס תרומות ולסיום הכשרת  נבחרת ה-C3 TOUGH MUDDER, שתרוץ באתגר ה-TOUGH MUDDER באנגליה.

האירוע יתקיים בסוף החודש באנגליה, במסלול מכשולים אתגרי במיוחד, הנמצא מרחק שעה נסיעה מלונדון, ואשר משמש את היחידות המיוחדות בצבא בריטניה. משתתפי הנבחרת מתאמנים יחדיו לקראת האתגר מזה חצי שנה. הם יעברו את המסלול הקשוח של הכוחות המיוחדים של בריטניה, 20 ק"מ של עליות וירידות בבוץ טובעני, יתמודדו עם מכשולי קרח ובוץ, חשמל וגז מדמיע ויידרשו לשלב כוחות בעבודת צוות על מנת לעבור מכשולים אחרים. את כל זה, הם יבצעו למען מטרת על – גיוס תרומות לעמותת גדולים מהחיים – למען ילדים חולי סרטן.

עזבנו הכל למען מטרה נעלה

חברת ה-BI, איטרניטי מקבוצת אמן, היא בין החברות ההיי-טק שתרמו סכום כסף לאירוע. "ההירתמות של מנהלים בכירים שבחרו לעזוב הכל לטובת מטרה נעלה, ראויה להערכה ומחממת את הלב.  במהלך האימונים ניתן היה להתרשם שכל המנהלים, ללא יוצא מן הכלל, לוקחים את הנושא ברצינות מרובה, ולמרות הקשיים הם לא עושים לעצמם הנחות" אומר בר.

"בישראל מאובחנים מדי שנה כ-500 מקרים חדשים של סרטן בקרב ילדים, כאשר גדולים מהחיים מסייעת מדי שנה לכ-1,500 ילדים ועושה עבורם עבודת קודש, משמחת אותם ודואגת לבריאותם. יש לנו הזכות לקחת חלק בפרויקט אתגרי יוצא דופן ואני מקווה שתרומתנו הצנועה תסייע לפעילותה המבורכת של העמותה. בהזדמנות זו אני רוצה לשבח את קבוצת אוטופונט וקבוצת אנשים ומחשבים שיזמו את המהלך המבורך", הוא אומר.

איטרניטי נוסדה ב-2008 על ידי בר, וכעת החברה מונה כ-150 עובדים ולמעלה מ-100 לקוחות ושותפים ובהם מיקרוסופט (Microsoft), בנק הפועלים, אמדוקס (Amdocs), דיסקונט, YES, סופר-פארם, ישראכרט, לאומי קארד, כאל, הראל ביטוח, נייס (NICE), צה"ל, איסתא ועוד.

לאחרונה הצטרפה החברה לקבוצת אמן בה תשמש הזרוע המקצועית והביצועית של הקבוצה, בעולמות הבינה העסקית וניהול הידע. מיום היווסדה חרטה איטרניטי על דגלה את נושא התרומה לקהילה והטמיעה אותו בקרב עובדיה. בין פעילויותיה למען הקהילה – תמיכה בקבוצות ספורט נכים, ארגון מסיבות לילדים בעלי מוגבלויות, אימוץ בעלי חיים מעמותת צער בעלי חיים, תרומות למחלקות של ילדים חולי סרטן ועוד.

נוסף לבר, להלן רשימת משתתפי הנבחרת, עובדים קשה בגיוס התרומות, ואף תורמים בעצמם:
נורית הורביץ, SRL מקבוצת אומניטק; שי גוטמן, UPS ישראל; אריה רייכר, רשת-נגה ערוץ 2; ערן גוטמן, שיכון ובינוי מקבוצת אריסון; טל נתנוביץ', שיכון ובינוי מקבוצת אריסון – סולל בונה; איתי זימן, מכבידנט; לירז חכמון ורונית פטר, מימון ישיר; איציק כרמלי, עיריית ראשון לציון;  יועד דותן, פלסטו-שק; אבי בר זכאי, שירביט; אלון כהן, אוטופונט איי.פי אס; אורן לשם, דוקומושיין; נטלי גבאי, אנשים ומחשבים; יפית אלירז, מוביסק.

אירועים קרובים