תוכן שיווקי
לקראת אירוע - COMMVAULT SPRING PARTY, יום ד' 13 באפריל, מועדון התאטרון יפו

"החשיבה: לקחת את יכולת הגדילה הליניארית ולהביא אותה לעולם הלקוחות הגדולים"

כך אמר נדב טוביאס, מנכ"ל נוטניקס ישראל, לקראת אירוע הלקוחות השנתי של קומוולט שיתקיים ב-13 באפריל במועדון התיאטרון ביפו

30/03/2016 09:00
נדב טוביאס, מנכ"ל נוטניקס ישראל

לקראת אירוע הלקוחות השנתי של קומוולט (Commvault), שיתקיים ב-13 באפריל במועדון התיאטרון ביפו, שוחחנו עם נדב טוביאס מנכ"ל נוטניקס (Nutanix) ישראל.

הצג את החברה – מה תחומי ההתמחות שלכם?
"נוטניקס היא חברה אמריקנית פרטית אשר הוקמה בשנת 2009. החברה מונה כ-1,700 עובדים בעולם ומטפלת בלמעלה מ-2,500 לקוחות. הסניף הישראלי של נוטניקס הוקם לפני שנתיים וחצי והוא מספק שירות למעל ל-40 לקוחות. מאז הקמתה בשנת 2009, פעילות החברה גדלה בצורה משמעותית וקצב צמיחתה היה המהיר ביותר בשוק ה-IT בעשור האחרון".


"הגענו לשוק במטרה לתת פתרון שונה שיהפוך את העולם הווירטואלי לפשוט, מהיר וחסכוני על ידי מתן פתרון לענן האנטרפרייז. פתרון זה משלב בין יכולות הגמישות, העלויות המופחתות ושקיפות התשתית של הענן הציבורי, יחד עם האפשרות לקבל את התשתית באתר הלקוח עם יכולות האבטחה הנדרשות לשמירת המידע וניהול פשוט. החשיבה שלנו הייתה לקחת את יכולת הגדילה הליניארית ולהביא אותה לעולם הלקוחות הגדולים. אנחנו עושים זאת על ידי כך שאנחנו משמשים כתשתית עבור לקוחותינו – אנחנו מספקים את השרתים ואת האחסון בארכיטקטורה שונה מהמוכר בשוק. אנחנו יוצרים תשתית לווירטואליזציה מבוזרת וזהו הדבר שמפשט את התהליך שהכרנו עד היום".

ספר על העבודה עם קומוולט: כיצד מתנהלת הפעילות המשותפת?
"קומוולט הינה שותפה אסטרטגית לניהול המידע ופישוט התהליך. קומוולט מספקת יכולות גיבוי וניהול מידע באינטגרציה מלאה ישירות עם המערכות של נוטניקס. השותפות בין החברות מתנהלת ברמה בינלאומית, כאשר הצוותים שלנו בכל העולם עובדים יחד ומספקים מענה ללקוחות ותיקים וחדשים כאחד. ברמה המקומית, מתקיים שיתוף פעולה הדוק בין הצוותים בארץ, אשר מתבטא בפרויקטים שאנחנו מבצעים יחד ובהזדמנויות החדשות שאנחנו חולקים בינינו. אנחנו פונים לאותו קהל של לקוחות – קטנים, בינוניים וגדולים – ומספקים פתרון הוליסטי שלם של תשתית לווירטואליזציה, לניהול וגיבוי מידע בצורה פשוטה".

מה לדעתך הם הגורמים המרכזיים להצלחה של המוצר של קומוולט בקרב הלקוחות?
"אני מאמין כי הגורם המרכזי להצלחת המוצר של קומוולט זוהי הגמישות, כאשר הכוונה היא ליכולת לתמוך ולתת מענה לצורות עבודה שונות, לניהול מידע באופן שונה – בין אם הוא וירטואלי, פיזי או כל דבר אחר – לכל אפליקציה ותשתית נדרשות. בדומה לנוטניקס, המוצר של קומוולט ממותג כמוצר פרימיום והוא מספק הבנה מעמיקה של הדרישות והצרכים של הלקוחות".

ברכה קצרה ללקוחות שיגיעו למסיבת האביב?
"אני מאחל לכל הלקוחות חג אביב שמח, שנה פוריה, מוצלחת ופרודוקטיבית בכל תחומי העשייה – הן בצד העסקי והן בצד האישי. כמו כן, אני מאחל לכולם מעבר חלק לדור הבא של תשתיות המידע וניהול המידע על ידי העולם החדש".

אירועים קרובים