תוכן שיווקי
לקראת אירוע - ביקור מקצועי ב-INFINIDAT, יום ג' 29 במרץ, משרדי INFINIDAT

INFINIDAT ממשיכה בהתרחבות גלובלית

החברה פותחת משרדים חדשים ברחבי EMEA, אסיה פסיפיק וצפון אמריקה, ומשלשת את שטח המשרדים במטה בארצות הברית

16/03/2016 15:57
משה ינאי, מייסד ומנכ"ל אינפינידט. צילום: יח"צ

INFINIDAT, ספקית מובילה לפתרונות אחסון נתונים, מרחיבה את פעילותה הגלובלית עם פתיחת משרדים חדשים באזורי EMEA (אירופה, המזרח התיכון ואפריקה), APAC (אסיה פסיפיק) וצפון אמריקה.

בנוסף, החברה מתכננת להגדיל פי שלושה ויותר את שטח המטה שלה בארצות הברית, מסצ'וסטס ולהרחיב אתרים נוספים בארצות הברית. ההתרחבות הגלובלית של החברה הינה תוצאה ישירה של עליה בדרישה כלל עולמית לביצועים גבוהים, יכולת הרחבה ואמינות, המוצעים על ידי InfiniBox, מערך אחסון הנתונים, המהווה את ספינת הדגל של החברה.


"ארגונים גדולים בכל ענף בשוק מתמודדים עם אתגר משמעותי של נפחים הולכים וגדלים של מידע, והם מחפשים דרכים יעילות לנהל ולנצל את המידע הזה, עם מלוא היתרונות הגלומים בו", אומר משה ינאי, מייסד ומנכ"ל INFINIDAT.

"InfiniBox מספק לחברות את הביצועים, הקיבולת והיעילות שהם זקוקים להם על מנת לענות על הגידול במידע ולהשתמש במידע זה להשגת יתרון תחרותי".

התרחבותה הגלובלית של INFINIDAT כוללת משרדים חדשים בערים מרכזיות ברחבי EMEA: לונדון, אנגליה; שטוקהולם, שוודיה; האג, הולנד; ופרטוריה, דרום אפריקה. בנוסף, החברה פתחה משרדים ב-APAC: היידראבאד ובנגלור, הודו; טוקיו, יפן; מלבורן וסידני, אוסטרליה; וטורונטו, קנדה.

בנוסף, INFINIDAT נמצאת בתהליך של העברת המטה בארצות הברית בנידהאם מסצ'וסטס, בשטח של 548 מ"ר (5,900 רגל רבוע) למשרדים חדשים בוולטמן מסצ'וסטס בשטח של 2,137 מ"ר (23 אלף רגל רבוע). יתרה מכך, החברה מרחיבה את משרדיה בשני אתרים נוספים בארצות הברית – קליפורניה וקולורדו.

מטה INFINIDAT ב-EMEA ו-APAC ממוקם בהרצליה, ישראל. לפני התרחבות גלובלית זאת, לחברה היו משרדים בצרפת, גרמניה, איטליה, ספרד, רוסיה, סין, הונג קונג, סינגפור ומקסיקו. כל משרדי INFINIDAT מספקים ללקוחות שירות מכירות מלא ותמיכה.

INFINIDAT, שנוסדה על ידי איש החזון וגורו האחסון העולמי משה ינאי (EMC, XIV, IBM), ממומנת על ידי משקיעים מובילים בתעשייה TPG Growth ו-MII Ventures. ההתרחבות הגלובלית הנוכחית הינה בהמשך לגידול משמעותי במכירות החברה בשנה החולפת.

בשנת 2015, INFINIDAT הגדילה את מחזור המכירות שלה ב-331% שנה אחר שנה. ברבעון הרביעי של שנת 2015 לבדו, המכירות של INFINIDAT גדלו ב-183% רבעון אחר רבעון, כאשר 50% ממחזור מכירות זה הגיע מלקוחות מחוץ לצפון אמריקה.

InfiniBox, המציע נפח אחסון שימושי של כ-2 פטה-בייט במסד בודד של 19 אינץ'/U42, מספק זמינות של 99.99999% וביצועים אולטרה-גבוהים של למעלה מ-1M IOPS. יכולות נוספות כוללות הגנה על מידע מקצה לקצה, מערכת תומכת משולשת כוח ונתיבי מידע, סנאפשוטים, רפליקציות ושדרוגי החלפה חמה (upgrades hot swap) הבנויים בליבת שכבת ה- OS.

מערכי האחסון של InfiniBox יעילים אנרגטית באופן מיוחד, ומנצלים מקסימום של KW 3-8 בעומס מלא. כתוצאה מהביצועים הגבוהים והיכולות היעילות הרבות, InfiniBox מספק ללקוחות עלות בעלות כוללת נמוכה במיוחד.

INFINIDAT החלה לספק את InfiniBox בסוף 2013, והטמיעה את הפתרון בדטה סנטר של ארגונים גדולים סביב העולם. לקוחות INFINIDAT כוללים חברות מרשימת פורצ'ן 500 (Fortune 500) בתחום הפיננסים והבנקאות, הממשל, הבריאות, האנרגיה ושירותי הענן.

למידע נוסף:

INFINIDAT Company Overview

InfiniBox Data Sheet

White Paper – Storing the Future

INFINIDAT, המספקת את הדור הבא של פתרונות האחסון לארגונים גדולים, הינה חברה ישראלית, אשר הוקמה על ידי משה ינאי ופועלת בראשותו. החברה מעסיקה כ- 300 עובדים בישראל – במטה הפיתוח, בהנהלת החברה ובמחלקת השיווק והמכירות. לחברה קרוב ל- 100 לקוחות גדולים בעולם ובישראל, והיא התקינה עד כה פתרונות בנפח של למעלה מ- 300 פטה-בייט ברחבי העולם. INFINIDAT גייסה סך של 230 מיליון דולר, ומוערכת כיום לפי שווי של 1.2 מיליארד דולר.

למידע נוסף אודות INFINIDAT ופתרונות הדור הבא לאחסון לארגונים גדולים, בקרו באתר.

אירועים קרובים