תוכן שיווקי
לקראת אירוע - כנס הלקוחות של TIBCO בישראל, יום ג' 22 במרץ

"TIBCO מאפשרת מדי יום לקבל החלטות עסקיות נכונות, מהירות ורלוונטיות יותר"

כך אמר עידן נוי, מנהל אגף Business Optimization ביעל תוכנה, בראיון לקראת כנס הלקוחות של TIBCO, שייערך החודש בישראל

08/03/2016 11:27
עידן נוי, מנהל אגף Business Optimization ביעל תוכנה

מה אתם מציעים לארגונים בתחום ה-Business Optimization?
"הצריכה של כלי מידע עסקיים וכלי ניתוח אנליטיים גדלה באופן משמעותי בשנים האחרונות, והיא מונעת על ידי הסקטורים העסקיים שדורשים לקבל פתרונות גילוי נתונים וניתוח יישומי ממוקד. הטכנולוגיה של TIBCO שאנחנו מביאים לשוק המקומי, מאפשרת למיליוני בני אדם בכל העולם מדי יום לקבל החלטות עסקיות נכונות יותר, מהירות יותר ורלוונטיות יותר. בתחום זה, TIBCO מציעה פורטפוליו נרחב, הכולל את קווי המוצרים של Streambase ,Spotfire  ו-Business event, המאפשרים לארגונים לתת מענה לתחומים הצומחים בקצב המהיר ביותר בשוק העסקי רוויי המידע של היום".

לאחרונה התחלתם לייצג את Jaspersoft. מה מיוחד במוצר זה?
"את Jasperosft התחלנו לייצג לפני מספר חודשים. סוויטת מוצרי Jaspersoft מאפשרת ללקוחותיה לנתח מקורות נתונים המבוססים על Big Data ולשלב דו"חות ודשבורדים אינטראקטיביים ישירות לתוך היישומים שלהם. המערכת מספקת מידע ותוכן המגיעים בזמן אמת אל משתמש הקצה אשר יכול לקבל את התשובות הנחוצות לו באופן המותאם לצורת עבודתו, שכן את הפתרונות האלה ניתן גם ליישם כתוכנה כשירות (SaaS). תוכנת Jaspersoft מאיצה את הרחבת טווח הפעילות של TIBCO בתחום האנליטיקס, הבינה העסקית ותוכנות הדיווח ומתאימה במיוחד לארגונים עם אלפי משתמשים".

לפני מספר שבועות יצאה גרסה חדשה של Spotfire, איזה חידושים צפויים ללקוחות המערכת?
"גרסת 7.5Spotfire תושק בכנס הלקוחות. מדובר בגרסה העוצמתית ביותר של פלטפורמת האנליטיקה והנתונים של החברה, אשר מציגה ארכיטקטורה חדשה, המאפשרת לספק שרותי Self Service למאות ואלפי משתמשים. המערכת מאפשרת לבצע ניתוח נתונים בעזרת דפדפן ללא צורך בהתקנה של רכיבים. כמו כן, הגרסה החדשה מוסיפה יכולות Social לכלי, כך שכל חברי הצוות יכולים לנהל דיון על הנתונים בסביבה מנוהלת של Spotfire. בצד ה-API, התווספו יכולות חדשות ביכולת לפתח אפליקציות משולבות עם Spotfire".

מה יש ל-TIBCO להציע בנושא ניתוח נתונים וקבלת החלטות בזמן אמת?
"קוו מוצרי Streambase נותן מענה בשוק הישראלי לצורך גובר בניתוח נתונים בזמן אמת. המערכת מספקת כלים לחישוב של נתונים ללא זמן המתנה ומציגה אותם בצורה ויזואלית. המערכת גם משלבת מוצר Live Datamart שמאפשרים לנתח את הנתונים בזמן אמת וכך לקבל החלטות קריטיות. המוצר מתאים במיוחד למערכות בהן זמן אמת משחק תפקיד חשוב, כמו מסחר במניות, איתור הונאות, ניתור תנועת רכבים, איתור כשלים במערכות תשתית ועוד".

מה מיוחד בפתרונות ה-BI של TIBCO?
"ישנם מספר מאפיינים שהופכים את הפתרונות שלנו למיוחדים. ראשית, פתרונות אלה מציעים יכולת התאמה לצרכי הלקוח. כך, הלקוחות יכולים במהירות להביא נתונים מכל מקור נתונים ולשלב נתונים היסטוריים עם נתוני זמן אמת. שנית, קלות השימוש הינה פרמטר ייחודי וחשוב. בעזרת המוצרים שלנו ניתן לבצע ניתוח נתונים מתקדם מקצה לקצה ללא כתיבת שורת קוד. כמובן שגם חשוב לציין כי המוצרים שלנו תומכים בכל מגוון הצרכים הארגוניים מדו"חות ועד לדשבורים ניהוליים וממודלים של חיזוי ועד לקבלת החלטות בזמן אמת".

אירועים קרובים