תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Aman FormIT, יום ג' 24 בנובמבר, סטוקו

"באמצעות ה-FormIT, הצלחנו לייצר פתרון חדשני ויציב, ולשפר את חוויית השירות ללקוחות שלנו"

15/11/2015 16:48

בזק בינלאומי בחרה לשדרג את החשבוניות שלה באמצעות פתרון FormIT שפותח על ידי קבוצת אמן. באמצעות הפתרון תוכל בזק בינלאומי לשלוח ללקוחותיה חשבוניות דיגיטליות עם נתונים שונים עליהן, להציע מבצעים עדכניים מותאמים ללקוחות ולעדכן את החתימות הדיגיטליות. הפרוייקט הסתיים בתחילת 2015.

לירון בקשי שפר, מנהלת פיתוח פרויקט בבזק בינלאומי, מספרת על הרקע והצורך להטמעת המוצר. "את המוצר פיתחנו והטמענו בעקבות כניסתה לתוקף של תקנת מס הכנסה שמחייבת כל בית עסק אשר שולח חשבונית באופן דיגיטלי לחתום על המסמך. הדבר חייב אותנו לערוך שינוי תפעולי, ולעבור מקהל מאוד מצומצמם של לקוחות עסקיים שבחשבוניותיהם בוצע חיתום, לכך שכלל לקוחות החברה, פרטיים ועסקיים כאחד, יקבלו חשבונית דיגטלית חתומה. בהתאם לכך, היינו צריכים לפתח כלי אשר ייתן מענה לסוגיית החיתום הדיגיטלי".

"לאחר בחינת המצב בשוק בחרנו בפתרון ה-FormIT של קבוצת אמן, המתבסס על מנוע האינפורמטיקה המספק ביצועים גבוהים, נוחים ויעילים, ואשר נותן מענה לחיתום הדיגיטלי. בעזרת בחירת מוצר נכון, השקעת זמן ומשאבים בפיתוח וחשיבה אסטרטגית, הטמענו פתרון אשר עוטף את כל תהליכי הטיפול בהפצת החשבונית מקצה לקצה. החל משלב העיצוב, דרך יצירת ארכיון חשבוניות מלא וכלה בשליחת החשבונית במגוון ערוצי הפצה. המטרה הייתה לייצר פתרון חדשני ויציב, המסוגל להתמודד עם כמויות רבות של נתונים בזמן נתון, ולשפר את חוויית השירות ללקוחות שלנו עם קבלת חשבונית דיגיטלית במייל ובאתר הבית".

כיצד הפתרון החדש סייע להתייעלות הארגון? והאם הוא שינה את תהליכי העבודה?
"באמצעות ה-FormIT, אנו יכולים לעצב חשבוניות בהתאם לחוק ודרישות רשויות המס, לבצע שינויים והתאמות בצורה חכמה ומהירה, ואף לעצב חשבוניות בצורה גמישה על-פי דרישות השיווק והשירות, מה שהיווה עבורנו דריסת רגל בעולם השיווק הדיגטלי. כך, יצרנו בזכות הפיתוח החדש פלטפורמה דינאמית להעברת מסרים שירותיים על גבי החשבונית בהתאמה ללקוחות ולמוצרים אשר צורכים.

כמו-כן, תודות למודול ה-SendIT, איחדנו ערוצי הפצה רבים שלנו למקום מרכזי אחד. אם בעבר, לקוחות פרטיים היו מקבלים חשבונית HTML לא חתומה במייל, ולפני כל בקשת חשבונית היה צורך לחולל את המסמך כ-HTML ולהמיר אותו והלקוח היה נאלץ להמתין עבור קבלת החשבונית, כעת השירות בנושא השתפר משמעותית. בנוסף, הצלחנו להקטין את עלויות הדיוור על-ידי מתן כלים וערוצים לנציג השירות להעברת הלקוחות לחשבונית במייל בצורה נוחה ומהירה, זאת לצד יצירת מנגנון ייחודי המאפשר מעקב ובקרה על שליחת החשבונית במגוון ערוצים, כולל חיווי לרג'קטים כדוגמת דיווח על כשלים בשליחת החשבונית במייל ועוד.

בעקבות הטמעת הפתרונות צמצמנו בכ-50% את נפחי האחסון באמצעות ארכיון חשבונית חכם שהקמנו לכלל החשבוניות. הארכיון כולל ניהול מדויק של חיתום חשבונית בהתאם לדרישת לקוח. הרחבנו את השימוש באתר הבית והאתר הסלולארי ב-75% ושיפרנו את זמני השיחה על-ידי התאמת מסמך החשבונית וניתוב הלקוח למוקד הרלוונטי עבורו".

לירון בקשי שפר, מנהלת פיתוח פרוייקט בבזק בינלאומי, ושאר צוותFormIT  יציגו את הפתרונות החדשים ביותר בתחומי הפקה, ניהול והפצת פלטים ארגוניים במסגרת כנס "OUTPUT MANAGEMENT BY FORMIT", שייערך ביום ג', 24 בנובמבר, בסטוקו (שטרית 2, ת"א), החל משעה 09:00.

אירועים קרובים