תוכן שיווקי

Teradata השיקה את שירותי "מרכז השיווק הדיגיטלי" לניהול קמפיינים רב ערוציים ורב שלביים

בכל רבעון נשלחים בממוצע יותר מ-10 מיליארד מסרים באמצעות פלטפורמת Teradata Digital Marketing Center, המאחדת תחתיה תמיכה בניהול קמפיינים שיווקים תוך הפצת המסרים בשורה ארוכה של ערוצי שיווק דיגיטליים לרבות Mobile Push ,SMS, אימיילים, רשתות חברתיות ועוד

09/11/2015 15:56
Teradata

חטיבת היישומיים השיווקיים של Teradata, מהחברות המובילות בתחום האפליקציות השיווקיות וניתוח ה-Big Data, השיקה והרחיבה (בין היתר באמצעות רכישת  Appoxee הישראלית) את ה-Teradata Digital Marketing Center – DMC – פלטפורמה מבוססת שירות בענן (SaaS) שמעצימה אצל המשווקים את יכולות הפרסונליזציה, ותאפשר לתחזק את הקשר והאינטראקציה בין המותג ללקוחות במגוון ערוצים דיגיטליים.

הלקוח של היום מצפה לחוויה נעימה, עקבית ואישית, לאורך כל נקודות המגע האפשריות בינו לבין החברה, בעוד המשווק המודרני מבקש אינטגרציה הדוקה יותר, הבנה מעמיקה יותר של הלקוח הסופי ודרך יעילה לפנות אליו בתמהיל הערוצים הדיגיטלים שבאמצעותם הלקוח פעיל.

"שיעור החדירה הגבוה של טלפונים חכמים, מוביל את הלקוח לשימוש מאסיבי בערוצים הדיגיטליים השונים. תופעה זו מהווה הזדמנות מצוינת למשווקים חכמים, להעביר באופן הזה ללקוחותיהם מסרים שיווקיים/שירותיים אישיים לטלפון ולמחשב מבלי שהם יאלצו לעשות בכל פעם פעולה יזומה מצידם. בכדי להגביר את היעילות השיווקית ולא לגרום לשחיקה או ניצול יתר של ערוץ מסוים, אשר עלול להוביל לחסימתו על ידי הלקוח, חשוב לשזור את המסרים בכל הערוצים הדיגיטלים השונים שבהם הלקוח פעיל. לדוגמא: קמפיין שיווקי דיגיטלי רב-שלבי יכול להתחיל משיגור אימייל עם לינקים למספר מוצרים/שירותים אופציונאלים, כאשר בהתאם לעניין שהלקוח מגלה במוצר/שירות מסוים, ישלח המסר השיווקי הבא בקמפיין ללקוח בהודעת  SMS או בהודעת Push Mobile”, אומר טל נועם, מנהל החטיבה למערכות Data Warehouse & BI במיטווך, נציגת Teradata בישראל.

טל נועם, מנהל החטיבה למערכות Data Warehouse & BI במיטווך

טל נועם, מנהל החטיבה למערכות Data Warehouse & BI במיטווך

עוד מוסיף טל כי "ניהול קמפיינים דיגיטליים באמצעות ה-Teradata DMC מקצר מאד את משך הייזום והפקה וכן את עלותו של הקמפיין, ולכן מאפשר לארגונים ליזום ולנהל בו זמנית מספר רב של קמפיינים, לסגמנטים ממוקדים ומפולחים היטב באוכלוסיה, ובכך להגדיל את הסיכוי שקמפיין מסוים יוביל לפעולת קניה או לשיפור במידת שביעות הרצון של הלקוח. כמו כן, פתרון ה-DMC תומך ברגולציה המחמירה של האיחוד האירופי בתחום של שימוש בשירותי ענן ושיווק דיגיטלי והוא גם ירוק לסביבה בשל ההימנעות מהצורך בהדפסה של פליירים וכד'".

שירותי מערכת ה-Teradata DMC מוצעים כיום גם בישראל במסגרת החטיבה למערכות Data Warehouse & BI במיטווך, המשווקת ומיישמת בישראל את מערכות Teradata ו-Aster Data וכן את Microstrategy. בנוסף לשיווק המוצרים, החטיבה גם מבצעת פרויקטי יישום וייעוץ בתחומי ה- Data Warehouse, BI ו- Big Data, עם טכנולוגיות מודרניות ובשילוב כלי Open Source. החטיבה משרתת מגוון לקוחות בתחומים שונים, ביניהם: בתחום הפיננסי, תקשורת, קמעונאות, ועוד.

לאתר החברה לחצו כאן.

אירועים קרובים