תוכן שיווקי
לקראת כנס שותפים, וריטאס ישראל, יום ג' 27 באוקטובר, ריברסייד, גדות הירקון תל אביב

החזון החדש של וריטאס: הגיע הזמן שהמידע יעבוד בשבילך; זו לא הכמות – זה הערך והאיכות

22/10/2015 12:12
גיל דון, מנכ"ל וריטאס ישראל

כתב: הילל יוסף

"אנו באים עם חזון חדש לשותפים שלנו, לפיו נדרש לרתום את הכוח הגלום במידע, לטובת ההיבטים העסקיים של הארגון", כך אמר לאנשים ומחשבים גיל דון, מנכ"ל וריטאס (Veritas) ישראל.

דון דיבר לקראת כנס שותפים שעורכת וריטאס ישראל. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ג', ה-27 באוקטובר, באולם ריברסייד, גדות הירקון תל אביב.

באוגוסט 2015 סימנטק (Symantec) הודיעה כי תמכור את עסקי אחסון וגיבוי הנתונים שלה, וריטאס, לקבוצת משקיעים בראשות חברת ההשקעות הפרטית קרלייל (Carlyle Group), תמורת שמונה מיליארד דולר.

לדברי דון, " צריך להבין שני דבריים עיקריים: אחד, רעיונות גדולים הם אלו שגורמים לשינוי התנהגות ולא מוצרים, והשני – אנחנו לא סטארט-אפ עם רעיון מדליק, אנחנו חולקים את הערך שלנו שנרכש בניסיון של עשרות שנים בעבודה מעמיקה עם רוב הארגונים המובילים בעולםץ. לוירטאס מעל 30 אלף לקוחות בעולם, בינהם 90% מלקוחות הפורצ'ן 500 (Fortune 500). לפי IDC, אנחנו כבר מעל עשר שנים מובילים את התחום בישראל עם מעל ל-1000 לקוחות. לצערי המתחרים שלנו מנסים לשדר על כביכול צמצום בהוצאות כדי להגיד שאנחנו כבר לא תחרות, אבל נהפוך הוא – הרכישה שלנו בשמונה מיליארד דולר על ידי קבוצת קרלייל, בעלת נכסים של יותר מ-200 מיליארד דולר ועבר מרשים בגידול חברות, תיתן ערך מוסף ללקוחותינו ושותפינו בכמה מישורים, ובעיקר חוזק פיננסי וגב כלכלי רחב, שיאפשרו לווריטאס להוביל את האסטרטגיה ולהוציא את טכנולוגיית Next generation information management מהר יותר מהמתוכנן, ולהראות למתחרים שאנחנו פה וחזקים מתמיד".

עוד הוסיף דון כי "החזון החדש של וריטאס מגיע מתוך הצורך העסקי המיידי של המנמ"ר לייעל את הארגון ולחסוך בהוצאות מיותרות. החזון מדבר על שני היבטים הקשורים למידע: האחד, זמינות: מה המידע האמיתי הנדרש, מתי צריך אותו, ולקבלו בלא קשר למיקומו. השני הוא, אנחנו נעזור לך – המנמ"ר, לזקק את המידע, להשאיר רק את המידע שהארגון צריך על מנת שהמשתמשים בו יקבלו תובנות ממנו, יעשו מינוף ואז יקבלו החלטות נכונות מבוססות מידע רלוונטי שיתרמו להצלחת הארגון בו הם עובדים".

IT is being “re-discovered” as Information Technology rather than Infrastructure Technology

יש להבדיל, אמר דון, "בין מושגי 'נתונים' (Data) ו'מידע' (Information). נדרש להפנים כי זה לא אותו דבר. זה שיש יותר מידע, לא אומר שיש לו יותר ערך. עלות של טרה מידע מיותר שוות ערך ל-1,380 דולר לשנה. צבירת מידע לא אומר שלמקבל ההחלטות יש יותר ערך. המסר שלי הוא שהכי חשוב כיום, לכל ארגון שעוסק ב-IT, זה המידע ולא הנתונים. אנו אומרים לשותפים: התשתיות הופכות למוצר צריכה, ואת ההנהלה לא מעניין איזה תשתיות יש להם. מה שכן מעניין הוא שארגונים שחושבים שכל הנתונים שווים – נתקלים בבעיה, וטכנולוגיות שבאות עם ההנחה הזו גורמות למסובכות יתר, ואתם השותפים בעזרת הטכנולוגיה של וריטאס צריכים לדחוף את הלקוחות שלכם לאמץ טכנולוגיה שתיתן להם מענה לבעיה שבתווך המיידי גורמת להם לחוסר יעילות וגוררת הפסד כלכלי".

וריטאס, אמר דון, "באה לארגון ומציעה כלים על מנת לממש חזון זה, של זיקוק המידע והפקת תובנות שיניבו ערכים מוספים עסקיים ממנו. הכלים שאנו מציעים יעזרו ללקוח הארגוני להתרחב בשני ההיבטים, של זמינות המידע וקבלת תובנות ממנו. תובנה היא יצירת ערך על ידי יצירת מבנה של המידע בתוך הארגון, עם כלי שיראה לי את המידע. כך, יוכל המנמ"ר להבין היכן יושבות האפליקציות, איך הוא מאושש אותן, באיזו מהירות ובכמה פשטות".

"אספקת זמינות ותובנות, במהירות וביכולת גידול, לצד פשטות – הם הגבול החדש של מערכות המידע בארגון", סיכם דון. "אנו לא מדברים על גיבויים – אלא על מקום המידע, חשיבותו והתעדוף שלו. אנו מובילים את השוק בתחומי זמינות וזיקוק המידע תוך כדי קבלת תובנות ממנו. הסניף הישראלי פועל עם שני מפיצים, סי דאטה ו-CMS, ועם מעל עשרים שותפים. נמשיך לפעול להנחלת החזון שלנו לשוק הישראלי. לווריטאס יש יותר מ-1,000 לקוחות בישראל, בהם רוב ארגוני האנטרפרייז, כגון בנק הפועלים, סלקום, בנק דיסקונט, נייס ואמדוקס (Amdocs), כמו גם ארגונים ביטחוניים ואחרים. באחרונה זכינו בכמה פרויקטים בקרב לקוחות חדשים, ונמשיך לגדול ולגייס עובדים. הסניף הישראלי ימשיך לתמוך בלקוחותיו הרבים ולצמוח, כפי שעשה בחודשים האחרונים".

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים