תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Matrix Mellanox Experience Network 2015, יום ג', 21 ביולי, משרדי מטריקס, אבא אבן 3, הרצליה

מלאנוקס מציגה לראשונה פתרון קישוריות Ethernet לענן ברוחב פס של 100 ג'יגה-ביט

16/07/2015 12:53
מלאנוקס טכנולוגיות ומטריקס

מלאנוקס טכנולוגיות (Mellanox), מובילה עולמית באספקת פתרונות ושירותי קישוריות מקצה לקצה עבור מרכזי נתונים, מחשוב ענן ומערכות אחסון, המיוצגת בישראל על ידי מטריקס, מציגה לראשונה בעולם פתרון קישוריות Ethernet לענן ברוחב פס 100 ג'יגה ביט באמצעות פלטפורמת Mellanox CloudX. הפתרון הושק בשיתוף פעולה עם מיקרוסופט (Microsoft) ומיקרון (Micron).

הפתרון מתבסס על פלטפורמת Mellanox CloudX יחד עם טכנולוגיית הדור הבא של מיקרוסופט, Windows Server 2016 Storage Spaces Direct, כונני אחסון SSD של מיקרון, כרטיסי תקשורת של מלאנוקס מסדרת ConnectX-4 100 ג'יגה ביט  התומכים בפרוטוקול RoCE (ר"ת RDMA over Converged Ethernet) , וכבלי תקשורת LinkX ברוחב פס של 100 ג'יגה-ביט.

מבחני ביצועים מקדימים שנערכו תוך שימוש בפתרון של מלאנוקס הראו שהרצת Windows Server 2016 Storage Spaces Direct תוך שימוש בפרוטוקול RoCE מאפשרת רוחב פס גבוה פי שניים, צמצום זמן השהייה ב-50% וחסכון של למעלה מ-33% בניצול משאבי המעבד ביחס לפרוטוקול TCP/IP.

Storage Spaces מאפשר יצירת מערכי אחסון בזמינות רציפה על ידי גישה ישירה למערכי האחסון המקומי בשרתים באמצעות פרוטוקול SMB Direct. ניצול האחסון המקומי (מבוסס דיסקים בתצורת SSD או SATA) מאפשר צמצום עלויות ומבטל את הצורך במארזי אחסון משותפים.

לדברי קווין דירלינג, סגן נשיא לשיווק במלאנוקס טכנולוגיות, "פלטפורמת CloudX מאפשרת ליישם את פריסת הענן היעילה ביותר במינימום זמן. ארגונים גדולים וספקי שירותים יכולים למנף את שיתוף הפעולה שלנו עם מיקרוסופט ומיקרון ליצירת פתרון בעל רוחב פס 100 ג'יגה ביט במטרה למקסם את החזר ההשקעה של מרכזי המיחשוב שלהם, בכך שיוכלו להריץ יותר משימות ופעולות עם תשתית פחות יקרה – כל זאת מבלי להתפשר על הביצועים."

אבי בן יוסף, מנהל תחום מלאנוקס במטריקס, מוסיף כי "מדובר בשיתוף פעולה המשלב טכנולוגיות של שלוש חברות מובילות, כשהתוצאה היא שירות ראשון מסוגו בעולם הענן. רוחב הפס המשודרג יאפשר זמינות רציפה לנתוני הארגון בכל עת וניצול מלא של פוטנציאל הדאטה בארגון."

לדברי סידהרטה רוי, מנהל קבוצת פיתוח שרתי ושירותי Windows במיקרוסופט, "הטכנולוגיה מציגה באופן מובהק כיצד Storage Spaces יחד עם האחסון המתקדם מבוסס הפלאש של מיקרון, המחובר עלי ידי פתרון הקישוריות של מלאנוקס, מסייעים להטמיע במהירות אחסון אמין שניתן להרחבה לתשתיות הענן."

אריק אנדברוק, סמנכ"ל שיווק לפתרונות אחסון במיקרון, אומר כי  "גישה מהירה לאחסון היא קריטית לניצול זמן ההשהייה הנמוך של כונני ה-SSD. שיתוף הפעולה של מלאנוקס, מיקרוסופט ומיקרון המשלב אחסון, תוכנה ורשתות הוא מרכיב בסיסי והכרחי ליישום הדור הבא של ארכיטקטורה לארגוני אנטרפרייז. התוצאה הסופית היא שיפור עלות הבעלות הכוללת (TCO) למנהלי IT, שיכולים לצמצם את מספר השרתים שהם צריכים."

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים