תוכן שיווקי

הארנק הדיגיטלי המפנק של לאומי קארד

12/07/2015 14:44
הארנק הדיגיטלי המפנק של לאומי קארד

ציטוט מפורסם של הסופר ה. ג'. וולס ("מלחמת העולמות") אומר שהסתגלות או מוות מהווים ציוויים בלתי נמנעים של הטבע. משפט זה תקף כמובן לטכנולוגיה וכלכלה, כאשר חברות רבות לא ידעו לצעוד עם הזמן ונעלמו לתהומות הנשייה של ההיסטוריה. עם זאת, לא מעט חברות, בינלאומיות וישראליות כאחד, הצליחו להתסגל לשינויים ולהמציא עצמן מחדש כשחקניות חשובות בשוק הדיגיטלי הנוכחי והמתפתח תמידי.

אחת מאותן החברות היא לאומי קארד, שהבינה בשנים האחרונות שהרוח נושבת לכיוון התשלומים הסלולריים והמשיכה להתפתח באותו הכיוון, עם השקת אפליקציית הארנק הדיגיטלי של החברה. מאז אותה השקה, לאומי קארד נהנית מקצב צמיחה מרשים בכמות המשתמשים של הארנק הדיגיטלי, ונראה שהנתונים ימשיכו רק לעלות בעתיד הנראה לעין.

בעידן שהסמארטפון כבר מזמן חדל לשמש רק כמכשיר טלפון, חברות השוקלות לבסס את עצמן במובייל מתמקדות בשירותי התשלום הסלולריים.

ואיך לאומי קארד משתלבת בכל הסיפור הזה? בשוק תחרותי בו מובילים בביטחה Google Wallet ו-Apple Pay על מנת לספק מוצר שהוא לא עוד אפליקציה מן המניין, לאומי קארד יוצאת מהשטנץ הרגיל שמתווה את האפליקציות הללו ומציעה מגוון הטבות ושירותים שחורגים מהסטנדרט המקובל של אותן אפליקציות.

אז מה בעצם כל כך ייחודי בארנק הדיגיטלי של לאומי קארד? התשובה גלומה בפיצ'רים העיקריים שהאפליקציה מציעה, ונתמקד בשניים מהם. הפיצ'ר הראשון –צפייה מהירה בחיוב הבא, בו ניתן לצפות בקלות בכל החיובים, ישנים ועתידיים כאחד, ובנוסף ניתן לבדוק את יתרת המסגרת. השני – עדכוני Push מבוססי מיקום, המציעים למשתמש הטבות שונות על פי מיקומו הגיאוגרפי. כמו כן, באמצעות האפליקציה ניתן לבצע מספר פעולות במקביל – בירורים על מידע אישי ופירוט חיובים, העברת כספים,תשלומים, קבלת הלוואות והסדרת יתרת מסגרת אשראי. בנוסף, מספק הארנק הדיגיטלי גם התראות על מבצעים, קופונים והנחות במגוון בתי עסק. פיצ'ר נוסף שהחברה מספקת באפליקציה הוא תשלום אוטומטי בחניוני "אחוזות החוף" שנמצאים בת"א. הארנק הדיגיטלי בא לקראת המשתמש ומציע לו חיסכון זמן והמתנה בתור הארוך בחניון.

עם כל הכבוד לצ'ופרים (או בשפת לאומי קארד, "פינוקים"), הפיצ'רים האלה שנמצאים בארנק הדיגיטלי הם מה שיקדמו את לאומי קארד לעידן המובייל, לפורמט ולעתיד שבו כל התשלומים ייעשו בסלולר. נראה שהחברה בהחלט נמצאת במסלול הנכון, בייחוד כאשר האפליקציה נמצאת במגמת שיפור מתמדת. בכל עדכון גרסה נכנסים פיצ'רים חדשים וחיוניים המתווספים לאלה הקיימים. אם נתייחס לציטוט מפורסם נוסף של וולס, לאומי קארד עושה כרגע לא מעט עם מה שיש לה, וזה מה שחשוב באמת.

להורדת האפליקציה לאנדרואיד

להורדת האפליקציה ל-iOS

אירועים קרובים