כל התביעות שמורות: Getty Images תובעת את מיקרוסופט

לטענת גטי, הבעיה היא שמיקרוסופט פשוט מספקת גישה למיליארדי התמונות שנמצאות ברשת האינטרנט, כולל כמובן התמונות שהזכויות שלהן שמורות לשירות שהיא מציעה

תובעת זכויות. גטי אימאג'ס

שירות אספקת התמונות גטי (Getty Images) הודיע שהוא מתכוון לתבוע את מיקרוסופט (Microsoft) בגין הפרה מסיבית של זכויות היוצרים שלו. התביעה נסיבה סביב כלי ששחררה מיקרוסופט המאפשר למשתמשים להטמיע באתרים שלהם תמונות דיגיטליות.

השירות, שמכונה Bing Image Widget, מאפשר למשתמשים שלו לספק למבקרים בו קולאז'ים ותצוגות של תמונות באיכות גבוהה, בדומה לתמונות שמוצגות על שולחן העבודה החלונאי של המשתמשים בכלי Bink Desktop. בעלי האתרים יכולים להגדיר את התצוגה ולקבוע מה יוצג בהתאם לגולשים שמגיעים לאתר שלהם.

לטענת גטי, הבעיה היא שמיקרוסופט פשוט מספקת גישה למיליארדי התמונות שנמצאות ברשת האינטרנט, כולל כמובן התמונות שהזכויות שלהן שמורות לשירות שהיא מציעה, וזאת מבלי להתייחס לשאלה האם מדובר בתמונות שמותר לפרסם בחינם או לא, וכן מבלי שהיא פועלת לקבל רישיון שימוש במקרים נדרשים.

לגטי יש מאגר תמונות שמכיל יותר מ-80 מיליון תמונות, והיא הודיעה בנוסף, ובאופן מפורש, שהיא מתכוונת לתבוע בנפרד כל מי שיעשה שימוש בכלי של מיקרוסופט כדי להציג תמונות, במקרה ויוצגו באתר שלו תמונות שמגיעות מהמאגר שלה ללא רישיון שימוש.
ממיקרוסופט נמסר כי "כבעלי חומרים בעלי זכויות שמורות בעצמנו, אנחנו חושבים שהחוקים בתחום הזה חשובים. אנו נבחן מקרוב את הטענות של גטי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים