Nest רוכשת את Dropcam תמורת 555 מיליון דולר

ההודעה על העסקה באה אחרי תקופה ארוכה של שמועות ואי ודאות ● Dropcam עוסקת בניטור באמצעות מצלמות וידיאו

אחרי הרבה זמן של אי ודאות, השמועות התאמתו. חברת Nest הודיעה ביום ו' כי היא רוכשת את חברת Dropcam, אשר עוסקת בניטור באמצעות מצלמות וידיאו, תמורת סכום מאוד זכיר של 555 מיליון דולר.

Nest, אשר נרכשה על ידי גוגל (Google) אך לפני לפני מספר חודשים תמורת סכום של 3.2 מיליארד דולר, תיעזר בנתונים הנצברים באמצעות מצלמות הווידאו של Dropcam על מנת לשפר את מוצריה, הכוללים, בין השאר, תרמוסטט עם יכולות למידה.

Dropcam מציעה מצלמות לניטור ביתי שעולות 150 עד 200 דולר, וכן שירות ענן לתיעוד תמורת סכום של 99 דולר לשנה. במסגרת שירות הענן מקבלים המשתמשים הודעות על פעילות ישירות לטלפון. "בסופו של דבר, אנו מתכוונים להמציא יחד מחדש את המוצרים שלנו על מנת לעצב את העתיד של הבית החכם ולהציע את החזון המשותף שלנו לאנשים רבים יותר ברחבי העולם" כתב מאט רוג'רס, ממייסדי Nest, בהודעה שפורסמה בבלוג של החברה.

במענה לחששות המתבקשים מכך שחברה כמו גוגל תניח יד על נתוני המתקבלים ממצלמות המותקנות בבתים פרטיים ציין רוג'רס כי "בדומה לנתוני הלקוחות של Nest, נתוני Dropcam יהיו מוגנים על פי מדיניות הפרטיות של Nest, אשר מסבירה כי הנתונים לא ישותפו עם אף גורם (ובכלל זה גוגל) ללא אישור הלקוח. המודל העסקי שלנו מבוסס על תשלום של הלקוח ומודעות אינן חלק מהאסטרטגיה שלנו. בעקבות הרכישה של Dropcam תיושם אותה מדיניות גם על Dropcam".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים