תוכן שיווקי

השנה של ה- SSD, שנת קמינריו

רון דוידי, מנהל אזור EMEA בקמינריו, מסכם את השינויים שחלו בתחום האחסון בשנת 2013 ושנה של תנופה בעסקים

24/02/2014 17:41
רון דוידי, מנהל אזור EMEA בקמינריו

שנת 2013 הייתה השנה הכי משמעותית בתחום ה-Flash SSD כמדיה לאחסון. אחרי כ- 20 שנה ללא שינויים טכנולוגיים מהותיים, כאשר האחסון הפך לצוואר בקבוק מרכזי בביצועי יישומים ארגוניים, השינוי שהגיע השנה עם גידול בשימוש ב-SSD היה מתבקש.

שנת 2013 הייתה שנה שבה השוק הבין שפתרונות האחסון המסורתיים מבוססי הדיסק בשילוב עם SSD לא עונים לצרכים ולאתגרים הקיימים של הארגונים והם צריכים לפנות מקום לפתרונות אחסון בעלי ביצועים טובים ויציבים יותר מבוססי All Flash Array.

חברת קמינריו הישראלית היא חלוצה עולמית בעולם ה-SSD ובחמש השנים האחרונות הצליחה ליצור פתרון All Flash Array שמהווה היום את הסמן הימני בתחום זה.

קמינריו שברה בפעם השנייה ברציפות את שיא העולם במבחני ביצועי IOPS (מסוג SPC-1) ו-Throughput (מסוג SPC-2) של Storage Performance Council, גוף ה-Benchmark האמין והמקצועי ביותר בעולם האחסון.

"קמינריו מתאפיינת ביכולת לספק ביצועים גבוהים ועקביים בשלושה מימדים IOPS ,Throughput, ו-Latency בצורה בלתי תלויה ולכן מבטיחה רמת ביצועים גבוה לכל סוגי האפליקציות הדורשות משאבים OLTP ,OLAP ,Virtualization", מסביר רון דוידי, מנהל אזור EMEA בחברת קמינריו את הסיבות לפער שנוצר בין קמינריו למתחרים. "זאת לצד שרידות גבוהה (Resiliency) ,הגנה חכמה על הנתונים, Snapshots מתקדמים, פשטות התקנה וניהול השוטף"

כיצד תסכם את פעילותכם בשנת 2013 בישראל?
"שנת 2013 הייתה שנת שיא מבחינת קמינריו בישראל. השגנו את כל היעדים שהצבנו לעצמנו ומעבר. זכינו במספר רב של פרויקטים בקרב לקוחות חדשים והרחבנו את הפתרונות שלנו בקרב לקוחות קיימים, שלאור שביעות הרצון שלהם מהפתרון ביקשו להרחיב את היישום למערכות וסביבות נוספות בארגון. בשנת 2013 הצגנו את הדור הרביעי של פתרון Kaminario K2. השנה זכינו בפרויקטים שנתנו ערך מוסף אמיתי ללקוחות לדוגמא: בפרוייקט בחברת קנשו, אשר הספיקו כבר להרחיב אותו, סייעה קמינריו להאיץ את ביצועי אפליקציית ה-SaaS (ר"ת Software as a service) שלה, שמסייעת ללקוחותיה בתחקור ביצועי הקמפיינים הפרסומים שלהם, ביותר מפי 10. שילבנו את הפתרון באתר האינטרנט מאקו, שם הוא מסייע להשיג שיפור משמעותי של למעלה מפי 10 בעבודה של מערכת ניהול התוכן של האתר עם מסדי הנתונים. בנוסף, זכינו בעסקאות לשילוב קמינריו כבסיס ליישומים קריטיים בבנק לאומי ובנק גדול נוסף בתחום ה-VDI, אחת מחברות הסלולר הגדולות, חברת ביטוח, חברת אנרגיה ועוד. בפעילותינו השיווקית וברוב הפרויקטים שיתפנו פעולה עם חברת מטריקס, אשר מביאה ערך מוסף טכנולוגי ועסקי.

מהם האתגרים של ארגונים בשנה הקרובה ומהן תכניותיכם ל-2014?
" מצב השוק הכלכלי בארץ ובעולם כיום אינו מזהיר ונראה שהוא צפוי להמשיך כך במהלך 2014. ארגונים מהדקים חגורה ומוכנים להשקיע רק בפתרונות שמביאים להחזר השקעה מהיר, משפרים בצורה משמעותית את התהליכים העסקיים והתפעוליים ומביאים לשיפור בחוויית הלקוח כגורם מבדל שמשמר נאמנות לקוחות. מצב זה חשוב לציין מבליט את היתרונות בפתרון של קמינריו ב-CAPEX (עלויות השקעה) וכן ב-OPEX (עלויות תפעול). בכך ללקוחות שלנו מאוד קל להצדיק את הצורך בפתרון שלנו בארגון, שכן ה-ROI של קמינריו הינו בטווח קצר. בשנה הקרובה נפנה לפלח שוק רחב יותר ונציע לחברות את הפתרון הטוב ביותר בתחום ה-SSD, במחיר האטרקטיבי ביותר".

אירועים קרובים