תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | חברת פרטנר זכתה באות הצטיינות מיוחד בפרויקט וירטואליזציה של תחנות עבודה

החברה שנשכרה על ידי פרטנר לביצוע הפרויקט היא אינטגריטי תוכנה ● את האות קיבלה פרטנר במסגרת אירוע המחשוב השנתי IT Awards, שבו מוענקים פרסי הצטיינות לפרויקטי התוכנה הנבחרים בכל קטגוריה

06/01/2013 14:01

פרטנר הקימה תשתית למערכת חדשנית שתהווה את שולחן העבודה החדש של אלפים מעובדי החברה. המערכת תחליף תשתית מחשוב ישנה שכבר לא תמכה בגירסאות תוכנה מתקדמות של דפדפנים ומערכות הפעלה מתקדמות. כחלק מהפרויקט הוסבו מאות אפליקציות כך שתתאמנה לעבוד בסביבת העבודה החדשה. התשתית החדשה תשפר את עבודת נציגי השירות תוך כדי חיסכון כספי ניכר בהוצאות עבור רכישת מחשבים חדשים ועלויות תחזוקה גבוהות.

הטכנולוגיה בפרוייקט מבוססת על פלטפורמת תוכנה המיוצרת על ידי סיטריקס העולמית והמיוצגת בישראל על ידי קבוצת אמן. החברה שנבחרה לתכנן ולהקים את הפרויקט היא חברת אינטגריטי תוכנה שהינה בעלת תחום התמחות בפתרונות וירטואליזציה של תחנות קצה והיא אחד מבתי התוכנה המובילים בישראל בתחום זה.

עוזי דביר, מנהל אגף התשתיות בפרטנר: "זהו אחד הפרויקטים המורכבים ובעלי הסיכון הגבוה ביותר שביצענו. אנו מברכים על כך שפרויקט כזה לא רק שהצליח אלא גם נבחר באות הפרויקט המצטיין בתעשיית המחשוב בישראל בקטגוריה שלו. החיבור שהיה בין הצוות הפנימי באגף התשתיות לחברת אינטגריטי תוכנה שביצעה את הפרויקט היה מדהים – בפירוש ניתן להגיד ש"פרטנר מצאה פרטנר" למשימה המורכבת הזו, וזה היה הגורם המרכזי בהצלחתו".

ארז גולדשטיין, מנכ"ל אינטגריטי תוכנה: "הזכייה הזו היא אבן דרך עבורנו. בנוסף לאות המיוחד, זכינו לעבוד עם אחד מצוותי מערכות המידע המובילים בישראל ולהיות חלק ממערך שיפור רמת השירות העתידי שיינתן ללקוחות חברת פרטנר תוך חיסכון והתייעלות ניכרים. הפרויקט בפרטנר מצטרף לעשרות נוספים שביצענו השנה וביניהם ארגונים מכובדים כמו בנק הפועלים, מגדל ביטוח, פסגות, שרותי בריאות כללית, AIG, קוקה קולה ועוד".

מימין: יעקב ישראל נתניהו - מנהל פרויקטים, גלית לריה - צוות סיסטם, אירנה זולוטרוב - צוות סיסטם, נדב הברי - מנהל מחלקת תשתיות ליבה, עוזי דביר - מנהל אגף תשתיות ואינטגרציה, ויקטור בנדלמן - מנהל תחום סיסטם, ארז גולדשטיין - מנכ"ל אינטגריטי תוכנה

אודות אינטגריטי תוכנה
חברת אינטגריטי תוכנה מתמחה במתן פתרונות תוכנה למגזר הארגוני בישראל תוך שימת דגש על יושרה, שרות ומקצוענות. פתרונות התוכנה כוללים מוצרים ייחודיים, הטובים ביותר מסוגם, מישראל ומחו"ל בשילוב עם שירותים מקצועיים על ידי מומחים טכנולוגיים מהדרגה הראשונה. המוצרים והשירותים המסופקים על ידי החברה הינם בתחומים: אבטחת מידע, וירטואליזציה של תחנות קצה, תשתיות תוכנה, ניהול תוכן ותהליכים עסקיים.

לפרטים נוספים: ליפז רוטר – טלפון 03-6038998 | דוא"ל

אירועים קרובים