טלדור החלה בהקמת מערכת לבקרת ילדים ונוער בסיכון במשרד הרווחה; ההיקף: יותר ממיליון שקלים

המערכת תספק מידע עדכני בזמן אמת לכל הגופים המעורבים בתוכנית, בהם משרדי ממשלה ורשויות מקומיות ● היא מפותחת על ידי אנשי טלדור ב-דוט.נט, על בסיס טכנולוגיות של מיקרוסופט ● האיחסון של המערכת יבוצע בתהיל"ה, תשתית ממשלתית לטכנולוגיית האינטרנט, ויושם בה דגש מיוחד על אבטחת מידע

טלדור החלה באחרונה בביצוע פרויקט להקמת מערכת מידע מרכזית לתוכנית הלאומית לילדים ולנוער בסיכון במשרד הרווחה והשירותים החברתיים. היקפו של הפרויקט, שצפוי להימשך עד סוף השנה, עומד על יותר ממיליון שקלים.

מדובר בתוכנית ממשלתית שמטרתה לשתף מידע ולתת לילדים ולנוער שנמצאים בסיכון את המענה המיטבי והמהיר ביותר. במסגרת הפרויקט החלה טלדור בהקמת מערכת IT שתסייע לאנשי מקצוע בניהול ובקרת מצבי סיכון קשים בקרב ילדים ונוער. המערכת תספק מידע עדכני בזמן אמת לכל הגופים המעורבים בתוכנית: החל ממשרד הרווחה והשירותים החברתיים, שאחראי להקמת תשתית המידע, וכלה במשרדי החינוך, הבריאות, ביטחון הפנים והתמ"ת. מערכת המידע תסייע לגורמים המטפלים בילדים בכל הדרגים – מהגננות והאחיות בטיפת חלב דרך דרגי הביניים ועד למנהלי התוכנית – לתת את הטיפול המתאים ביותר, תוך ביצוע מעקב אחר התהליך ותקציבי התוכנית.

בשלב הראשון תוטמע המערכת ב-56 רשויות מקומיות, בחמשת משרדי הממשלה השותפים בתוכנית, בשישה מחוזות ובמנהלת התוכנית במשרד הרווחה. היא תשרת כ- 1,000 משתמשים בכל הארץ. בהמשך, תורחב המערכת לרשויות ולאזורים נוספים, ותשרת אלפי משתמשים.

בהיבט הטכנולוגי, המערכת מפותחת על ידי אנשי טלדור ב-דוט.נט, על בסיס טכנולוגיות של מיקרוסופט (Microsoft). המערכת תאוחסן בתהיל"ה, תשתית ממשלתית לטכנולוגיית האינטרנט, ויושם בה דגש מיוחד על אבטחת מידע.

לדברי אריה רימיני, מנכ"ל טלדור, "המערכת תגשר בין כל הרשויות המעורבות בתוכנית ותספק לאנשי המקצוע מידע עדכני, מציל חיים, אודות ילדים ובני נוער בסיכון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים