נטקום תטמיע מוצרי הניהול והניטור של CA בבנק ירושלים; היקף הפרויקט: מיליוני שקלים

נטקום מקבוצת מלם תים תטמיע את מוצרי הניהול והניטור של CA בבנק ירושלים. הפרויקט החל בימים אלה ויסתיים ברבעון השלישי השנה. היקף הפרויקט מוערך על מיליוני שקלים.

מוצרי CA יטפלו בניהול ובניטור מערכות ה-IT הפיזיות והוירטואליות של הבנק, וישרתו כ-500 מעובדי הבנק. הפרויקט יכלול הקמה של מערכת לניטור תשתיות סיסטם ותקשורת, מדידת רמת שירות, ניטור חווית משתמש, ניטור תהליכים עסקיים, ניהול שרתים ותחנות קצה וכן בסיס נתונים (CMDB). הפרויקט יהיה מלווה בכתיבת נהלים תפעוליים מתאימים וייושם באופן מדורג, על מנת לקבל תוצרים מהירים תוך כדי תהליך ההטמעה.

דני נחום, מנהל אגף המיחשוב בבנק ירושלים, אמר כי "הרציונל בהקמת מערכת הניהול והניטור היה לסייע בהעלאת זמינות השירות של הבנק ללקוחותיו, שיפור שביעות רצון המשתמשים, הורדת עלויות התפעול וכן תמיכה בתהליכי קבלת החלטות עסקיות". הוא הוסיף, כי "הפרויקט מהווה שינוי תפישתי של תהליכי עבודה, שכעת יהיו מנוהלים, מבוקרים ומדידים. המערכת תתמוך בתהליכי קבלת החלטות ותפעול מערך ה-IT".

שי און, מנכ"ל CA ישראל: "מערכות הניהול והניטור שלנו תומכות בתהליכים עסקיים וטכנולוגיים שונים. הן מאפשרות קבלת החלטות עסקיות מהירות בעולם משתנה ומעניקות ללקוח יתרון תחרותי על פני מתחריו. יש לנו היכולת להעניק לבנק ירושלים בטחון בזמינות שרותיו ושיפור חווית הלקוחות שלו".

יוסי גז, מנכ"ל נטקום, הוסיף כי "בנק ירושלים בחר בפתרון מודלורי שיכול לגדול עם צרכי הבנק בעתיד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים