נס טכנולוגיות ואומגה זכו במכרז "מחשב לכל ילד"; ההיקף: מאות אלפי שקלים

בעקבות הזכייה המכרז, תפתח נס טכנולוגיות חומרי הדרכה לאוכלוסיות הטרוגניות, ותבצע הדרכות בתחומי הרשתות החברתיות באמצעות מדריכים בפריסה ארצית ● למכרז ניגשו, בנוסף לנס ואומגה, גם החברות ג'ון ברייס הדרכה, אדיו סיסטמס ועמותת תפוח ● תקופת המכרז היא שלוש שנים עם אופציית הארכה לשנתיים נוספות

החברות נס טכנולוגיות ואומגה הן הזוכות הסופיות במכרז שפרסמה לשכת ראש הממשלה לאספקת שירותי הדרכה והטמעה לפרויקט "מחשב לכל ילד". למכרז ניגשו, בנוסף לנס ואומגה, גם החברות ג'ון ברייס הדרכה, אדיו סיסטמס ועמותת תפוח, העוסקת בצמצום הפער הדיגיטלי. היקפו הכספי הכולל של המכרז נאמד במאות אלפי שקלים בשנה.

עד כה פעלה אומגה כזכיין יחיד במכרז, בנוסף על זכייתה המשותפת עם ג'ון ברייס במכרז להפרטת פרויקט להב"ה. תקופת המכרז היא שלוש שנים עם אופציית הארכה לשנתיים נוספות. בעקבות הזכייה המכרז, תפתח נס טכנולוגיות חומרי הדרכה לאוכלוסיות הטרוגניות, שהן לקוחות המכרז, ותבצע הדרכות בתחומי הרשתות החברתיות באמצעות מדריכים בפריסה ארצית.

בנס רואים את הזכייה במכרז כזכייה אסטרטגית: גם בשל חשיבות הלקוח – גוף גדול הנמנה על המגזר ממשלתי-ציבורי, גם משום שהיא תאפשר לנס להרחיב את תחום ההדרכה לכל רחבי הארץ וגם משום שמדובר בפרויקט לאומי רב חשיבות.

פרויקט "מחשב לכל ילד" החל בשנת 1995 ביוזמת שורה ארוכה של אנשי עסקים ישראליים ובחסות משרד ראש הממשלה. מטרתו היא להעניק מחשבים וערכות תוכנה והדרכה לילדים שאין יד משפחתם משגת לרוכשם. עד כה הוענקו כ-50 אלף מחשבים ב-183 ישובים ברחבי הארץ, המשמשים כרבע מיליון הורים וילדים. חלוקת המחשבים נעשית בתיאום עם הרשויות המקומיות ועל פי המלצות של גופי הרווחה והחינוך בכל עיר.

המימון למחשבים מקורו בתרומות, כאשר התורמים העיקריים הם מיקרוסופט (Microsoft) ישראל, קרן אדמונד ג'יי ספרא, ג'ון גנדל ועוד. יו"ר הפרויקט הוא אריה סקופ, מנכ"ל מיקרוסופט ישראל לשעבר, והמנכ"לית היא אורלי תמיר. יצוין, כי הזוכים במכרז מלווים את המשפחות שמקבלות את המחשב, מדריכות אותן ועוקבות אחר תהליך ההתפתחות של הילד ומשפחתו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים