רמי לוי: "למיחשוב יש חלק לא מבוטל בהצלחה שלי"

"אין לנו מרכז לוגיסטי - כל המיחשוב נעשה במטה החברה ואת הלוגיסטיקה עושים הספקים ישר לסניפים", אמר לוי, מנכ"ל שיווק השקמה, בכנס SME2012, שנערך היום (ד'), בהפקת אנשים ומחשבים ● הוא דיבר באירוע על חברת הסלולר שלו וציין, כי היעד שהתווה לה הוא להגיע לרבע מיליון לקוחות בתוך שנתיים ● לוי העריך, כי הנתח באתר האינטרנט שפתחה רשת המרכולים שלו יעמוד על 20% מהמכירות

רמי לוי. צילום: קובי קנטור ז"ל

"למיחשוב יש חלק לא מבוטל בהצלחה שלי. אין לנו מרכז לוגיסטי – כל המיחשוב נעשה במטה החברה ואת הלוגיסטיקה עושים הספקים ישר לסניפים", כך אמר רמי לוי, המנכ"ל והבעלים של שיווק השקמה.

לוי היה דובר המפתח בכנס SME2012, שנערך היום (ד'), בהפקת אנשים ומחשבים, במלון דניאל בהרצליה. הנחתה את הכנס שרון ישראל, מנכ"לית Xtra Mile.

לוי דיבר על החברה הסלולרית שלו, שהחלה לפעול לא מכבר. הוא אמר, כי כבר כיום יש לה 40 אלף מנויים וכי היא תתחיל להרוויח החל מהחודש הבא. לוי ציין, כי היעד שלו הוא להגיע לרבע מיליון לקוחות סלולר בתוך שנתיים. עד עתה, לדבריו, הוא עומד בתחזית המכירות, של 500 מנויים חדשים מדי יום. לפי הערכתו של לוי, הלקוחות משלמים לחברה שלו בין שליש לשני שליש פחות מאשר הלקוחות של ספקיות הסלולר הגדולות.

הוא אמר, כי "נכנסתי לתחום הסלולר אחרי שבחנתי אם אני יכול להרוויח. ראיתי מה קורה למתחרים הגדולים והבנתי שכן". לדבריו, "אופן הניהול שלי מאוד פשוט: למכור הרבה ולהרוויח קצת. אני מדמה את עצמי ל-iPhone לעומת המתחרות הגדולות, אותן אני מדמה לחדר מחשב שבתוכו המיינפריים".


צילום ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין

לוי אינו רואה בסלולר תחום מכירה חדש. הוא הסביר, כי הוא מצוי בעולם הטכנולוגי מזה זמן, בגלל ה-IT שקיים במטה החברה שלו והקופות הרושמות שבסניפים. הרגולציה בעולם הסלולר, לדברי לוי, אינה מפחידה אותו. עוד  הוא אמר ש-"בתוך זמן קצר יהיה לנו פתרון סלולר לחו"ל, שגם הוא ייטיב עם הלקוח".

"המסר שלי לארגונים: להקפיד על אותה אסטרטגיה"
"המסר שלי לארגונים הוא להקפיד על אותה אסטרטגיה", ציין לוי. "לחשוב שאיך שאני עושה טוב לצרכן, ככה אוטומטית נעשה לי טוב. לצד זאת, צריכים להיות לארגון ערכים של אמינות, נאמנות ויושר. התכונה העיקרית שאני מצפה לה מהמנהלים שלי היא דרך ארץ. אחרי זה, השמיים הם הגבול".

הוא הוסיף, כי רשת המרכולים שלו החליטה על הקמת אתר באינטרנט לפני שנה, "כי שם נמצא הדור הצעיר. הערכתי, ואני דבק בהערכה זו, שנתח הרכישות המקוונות יעמוד על 20% מכלל המכירות. יש צרכנים שעובדים קשה ואין להם זמן, יש נכים ויש חסרי כלי רכב פרטיים – כל אלה לקוחות קלאסיים של מסחר מקוון". לוי אמר, כי ברשת המרכולים שלו אין הבדל בין המחירים בחנויות הפיזיות לאלה שבאתר, כיוון שמחיריו נמוכים מלכתחילה לעומת המתחרים.

לוי הבטיח ש-"אפתח סניף בכל מקום בארץ שאני לא נמצא בו כיום", אמר לוי. "אתמול פתחתי את הסניף ה-24, בבאר שבע, ועד סוף 2013 אפתח עוד 12 סניפים".

שרון ישראל, מנכ"לית Xtra Mile. צילום: קובי קנטורלסיכום הוא אמר, כי "הסיבה שאני מצליח היא שהיטבתי עם הצרכן, נוצר ביקוש וכך העסק גדל. אם אתה עושה זאת, יש לך מנוף לגידול העסק".

"חזון זה לא לארגונים גדולים"
שרון ישראל, מנכ"לית Xtra Mile, אמרה ש-"ככל שהארגון יותר קטן, כך חשוב שהוא יהיה יותר ממוקד ובעל גבולות גזרה". לדבריה, "כל ארגון קטן או בינוני נדרש להחליט על המבנה ותחומי הפעילות שלו ולהתאפק שלא לגלוש לתחומים אחרים".

עוד היבט שארגונים קטנים ובינוניים צריכים לבחון, לדברי ישראל, הוא TCO (עלות בעלות כוללת). "יש לבחון ולכמת כמה כל שירות, תוכנה או עובד עולים ולדאוג שהדברים הללו מצויים במסגרת העלויות", אמרה.

ישראל סיימה את דבריה בציינה, כי "החזון הוא הדבר הכי חשוב. חזון זה לא לארגונים גדולים. יש להגדיר את החזון וליידע את העובדים אודותיו".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מהשורה הראשונה

    המכירות שלכם באינטרנט ממש לא משהו. ניסיתי והתאכזבתי.

אירועים קרובים