אברא מטמיעה CRM של מיקרוסופט בדולב פלסטיק
החברה מובילה פרויקט להטמעת מערכת Dynamics 365 CRM גלובלית בדולב פלסטיק, במטרה לאחד תהליכי מכירה, שיווק ושירות, לשפר את יחס ההמרה ולעמוד ביעדי שירות אחידים בכל העולם
אברא נמצאת בעיצומו של פרויקט להקמת מערכת CRM גלובלית מבוססת Dynamics 365 CRM של מיקרוסופט – בדולב פלסטיק. הפרויקט החל ברבעון השלישי השנה וצפוי להסתיים ברבעון הראשון של 2026. היקף הפרויקט נאמד בכשני מיליון שקלים.
גם חברת הייעוץ IT Solutions לקחה חלק בהטמעת המערכת לניהול קשרי לקוחות, מכירות ושיווק.
המהלך נועד לאחד תהליכי מכירה, שיווק ושירות בחברה. המערכת תסייע לדולב בניהול לידים, הזדמנויות ומכירות, בניהול קמפיינים שיווקיים ובתמיכה במרכזי השירות, במטרה לשפר את יחס ההמרה בין לידים לעסקאות, לייעל את מערך השירות ולעמוד ביעדי SLA (הסכמי רמת שירות) אחידים בכל סניפי החברה בעולם.
דולב מוצרי פלסטיק הוקמה בשנת 1976, והיא מתמחה בייצור מוצרי פלסטיק בנפח גדול, בטכנולוגיה ייחודית של הזרקת קצף. מטה החברה ממוקם בקיבוץ דביר שבנגב, והיא פועלת בעולם באמצעות 14 חברות-בת ורשת מפיצים בינלאומית. מוצרי החברה כוללים ארגזי קטיף, ארגזים לנוזלים, משטחים, פחי אשפה גדולים ועוד.
ההטמעה – במטה בארץ ובמרכזי החברה הבינלאומיים
בשלב הראשון הוטמע הפתרון במטה המרכזי של דולב פלסטיק בישראל. שלב זה הסתיים בסוף נובמבר השנה. מאז עמלים אנשי אברא על יישום הדרגתי במרכזי החברה הבינלאומיים, תוך התאמה לצרכים של כל חברה-בת. בשלב הבא של הפרויקט אברא תשלב כלי AI לבניית אוטומציות בתהליכי המכירות, השיווק והשירות, ולייעול תהליכים תפעוליים. המערכת תשרת כ-60 משתמשים ממחלקות השיווק, המכירות והשירות בישראל ובעולם, וכן את הנהלת החברה.
לדברי גלעד כהן, סמנכ"ל פיתוח עסקי בדולב פלסטיק, "אנחנו יצרנית בינלאומית, בעלת מרכזי ייצור ומכירות ברחבי העולם. בחנו כמה פתרונות CRM שיוכלו לתת מענה מקצה לקצה לצרכים העסקיים והשיווקיים המתפתחים בחברה, כולל שילוב כלי אוטומציה מבוססי AI. פלטפורמת ה-CRM של מיקרוסופט מספקת מענה מתקדם לאתגרים העסקיים הקיימים והעתידיים, ומהווה בסיס רחב לניטור, ייעול ושיפור הפעילות מול לקוחות החברה". כהן סיים בציינו כי "אנחנו בדולב פלסטיק מגדירים את המהלך כפרויקט דגל לאימוץ פתרון CRM ארגוני מתקדם, המסמן שינוי משמעותי בפעילות החברה בהיבטי B2B וקשרי הלקוחות".
משה בן בסט, מנהל חטיבת CRM באברא, הוסיף כי "עם הפרויקט, החברה תייעל את כלל תהליכי המכירות, השירות והשיווק ותשפר את יכולות המעקב אחר הזדמנויות מכירה ופעילות השיווק. בחרנו בגישת יישום הדרגתית, תחילה בישראל ולאחר מכן ביצוע Roll-Outs גלובליים, תוך שימור הידע והפרקטיקות שיותאמו לכל חברת בת. כך נבטיח הטמעה מהירה וחלקה במינימום סיכונים. הפרויקט מתבצע תוך שמירה על המשכיות עסקית ומתן ערך ממשי ללקוח, לצד שילוב יכולות AI עם מתודולוגיות Best Practice".











תגובות
(0)