חדש בווטסאפ: מסנני צ'אטים

כדי להקל על גישה לסוגים מסוימים של הודעות, הכריזה ווטסאפ על מסנני צ'אט חדשים: "הכל", "לא נקראו" ו"קבוצות"

מסנני צ'אטים חדשים בווטסאפ.

בשנתיים-שלוש האחרונות הפך השימוש בווטסאפ לנפוץ כמו השימוש במייל, ותיבת הצ'אטים נראית יותר כמו תיבת דואר נכנס. כדי להקל על גישה לסוגים מסוימים של הודעות, הכריזה ווטסאפ על מסנני צ'אט חדשים: "הכל", "לא נקראו" ו"קבוצות".

המסנן "הכל" נבחר כברירת מחדל ומציג גירסה לא מסוננת של תיבת ההודעות הנכנסות. המסנן "לא נקרא" מציג הודעות שלא נצפו וכך גם מסייע להיפטר מהמספר המוצמד לאייקון של האפליקציה על מסך הבית.

יש לציין שניתן היה למצוא הודעות שלא נקראו באמצעות מסנן בשורת החיפוש, אבל אפשרויות הסינון החדשות על גבי מסך הצ'אט הופכות את התכונה לנגישה יותר.

אפשרות הסינון "קבוצות", לדברי מטא, היא אחת התכונות המבוקשות ביותר, ומאפשרת גלילה מהירה בין כל הצ'אטים הקבוצתיים. מסנן זה יציג גם שיחות בתת-קבוצות שהן חלק מתכונת קהילות.

עם זאת, קבוצת המסננים הראשונה הזו עשויה להיות רק ההתחלה. כפי שהציעו דיווחים רבים מ-WABetaInfo, WhatsApp עבדה על מסננים אחרים כגון "אנשי קשר" כדי לסנן הודעות מאנשים ועסקים לא ידועים, "מועדפים" לסימון אנשי קשר בשימוש תכוף ואפילו מסנני צ'אט מותאמים אישית בגרסאות בטא שונות של האפליקציה .

WhatsApp מסרה כי אפשרויות הסינון יתגלגלו למשתמשים החל מהיום ויהיו זמינות לכל המשתמשים בעוד מספר שבועות.

ייתכן שתכונות הסינון החדשות הן רק ההתחלה. לפי דיווחים שונים ווטסאפ עובדת על מסננים נוספים, כמו "אנשי קשר" – כדי לסנן הודעות מאנשים או עסקים לא מוכרים, "מועדפים" – כדי למצוא הודעות מאנשי קשר בשימוש תכוף ואפילו מסננים מותאמים אישית.

אפשרויות הסינון החדשות החלו כבר להיפרס ויהיו זמינות לכל המשתמשים תוך כמה שבועות.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אלי

    תרחמו עלינו ותערכו את הטקסט. שתי פסקות לפחות משוכפלות כמעט בשלמותן.

אירועים קרובים