בקרוב במפות גוגל: פרטים על נקודות טעינה לרכב חשמלי בזמן אמת

ענקית הטק מוסיפה לאפליקציית מפות גוגל פרטים בזמן אמת על נקודות טעינה כאשר משתמשים מציינים שהם נוהגים ברכב חשמלי

בקרוב: נהגי רכב חשמלי יקבלו מידע על עמדות טעינה במסלוליהם באפליקציית המפות של גוגל

אפליקציית המפות של גוגל זוכה לשדרוג, המתמקד בסיוע לבעלי רכבים חשמליים לשמור על מצב סוללה טעון במכוניותיהם בעזרת בינה מלאכותית.

בפוסט בבלוג שלה הודיעה גוגל, כי היא מוסיפה לאפליקציית המפות פרטים בזמן אמת על נקודות טעינה כאשר משתמשים מציינים שהם נוהגים ברכב חשמלי. כעת, בזמן שהם נוסעים, יראו נהגי הרכב החשמלי  פרטים על מצב נקודות הטעינה, מיקומן וכמה שקעים זמינים. אפליקציית המפות תכלול גם את מרחק הנסיעה הצפוי כאשר הנהגים משתמשים בהנחיות מפורטות, ותספק המלצה על נקודת טעינה ומסלול מוצעים על סמך רמת הסוללה של המכונית.

"הבעלות על רכב חשמלי נמצאת במגמת עלייה, מה שאומר שיותר אנשים מחפשים דרכים לטעון את המכונית שלהם – בין אם הם בדרכים או מתכננים את הנסיעה שלהם", כותבת גוגל בפוסט.

גוגל ציינה, כי תוספות הבינה המלאכותית שלה לאפליקציית המפות יאפשרו למשתמשים תכונות נוספות, כמו ביקורות על נקודות טעינה בודדות, או סיוע לנהגים למצוא נקודות טעינה במקומות צדדיים, כמו בתוך מוסך או במגרש חניה ועוד. דוגמה שגוגל ציינה כללה הנחיות, כגון "היכנסו לחניון התת-קרקעי ועקבו אחר השילוט לכיוון היציאה. ממש לפני היציאה, פנו ימינה".

עוד ציינה החברה, כי ברכבים חשמליים שגירסת המפות מובנית מראש במערכת הבידור והמידע שלהם, רבות מהיכולות הספציפיות לרכב חשמלי באפליקציית המפות יהיו אוטומטיות. כאשר המשתמשים מתכננים מסלול עם מפות גוגל, תכונת הרכב החשמלי תמליץ להם על נקודות טעינה לאורך המסלול שבהן כדאי להם להטעין את הרכב, בהתבסס על רמת הטעינה הצפויה ברכב לאורך המסלול ואף תתאים את זמן ההגעה ליעד בהתחשב בזמן הטעינה.

החברה הודיעה כי תתחיל לפרוס את האפליקציה המשודרגת בחינם ברחבי העולם בחודשים הקרובים.

עבור אלה שאין להם ברכב מערכת מידע ובידור המופעלת על ידי גוגל, החברה מתכננת להוסיף כמה מתכונות הרכב החשמלי שלה גם לגירסה הניידת של אפליקציית המפות בחודשים הקרובים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים