מעבדי אפל הקנייניים מהדור הבא יכילו שבב בינה מלאכותית ייעודי

המטרה של אפל היא להצטרף למגמה שהולכת ומתחזקת, שלפיה במקום לפנות לצ'אטבוטים בענן, המשתמשים רוצים שהחישובים יבוצעו בנקודת הקצה, במחשב שלהם

בקרוב דור חדש ומשופר.שבבי M3 של אפל.

הדור הבא של מעבדיה הקניינים של אפל, מעבדי ה-M4, אמור להיחשף בעוד כחצי שנה. כמו בכל שנה, החברה אמורה להציג את מעבדיה החדשים לתחום המחשוב שלה במהלך אוקטובר, והדור הבא לפי הדיווחים אמור ליישר קו עם הדור הנוכחי של המעבדים של אינטל ולהכיל שבב בינה מלאכותית ייעודי.

גם בדור הרביעי, שאמור כמובן להציע ביצועים גבוהים מאשר בדור השלישי, אמורה החברה להציע שלוש רמות של מעבדים: רמה בסיסית בדמות M4 ושתי רמות גבוהות יותר – M4 Pro ו-M4 Max – כשבכל רמה יהיו כמה הצעות שונות עם שילוב מעט שונה של ליבות מחשוב וליבות גרפיות מהירות, והחל מהפעם, גם כמות מסוימת של ליבות בינה מלאכותית.

המטרה של אפל היא להצטרף למגמה שהולכת ומתחזקת שלפיה במקום לפנות לצ'אטבוטים בענן המשתמשים רוצים, שהחישובים יבוצעו בנקודת הקצה, במחשב שלהם, ובעיקר חישובי היסק. היכולות הללו אמורות להציע שילוב ישיר עם מערכת ההפעלה של החברה.

עוד לפני כן, כזכור, תציג אפל את הגירסאות החדשות של מערכות ההפעלה שלה, מזו שמיועדת לטלפוני ה-iPhone ועד למערכת ההפעלה למשקפי המציאות המועשרת שלה. זה אמור להתרחש ביוני במסגרת כנס המפתחים של החברה, ואפל כבר הבהירה לכולם שהיא תציג שילוב של בינה מלאכותית במערכות החדשות.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים