"הענן הממשלתי יאיץ וישפר את השירותים הציבוריים לאזרחים.יות"

כך אמרה לי-מור נבון, מנכ''לית בקבוצת יוניטאסק, במסגרת כנס נימבוס, Cloud Me In ● לדבריה, "האצת נימבוס תביא לגידול בהיקפי הפעילות שלנו בשנת 2024"

לי-מור נבון, מנכ''לית בקבוצת יוניטאסק.

"המעבר של משרדי הממשלה וארגונים ציבוריים לענן הממשלתי נימבוס, יביא לכך שהם יוכלו להעניק שירותים טובים יותר לאזרחים.יות. בנוסף, זהו מהלך בעל השפעה כפולה – הוא יביא לחיזוק של התעשייה בארץ, כי חלק ניכר מהשירותים שיסופקו הם תוצרת כחול-לבן, ויביאו להגדלת הקופה הציבורית מהמיסוי. באופן זה, כולם ייצאו מורווחים בשל ההגירה של גופי הממשל לענן", כך אמרה לי-מור נבון, מנכ"לית בקבוצת יוניטאסק (Unitask Group).

נבון התראיינה במסגרת כנס נימבוס, Cloud Me In. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך בשבוע שעבר (ה') באולם האירועים אבניו בקרית שדה התעופה, בהשתתפות בכירים מהמשק ומהממשלה. את הכנס הנחתה דפנה ליאל, כתבת ופרשנית פוליטית בערוץ 12.

לדברי נבון, "תועלות נוספות מההגירה של גופי ממשל וציבור לענן של נימבוס תגענה מההתייעלות של התהליכים העסקיים. פעולות רבות יעברו לתצורה של שירות עצמי, עם SLA משופר ובקרות על אותם שירותים, אשר מוענקים לצרכנים – בתי עסק ואזרחים".

יוניטסק, שהוקמה ב-1994, משמשת כזרוע התוכנה, הענן והדיגיטל של אמת מחשוב, מאז שרכשה את השליטה עליה ב-2021. נבון מכהנת כמנכ"לית של ארבע מתוך תשע החברות שבקבוצה: יוניטאסק, אינובה (Innova), ווי-דו (WEDO) ו-IConduct.

"כולם ייצאו מורווחים בשל ההגירה של גופי הממשל אליו". פרויקט הענן הלאומי נימבוס.

"כולם ייצאו מורווחים בשל ההגירה של גופי הממשל אליו". פרויקט הענן הלאומי נימבוס. צילום: BigStock

"עם נימבוס, הממשלה מושכת את הכוח הרב של הטכנולוגיה לצידה"

"הקבוצה היא בית מערכות, המתמחה באינטגרציה, פיתוח והטמעת פתרונות IT כמנוף להשגת יעדים עסקיים", הסבירה נבון. "אנו מספקים פתרונות לניהול תהליכים, מידע וידע – המחזקים את תשתיות התפעול וכלי השליטה בארגון. בדרך זו אנו מאפשרים לו להשיג יתרון תחרותי, יכולת צמיחה והגדלת הרווחיות".

לדבריה, "אנו עובדים עם המגזר הממשלתי זה שנים רבות. הקבוצה מתמקדת בפעילותה במגזר הציבורי, וחמש מתשע החברות בה פעילות בתחום זה: WEDO, הפועלת בעולמות חוויית הלקוח, מתמחה בביצוע פרויקטים גדולים של יישום ופיתוח; ברובד 3 בנימבוס אנו פועלים עם אידאו דיגיטל (Ideo Digital). זו מתמחה בליווי חברות בבניית אסטרטגיות דיגיטל ומימושן, תכנון וביצוע של טרנספורמציה דיגיטלית עסקית וטכנולוגית, לרבות פיתוח מערכות, פלטפורמות, אתרים ואפליקציות. אנשי החברה עורכים פרויקטים למשרדי הממשלה השונים, ביניהם – משרד הבריאות; חברת כוח האדם הטכנולוגי שלנו, הורייזן, עובדת על בסיס הסכמי חשכ"ל, ומספקת כוח אדם של מאות עובדי IT, ביניהם כאלה העובדים במשרד החינוך ובמקומות נוספים; במסגרת רובד 5, של הוספת שירותים לשוק הדיגיטלי הממשלתי בענן, ארגון ציבורי פיננסי כבר רכש את IConduct, פלטפורמת האינטגרציה המאושרת ברובד 5. זהו מוצר פלטפורמה כ-שירות, iPaaS, המספק פתרון לשיפור הפעילות הארגונית ולהגדלת היכולת של ארגונים להתמודד עם אתגרי עולם הדיגיטלי המודרני. הוא משלב בין מגוון מערכות ושירותים, עם ממשקי API ידידותיים ופתוחים, המקלים על התממשקות עם מערכות חיצוניות ושירותים בענן; עוד אנו פועלים במגזר הממשלתי עם אינובה, המתמחה בפיתוח ויישום פתרונות סאפ (SAP)".

"כך", אמרה נבון, "יש לנו ניסיון רב בסיוע לארגונים להגר לענן בצורה קלה ופשוטה יחסית: מאחורינו יש כבר עשרות פרויקטים של ארגוני אנטרפרייז שהיגרו לענן עם הליווי שלנו. שילוב היכולות שלנו – עם רגל אחת במגזר הציבורי-ממשלתי ורגל שנייה בהגירה לענן, הוא קלף מנצח".

"הממשלה", סיכמה נבון, "מהווה סמן ימני לכלל השוק המסורתי. עם נימבוס, היא מושכת את הכוח הרב של הטכנולוגיה לצידה, ומקדמת פרויקטים ויישומים חדשים, שיביאו לשיפור באיכות החיים של האזרחים במדינת ישראל. האצת נימבוס תביא לגידול בהיקפי הפעילות שלנו בשנת 2024".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים