מעכשיו גם לאנבידיה יש צ'טבוט GenAI

החברה השיקה את Chat with RTX - גרסת צ'טבוט שמתאימה להרצה במחשבים אישיים שמבוססים על החומרה שלה

Chat with RTX - הצ'טבוט החדש של אנבידיה.

אנבידיה ממשיכה לנסות לחזק את האחיזה שלה בשוק הבינה המלאכותית: החברה השיקה גרסת צ'טבוט שמתאימה להרצה במחשבים אישיים שמבוססים על החומרה שלה. בכך היא מצטרפת למגמה של הרצת תרחישי בינה מלאכותית במחשב האישי, כדי להימנע מגישה לענן ללא צורך. היא מאפשרת לכל אחד להריץ באופן פרטי ומותאם שאילתות על סמך המידע האישי שהוא מספק לצ'טבוט, כך שהתשובות אמורות להיות יותר מדויקות ולהתקבל מהר יותר.

הצ'טבוט נקרא Chat with RTX והוא ניתן להורדה בחינם מאתר החברה. המשתמש בוחר את התרחישים שהוא רוצה להריץ ומספק את החומרים שעליהם השאילתות ירוצו – החל מחומרים ששמורים במחשב עצמו, כמו מסמכים ותמונות במגוון רחב למדי של פורמטים, ועד לקישורים לסרטונים ששמורים ברשת.

השאילתות שניתן להריץ זהות לאלה שאפשר לבקש מכל צ'טבוט, והמשתמש יכול לבחור באיזה מודל שפה גדול (LLM) להשתמש, תוך שימוש במודלים המבוססים על קוד פתוח.

"לדוגמה, משתמש יכול לבקש המלצות לטיולים על סמך תוכן מסרטונים של משפיענים, או לקבל מדריכים מהירים והנחיות כיצד לפעול בנושא מסוים, המבוססות על מקורות לימודיים מובילים", מספרים באנבידיה.

כרגע מדובר בדמו בלבד, כך ששגיאות צפויות, והוא מיועד להרצה במחשבי Windows 11 שבתוכם יש כרטיס גרפי של אנבידיה, כרטיסי מסך מסדרות ה-GeForce RTX 30/40 או כרטיסי מסך מקצועיים, שמבוססים על שבבי ה-Ampere וה-Ada Lovelace שלה. בכל מקרה, יש צורך ב-8 גיגה-בייט זיכרון תצוגה לפחות, וכן במנהלי התקנים מעודכנים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים